V.HUGO – CHRÁM MATKY BOŽÍ V PAŘÍŽI

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SLOVESA - 5 Ohebný slovní druh-časují se
Advertisements

VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
POHÁDKY 2 – EVROPŠTÍ AUTOŘI
Francie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Pitronová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
2.Světová válka v próze obrázek
KAREL ČAPEK -ŽIVOT * Malé Svatoňovice u Trutnova
V.HUGO – CHRÁM MATKY BOŽÍ V PAŘÍŽI
2.světová válka v próze JAN DRDA.
Věta jednoduchá, souvětí
UMĚNÍ A VĚDA STAROVĚKÉHO EGYPTA
JOSEF ŠKVORECKÝ * NÁCHOD.
ZÁPOR SLOVNÍ, MLUVNICKÝ.
UMĚNÍ A VZDĚLANOST starověkého ŘECKA – zápis do obrysu chrámu
UMĚNÍ A VĚDA STAROVĚKÉHO EGYPTA
KAREL ČAPEK - DÍLO PRÓZA DRAMA.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ. Internetové zpravodajství – např Úkol : prohlédněte.
Věty podle postoje mluvčího
ČESKÉ MEZIVÁLEČNÉ DRAMA
UMĚNÍ A VZDĚLANOST starověkého ŘECKA – zápis do obrysu chrámu
VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
CHARAKTERISTIKA znaky.
LADISLAV FUKS obrázek obrázek LITERATURA 2.SVĚTOVÉ VÁLKY.
PRAŽSKÁ NĚMECKÁ LITERATURA
Výškové stupně rostlinstva
KAREL ČAPEK - DÍLO PRÓZA DRAMA.
UMĚNÍ A VZDĚLANOST starověkého ŘECKA – zápis do obrysu chrámu
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
PRAŽSKÁ NĚMECKÁ LITERATURA
PRAŽSKÁ NĚMECKÁ LITERATURA FRANZ KAFKA
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
JAN DRDA – povídka VYŠŠÍ PRINCIP HISTORICKÉ SOUVISLOSTI
Starověký EGYPT.
JOSEF ŠKVORECKÝ * NÁCHOD.
SLOVESA - 5 Ohebný slovní druh-časují se
Úvod do dějepisu. Materiál byl vytvořen v rámci projektu
V.HUGO – CHRÁM MATKY BOŽÍ V PAŘÍŽI
Jaroslav Hašek
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
OTA PAVEL Praha Praha Obrázek
SLOVESA - 5 Ohebný slovní druh-časují se
2.Světová válka v próze obrázek
Časová pásma, datová hranice, smluvený čas
(od jednotek odečítáme jednotky)
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
Jaroslav Hašek
Běžný život ve starověkém ŘECKU BYDLENÍ, BYDLENÍ, OBLEČENÍ OBLEČENÍ RODINA RODINA ÚČESY ÚČESY STOLOVÁNÍ STOLOVÁNÍ.
OTA PAVEL Praha Praha.
ČESKÉ MEZIVÁLEČNÉ DRAMA
VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
LITERATURA 2.SVĚTOVÉ VÁLKY
Charakteristika Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Listopad 2012 Výukový materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
LADISLAV FUKS obrázek obrázek LITERATURA 2.SVĚTOVÉ VÁLKY.
OTA PAVEL Praha Praha Obrázek:
Smyslová ústrojí člověka
JOSEF ŠKVORECKÝ * NÁCHOD. DÍLO ► PENTALOGIE, hlavní postava – DANNY SMIŘICKÝ – podává obraz o čes.společnosti od 2.světové války po zkušenosti.
Procvičování světového romantismu PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_13_20 Název materiáluSloh-Charakteristika.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Pohádka (čtení souvislého textu) Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
CHARAKTERISTIKA Mgr. Michal Oblouk.
2.Světová válka v próze obrázek
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Název školy: Základní škola Pardubice - Spořilov Autor: Mgr
CHARAKTERISTIKA Aneta Bartošová. CHARAKTERISTIKA VNĚJŠÍ – VZHLED POSTAVA.
Transkript prezentace:

V.HUGO – CHRÁM MATKY BOŽÍ V PAŘÍŽI CHARAKTERISTIKA LITERÁRNÍ POSTAVY

CHARAKTERISTIKA-SLOHOVÁ PRÁCE QUASIMODO – literární postava A) VNĚJŠÍ- vzhled – popisujeme podle předem daného pořádku -od celku k detailům – od postavy k obličeji - od výrazných rysů k méně výrazným - zvláštnosti

CHARAKTERISTIKA-SLOHOVÁ PRÁCE B ) VNITŘNÍ – povaha – 1. přímá – povahové vlastnosti – zamlklý, odvážný… 2.nepřímá – pomocí činů – např. zachránil člověka= odvážný, rozplakal se = citlivý ….

Samostatná práce-charakteristika QUASIMODA Osnova úvod – představení postavy – z jaké knihy, autor … charakteristika vnější, vnitřní – přímá i nepřímá, nepřímou dolož z ukázky závěr – vlastní názor na postavu, pokus se zhodnotit, jak by ses v jeho situaci cítil ty Doplň ilustrací K práci použij svůj vyplněný pracovní list a textovou ukázku z minulé hodiny

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Autor:Mgr.Michaela Kopsová Škola: ZŠ a MŠ L.Kuby 48,České Budějovice Předmět : český jazyk-čtenářská a informační gramotnost Ročník: 8. Školní rok:2011/12 Počet hodin: 1 Prezentace – Microsoft PowerPoint Registrační číslo:2_I_8_Čj._V.Hugo3_Kopsová Obrázek zdroj :http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Quasimodo.jpg?uselang=cs Autor obrazu : Antoine Wiertz