Poznámky k průzkumu
1. Zadání Produkt Provést průzkum v Baumarketech – OBI, Bauhaus, Hornbach, Baumax ) Provést kategorizace produktu zahradní techniky Podrobné rozčlenění zahradních sekaček Podle značek Podle pohonu výkonné jednotky Podle záběrů apod.
Provést marketingový průzkum Spokojenost zákazníků se zahradními sekačkami Které značky preferují Jak jsou spokojení Jaké oceňují přednosti – kvalita provedení, údržba, servis apod. Za tím účelem vypracovat dotazník Oslovit respondenty
Příklad kategorizace zahradní techniky Zahradní technika Řetězové pily Elektrické nůžky Sekačky na trávu Traktory Vertikutátory Vysavače listí apod.
Členění - zahradní sekačky Sekačky ruční-vyžínače, křovinořezy Podle pohonu výkonné jednotky Elektrické Motorové – benzinové Akmulátorové Podle značky Gardena Mountfield atd. Pojízdné sekačky Ručně vedené Samojízdné – traktory sekací
Pojízdné sekačky ručně vedené Podle druhu pohonu Elektrické Motorové – benzínové Akmulátorové Podle šíře záběru Podle značky
2. CENA Zpracování cenové analýzy zahradních sekaček – navázat na výsledky skupiny „Produkt“ Cenové rozpětí sekaček Kategorizace sekaček podle ceny Cenové srovnání sekaček mezi Baumarkety Apod. Zpracování marketingového průzkumu – ceny tzn. Spokojenost zákazníků s cenou Dotazníkové šetření
3. Propagace Jaký se používá propagační mix u zahradních sekaček – v jedn. Baumarketech Letáky Televizní reklama Katalogy Vnitřní reklama apod.
Zpracování reklamní analýzy Dotazníkové šetření se zaměřením např: Účinnost reklamních prvků Účinnost konkrétních reklamních podnětů Zda klíčové podněty jsou integrovány do těch prvků reklamy, které přitahují nejvíce pozornost Zda přesně vyjadřuje důležité vlastnosti produktu resp. značky Spokojenost zákazníků s propagačním mixem apod.
4. Místo Charakterizovat místo prodeje resp. umístění Baumarketu Z pohledu regionu resp. města Z pohledu umístění v Baumarketu – v které části, rozložení apod. Udělat průzkum nákupu zahr.sek. tj. Zda nakupují v baumarketech Zda nakupují ve specializovaných prodejnách
5. LIDÉ Postavení lidského faktoru při prodeji zahr.techniky v jedn.Baumarketech Role zaměstnanců Chování zaměstnanců Odívání Komunikace apod. Marketingový výzkum na spokojenost zákazníků s obsluhou – dotazníkové šetření