Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný 30. 3. 2007.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Logistika v silniční dopravě
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Podnikání na Internetu letní semestr 2005 Jana Holá VII.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Elektronický obchod jako těžiště informací Elektronický obchod jako těžiště informací pro přeměnu strachu do akcí a rozvoje regionů pro přeměnu strachu.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Informační systémy podnikové systémy CRM
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Uživatelské testování webu NAVRCHOLU.cz Luboš Plotěný.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
MARKETINGOVÝ MIX.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Nové funkce v novém Skliku
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Státní politika vysokorychlostního přístupu ISSS, duben 2005.
Vítejte na Marketingu.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
„CZECH POINT e-shop – výpisy poštou“ Petr Stiegler – náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu a eGovernment Tisková konference,
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Tribuna českého obchodu TZB
Vysoká škola technická a ekonomická
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Vítejte na Marketingu.
Marketingová komunikace
Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Piktogram reklama logo
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný

2 Obsah bloku ► Efektivní internetová reklama? Luboš Plotěný (Dobrý web) ► PPC reklama ► marketing Tomáš Symerský (OMD Digital) ► Bannerová reklama ► PR články online

3 Efektivní internetová reklama?

4 Obecně efektivní forma online reklamy neexistuje,......ale efektivní mohou být všechny! ► Jaké faktory hrají klíčovou roli – Známost firmy a síla značky – Charakter firmy a obor podnikání – Cíle reklamní kampaně – Typ reklamního sdělení – Cílové publikum –...

5 PPC reklama

6

7

8 Princip PPC reklamy ► Pay Per Click = platba za kliknutí ► Reklamní kampaň máte plně pod kontrolou – Rozpočet – Cena za kliknutí (návštěvníka) – Čas – Zacílení – Návratnost investic ► Nevyhrává ten, kdo zaplatí víc!

9 Kdy využít PPC reklamu... a kdy ne ► Kdy ANO? – Omezené reklamní rozpočty – Zaměření na obchodní výkon webu (internetové obchody, cestovní kanceláře) – Propagace konkrétních výrobků a služeb ► Kdy NE? – Zvyšování povědomí o značce – Budování komunity

10 Mějte své investice pod kontrolou ► Efektivitu PPC reklamy lze velmi přesně vyhodnocovat – Pomocí systémů pro správu PPC reklamní kampaně – Pomocí nástrojů pro monitoring návštěvnosti webu

11 Více o PPC reklamě ► PPC konference – Odborná konference na téma PPC reklamy – Kdo bude přednášet? » Specialisté na internetový marketing » Provozovatelé PPC systémů » Inzerenti » Zástupci mediálních agentur – Termín: 22. května 2007 – Místo: Praha – Více informací: konference.dobryweb.cz/ppc/konference.dobryweb.cz/ppc/

12 marketing ► Využívá elektronickou poštu ► Účelem nemusí být vždy jen přímé reklamní sdělení ► Kritické faktory úspěchu – Cílení a personalizace – Informační hodnota – Opakování – Masovost ► marketing není SPAM!

13 Kdy se marketing hodí... a kdy ne ► Kdy ANO? – Budování vztahů se zákazníky (cross-selling a up-selling) – Vytváření komunit – Zvyšování povědomí o značce ► Kdy NE? – Výkonové reklamní kampaně

14 Sledujte efektivitu a vyhodnocujte ► Sledované ukazatele jsou závislé na formě marketingu a charakteru sdělení ► Můžete sledovat – Vývoj počtu odběratelů newsletteru – Odezvu na reklamní sdělení (otevření, kliknutí) – Vliv na počet objednávek, poptávek, prodeje – Co funguje lépe – A/B testování

15 Děkuj i za pozornost Kontakt Dobrý web, Internet Info s.r.o. tel.: ( +420 ) Luboš Plotěný (