Evropská jazyková cena Label Praha, 29. 4. 2011. Historie programu iniciativa vycházející z dokumentu vydaného EK v roce 1992 – „White Paper“ v ČR od.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ludvík Eger, FEK ZČU v Plzni
Advertisements

Od eTwinningu Od eTwinningu Národní konference eTwinning, Most, 11. května 2012 k eTwinningu? k eTwinningu?
ECVET v Programu celoživotního učení
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
Evropské vzdělávací programy - Dům zahraniční spolupráce Petr Chaluš –
Brno, 2009 Projekty spolupráce na dálku. Brno, 2009 Kdo Vás bude seminářem provázet? Elena Tomanová Střední škola inf. technologií a sociální péče školitelka.
1 Evropská asociace pro testování a hodnocení jazykových dovedností
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING PRO ZAČÁTEČNÍKY. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Živá historie konference Informační gramotnost – témata, trendy, inspirace Adéla Dilhofová Jiří Zounek.
ETwinning 19. října 2006 Jakub Černoch. Obsah co je to eTwinning co je to eTwinning národní podpůrné středisko národní podpůrné středisko charakteristika.
Jazykové vzdělávání v kontextu Lisabonského procesu Schopnost komunikovat v cizích jazycích - jedna ze základních dovedností občana Evropy.
Představení Domu zahraničních služeb/ Národní agentury pro evropské vzdělávací programy Barbora Nájemníková , Bratislava.
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Comenius - Individuální mobilita žáků Slovensko český tematický monitoring Bratislava, 10. a
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Role škol v kariérovém poradenství z pohledu programu Euroguidance
Využívání výsledků programu Leonardo da Vinci v České republice 5. – KVALITA V PROJEKTECH MOBILITY LEONARDO DA VINCI metodika.
Program celoživotního učení Ústí nad Labem
Dům zahraničních služeb Vypracovala: Eva Jermanová.
ECTS a Ostravská univerzita v Ostravě
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
Program Mládež v akci. Program MLÁDEŽ V AKCI Největší grantový program na podporu volnočasových aktivit Podpora a rozvoj neformálního vzdělávání Propagace.
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
Projekt Bologna Experts 2009 – 2011 Certifikát ECTS&DS Label Rudolf Šindelář/Praha
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
ETwinningový Webinář „Jak efektivně zažádat o Quality Label“
Aktivity Centra EUROGUIDANCE Jitka Morčušová, Alice Müllerová Centrum Euroguidance Praha,
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy (NAEP) Tomáš Bort,
Závěrečné setkání Nové Dvory, 26. – Bc. Lucie Chládková Bc. Kristýna Juhová Mgr. Lenka Karbanová Bc. Markéta Kovářová Bc. Jana Vavříková.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Zahraniční stáže- Evropské programy
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
CENA UZS ČR ZA INOVACI V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH 2009 / 2010.
ICT ve výuce jazyků Petr Caloň Masarykovo gymnázium Příbor.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Tandem Koordinační centrum česko-německých výměn mládeže Koordinierungszentrum Deutsch-Tschechischer Jugendaustausch Jan Lontschar, Iva Tesařová Diskusní.
SVĚTLANA HANUŠOVÁ NAĎA VOJTKOVÁ JIHLAVA Hlavní principy CLIL CLIL v zahraničí.
Co je program Mládež v akci? Největší evropský grantový program na podporu NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Evropský program Monika Mrňávková Silvie Pýchová Centrum Euroguidance NAEP.
CÍL Ocenit a podpořit inovační metody/projekty zaměřené na výuku a studium cizích jazyků, propagaci nových metod/projektů mezi učiteli a studenty.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
PORADENSKÉ CENTRUM ZF JU V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Bohumila Voženílková Zdeněk Štěrba Katedra rostlinné výroby Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
přijímací řízení Na STŘEDNÍ ŠKOLY
Přijímací řízení na střední školy 2016/2017
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Přijímací řízení na střední školy 2016/2017
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Bohemia EU Planners, s.r.o. PhDr. Vendulka Raymová
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Rozvoj výuky cizích jazyků
TTnet (Training of Trainers Network)
ŠKOLNÍ AKČNÍ PLÁN/PLÁN AKTIVIT
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Přijímací řízení na střední školy 2017/2018
Individuální projekty systémové – IPs
Název operačního programu:
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
přijímací řízení Na STŘEDNÍ ŠKOLY
Přijímací řízení pro žáky vycházející z 5. ročníků
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
konference Jak se žije malotřídkám Praha
eTwinning – digitální technologie smysluplně a zábavně
Transkript prezentace:

Evropská jazyková cena Label Praha,

Historie programu iniciativa vycházející z dokumentu vydaného EK v roce 1992 – „White Paper“ v ČR od roku 2002, oprávněnost realizovat program vychází ze souhlasu MŠMT od roku 2007 je součástí LLP a za realizaci odpovídá DZS Evropský učitel jazyků od roku 2004 – jedenkrát za dva roky

Cíle programu ocenění a propagace výjimečných projektů zaměřených na výuku a studium cizích jazyků: Evropská jazyková cena Label ocenění výjimečných osobností působících v oblasti jazykového vzdělávání: Evropský učitel jazyků

KOMU LZE OCENĚNÍ UDĚLIT?

Komu lze ocenění udělit? jakémukoli inovačnímu projektu nebo aktivitě z oblasti jazykového vzdělávání osobnosti, působící v oblasti jazykového vzdělávání (bude uděleno 2012)

PROJEKTY

Obecná kritéria Projekt musí splňovat obecná kritéria: být komplexní ve svém přístupu nabízet přidanou hodnotu motivovat studenty a učitele být originální a tvůrčí v přístupech a metodách podporovat evropské principy být přenositelný a představovat zdroj inspirace

Evropské a národní priority pro rok 2011 Alespoň jedna z evropských/národních priorit: jazykové vzdělávání ve společenství jazykové znalosti jako příprava na budoucí zaměstnání výuka cizích jazyků dětí předškolního a mladšího školního věku využití ICT při výuce cizích jazyků

Přihláška pro rok 2011 elektronicky součástí přihlášky je i potvrzení statutárního zástupce (scan) formuláře naleznete na: vše zaslat do na adresu:

Hodnocení projektů v roce 2011 Odborná porota programu Label 1. kolo – na základě přihlášek 2. kolo – kontrolní návštěvy ve vybraných institucích

Ocenění Evropské jazykové ceny Label certifikát deklarující obdržení Evropské jazykové ceny Label ocenění je spojeno s finanční nebo věcnou odměnou bude předáno u příležitosti konání konference „Kreativně k jazykové výuce“ na podzim 2011.

Statistika za rok 2010 Celkem 31 přihlášených projektů

Příklad dobré praxe Top 10 Favourities for the EU teenagers Gymnázium Česká Lípa, Žitavská 2969, příspěvková organizace Cílem projektu eTwinning české, švédské, polské, bulharské, řecké, slovinské a španělské školy bylo dát možnost mladým lidem ve věku let lépe poznat své vrstevníky v partnerských zemích. Hlavním nástrojem se stal internetový portál „ning“, který žáci využívali se stejnou chutí jako Facebook. Během deseti měsíců pracovali na deseti tématech a internetovou knihovnu tak obohatili o velké množství prezentací, při nichž museli prokázat velmi dobrou znalost ICT programů pro zpracování textu, obrazu, hudby atd. Ke komunikaci v angličtině využívali blog a internetovou poštu. Projekt splňuje prioritu Využití ICT při výuce cizích jazyků.

Děkujeme za pozornost. Kontakty Jana Votrubová, tel: Jana Votrubová, tel: