Strategie prodeje textilního zboží

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Personální managament
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Význam informací v podnikání
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
Makroekonomie - podmínky Přednášky, cvičení: Mgr. Hana Grzegorzová Kontakt: Cvičení: Ing. Hana Tichá – info.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
CÍLE A PŘÍNOS MISTROVSKÉ ZKOUŠKY
úvod pojetí a obsah marketingu
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
MARKETING.
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
Důvody vstupu na zahraniční trhy
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
MEZINÁRODNÍ OBCHOD 2012.
CRM a jeho možné využití
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Helios Orange - Implementace systému
Poradenský proces Plánování akce. Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Management řízení organizací. složky řízení plánování plánování organizování organizování vedení lidí a motivace vedení lidí a motivace kontrola kontrola.
Marketingový plán podniku
Seminární práce – splněná docházka
Řízení změn IS Milan Mikloš Vedoucí odboru IT
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
MEZINÁRODNÍ OBCHOD 2016.
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Informační systémy podnikové systémy CRM
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3 Petr Štoček, SPZ, úvod

Úvodní dotazník Co je to za člověka před námi, co o něm vím a co od něho mohu očekávat? Proč tu nyní jsem a co tu budu dělat? Jaké mám kladné a jaké záporné vlastnosti? Umím je pojmenovat? Kdo je to „zákazník“ ? Co je to „cena“ ? Petr Štoček, SPZ, úvod

Úvodní dotazník Vyberte si jeden textilní produkt, popište jeho vlastnosti a určete jeho přednosti pro uživatele. Vyjmenujte některé výrobce či dovozce textilií a specifikujte jejich program. Co si představuji pod pojmy „klasická textilie“, „módní textilie“ a „textilie budoucnosti“? Petr Štoček, SPZ, úvod

Ing. Štoček Petr - VŠST Liberec, FT , textilní technologie, obor zušlechťování a netkané textilie, 1980 -1984 - Textilana Liberec, závod 01 Liberec, mistr, kolorista, vedoucí úseku, 1984-1992 - Swisscolor, s.r.o - agentura firmy Ciba Specialty Chemicals, Inc., account manager, sales manager, 1993 – 2003 - Ciba Specialty Chemicals Hungary, Ltd. Technical Sales Manager Central Eastern Europe, Textile Effects, od r. 2004 Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

Ing. Štoček Petr kontakt: E-mail: petr.stocek@tiscali.cz pošta pro pedagoga: předat na sekretariát KHT nebo elektronickou poštou informace pro studenty: na vývěsce KHT konzultace po vzájemné dohodě Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

Osoby spolupracující na předmětu: Ing. Radka Pittnerová – VUTS Liberec Regionální kontaktní organizace Liberec (Bc. – TM. a Ing. – ekonomie, Liberec) Ing. René Němeček – Swisscolor Liberec Agentura firmy Ciba Specialty Chemicals v ČR (Bc. – TM., Liberec a Ing. – ekonomie, Brno) Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

Úspěch z předmětu SPZ: Získání zápočtu aktivní účast na cvičeních v termínu odevzdané vypracování samostatných úkolů Složení zkoušky písemná část (test) ústní část (obchodní jednání) zahrnuje též hodnocení samostatných úkolů Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

Osnova předmětu: Úvod do problematiky: - základní přístupy ve formování předmětu SPZ - postavení a vývoj textilního průmyslu textilní trhy, výrobní a prodejní firmy postavení českého textilního průmyslu základní roviny marketingových strategií prodeje textilního zboží Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

Osnova předmětu: 2. Prodej textilního zboží: - specifika textilní výroby z hlediska prodeje - distribuce textilního zboží organizační zajištění prodeje tuzemský a zahraniční prodej, EU obchodní dokumentace Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

Osnova předmětu: 3. Plánování a řízení prodeje textilního zboží: - firemní výrobní, finanční a obchodní politika - plán výroby a obchodu ochrana trhu Certifikace, kvalitaticní a ekologické atesty (EU normy, ISO 9001, Eco-tex) mezinárodní kredit Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

Osnova předmětu: 4. Komunikace a obchodní jednání: - motivy nákupu, prodeje - příprava na obchodní jednání dotazová technika prezentace reakce obchodního partnera vedení, ukončení a vyhodnocení obchodního jednání Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

Osnova předmětu: 5. Role prodejců a obchodníků s textilem: - úspěch a neúspěch obchodování - osobní kompetence obchodníka ovlivnění zákazníka a sebe sama dodržení stanovených cílů při obchodování GSG actions (Generatic Sales Growth) CRM (Customer Relationship Management) Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

Osnova předmětu: 6. Cena textilního zboží a cenová jednání: - cena jako psychologický aspekt - důležitá pravidla cenového jednání řízená nabídka místo cenového boje jak prodat zdražování vztah kvalita – užitná hodnota – značka – cena Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod

Osnova předmětu: 7. Podpora prodeje textilního zboží: - školení a vzdělávání - výstavy a veletrhy partnerský vztah mezi účastníky obchodu podpůrné a investiční programy EU reklama Vážené dámy a pánové, Jsem velmi potěšen, že Vám mohu představit koncept firmy Ciba pro barvení vlněných materiálů. Vlna sice zaujímá jen velmi malý podíl 4 -5 % z celkové světové textilní spotřeby , ale pro naší firmu je to také důležitý díl. V dnešním příspěvku Vám chci ukázat, že Ciba splňuje v tomto segmentu dnešní požadavky. Petr Štoček, SPZ, úvod