P Ř I TESTOVÁNÍ: a) REKLAMY b) INTERNÍHO KLIMATU KVALITNÍ KVANTITA NEBO NEPOČETNÁ KVALITA?!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Advertisements

Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Variabilita ziskovosti zákazníka 220 : 20 poznat ty „nejlepší“ zákazníky Lépe segmentovat zákazníky Efektivněji alokovat marketingové zdroje. komplexně.
Výzkumné přístupy k marketingovému mixu
Cíle Metody a techniky Testování obalu. Cílem výzkumu obalu je zjistit: Aspekty užívání Vnímání obalu (identifika č ní síla) Nápadnost (rozlišovací síla)
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ STRATEGIE TRH KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY
KVALITATIVNÍ VÝZKUM.
„ Validace dobré praxe 2 “. Harmonogram semináře 10:00 – 10:15 Zahájení 10:15 – 11:00 Validace – výstupy a využití 11:00 – 11:30 Zkušenosti RP s validací.
Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
 Výukový materiál vytvo ř en v rámci projektu EU peníze školám „U č íme aktivn ě “  Registra č ní č íslo CZ.1.07/1.4.00/  Č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
MARKETINGOVÝ MIX VE SLUŽBÁCH
Monitoring médií Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
Vítejte na Marketingu.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
© 2015 Ipsos. All rights reserved. Contains Ipsos' Confidential and Proprietary information and may not be disclosed or reproduced without the prior written.
REKLAMA a její klady a zápory. Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Lidská společnost digitálního věku
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
Konec plýtvání - osvěta veřejnosti Mgr. Jiří Jakl předseda Zvonečník, z.s.
Poziční analýza školy Mgr. Miloslav Hubatka.
Dokument KAP MSK - obsah
Jak získat nejlepší talenty?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Tisková konference Informovaný spotřebitel
Výzkumné přístupy k marketingovému mixu
Systém odměňování pracovníků
Marketing 6 Nástroje propagace.
Zkušenosti s implementací vybraných požadavků ISO 9001:2015
Kvalitativní výzkum Vybrané otázky: Proč kvalitativní výzkum?
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
standardní alternativní teorie firmy
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Moderní personalistika
Vítejte na Marketingu.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Helena Horská, hlavní ekonomka Raiffeisenbank a.s.
Propagace.
Obchodní plán projektu
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Chytré město/Smart City = změna myšlení
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
Centralizované rozvojové projekty 2017
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Současné aktivity v oblasti České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.
„Koncept“ – Koncepce dalšího vzdělávání
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
Transkript prezentace:

P Ř I TESTOVÁNÍ: a) REKLAMY b) INTERNÍHO KLIMATU KVALITNÍ KVANTITA NEBO NEPOČETNÁ KVALITA?!

Testování (konceptu) komunikace KVALITATIVNÍKVANTITATIVNÍ Strategie Kreativa Exekuce Ověření na kvantitě!

Stádia výzkumu při vývoji komunikace 1. Vývoj strategie Názory spot ř ebitel ů P ř íležitosti pro zna č ku 2. Vývoj kreativy Relevantní a motivující ideje Motivy, vodítka pro vývoj 3. Výzkum exekucí optimalizace OTEVÍRÁNÍ SE REDUKCE OPTIMALIZACE

1. Vývoj strategie – témata výzkumu: Jaký je trh a jací jsou spot ř ebitelé Sou č asný positioning zna č ky Personalita zna č ky Skrytá aktiva zna č ky Role komunikace: Doru č it novinky (launch, relaunch) Upevnit status Posílit zna č ku

2. Příprava a vývoj kreativy Emocionální odezva na kreativní ideje Klí č ové prvky Pravd ě podobné bariéry Vliv na odezvu – prodej Postavy, scéna, hudba atd. Odlišnost, appeal, relevance, motivace Soulad s celkovou strategií zna č ky

3. Exekuce – témata výzkumu Srozumitelnost Tonalita a její dopad Jak kreativní myšlenka doru č uje zna č ku a sd ě lení P ř ísp ě vek jednotlivých sekcí komunikace pro celek

U kvalitativního MAV: Je d ů ležité pochopení zákazníka než jeho identifikace, jeho výb ě r č i hodnocení Výstupem je explorace, vysv ě tlení PRO Č nikoli CO, nikoliv soupis toho, co respondenti ř íkali Necht ě jte pochopit celý trh, soust ř e ď te se na jádro cílové skupiny – ú č elový a zám ě rný výb ě r ú č astníka, max. homogenní skupiny – NE reprezentativní!! Č ím více kvalitních stimul ů (produkt, kreativní materiály, koncepty, návrhy) b ě hem FG, tím vyšší zapojení a aktivita respondent ů