Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Shoda přísudku s podmětem Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák poznává.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Slovesa Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák poznává slovní druhy, žák.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Anotace: číslovky, třídění číslovek upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: jazyk a jazyková komunikace, český.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Shrnutí učiva přídavná jména, poznávání, rod, číslo, pád, upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: přímá řeč – rozšiřující učivo, oslovení Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Anotace – Předložky místa on, in, under Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby předložek místa, tvoření vět s předložkami, překlad vět a spojení.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/21.3732 Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 8 - 9 let Metodické doporučení: snímek č. 5, 7, 9 vytisknout dětem jako PL Ověření v praxi ověřeno dne: 25. 6. 2013 Ve třídě: 3. ročník Anotace: věta jednoduchá, souvětí II Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák odlišuje větu od souvětí, poznává skladební dvojice, všímá si významu slov Speciální vzdělávací potřeby: individuální práce dětí s SPU u interaktivní tabule, doplňování, ústní kontrola, snímek č. 3, 4 je tvořen jako myšlenková mapa Klíčová slova: věta jednoduchá, souvětí Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina: žák

Věta jednoduchá, souvětí – opakování II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Vacková. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Věty věty jednoduché je větný celek složený jednou větou souvětí je větný celek složený ze dvou nebo více vět V souvětí je obvykle tolik vět, kolik je v něm sloves (u nichž můžeme určit osobu)

Věty věty jednoduché souvětí spojovací výrazy spojky zájmena příslovce

Vytvoř vzorce následujících souvětí, podtrhej spojovací výrazy, slovesa vyznač červenou vlnovkou 1. Protože hodně pršelo, z batohu jsem vyndala pláštěnku a snažila jsem se uchránit před deštěm. 2. V pondělí jsme jeli do Toulcova dvora, kde jsme se učili o žabím putování a také jsme procházeli mokřad. 3. Když jsme pozorovali žáby v tůňce, jedna se posadila na dřevěné prkno a sledovala nás, další žáby uplavaly. 4. Pod třešní jsme poslouchali pohádku o pulci, v místnosti jsme malovali obrázek. 1._____________________________________________ 2._____________________________________________ 3._____________________________________________ 4._____________________________________________

1. Protože V1,V2 a V3. 2. V1, kde V2 a V3. 3. Když V1, V2 a V3, V4. Řešení úkolu Vytvoř vzorce následujících souvětí, podtrhej spojovací výrazy, slovesa označ červenou vlnovkou 1. Protože hodně pršelo, z batohu jsem vyndala pláštěnku a snažila jsem se uchránit před deštěm. 2. V pondělí jsme jeli do Toulcova dvora, kde jsme se učili o žabím putování a také jsme procházeli mokřad. 3. Když jsme pozorovali žáby v tůňce, jedna se posadila na dřevěné prkno a sledovala nás, další žáby uplavaly. 4. Pod třešní jsme poslouchali pohádku o pulci, v místnosti jsme malovali obrázek. 1. Protože V1,V2 a V3. 2. V1, kde V2 a V3. 3. Když V1, V2 a V3, V4. 4. V1, V2.

Spojovací výrazy správně rozděl ale, jaký, kdy, a, když, protože, i, čí, kde, aby, ani, který, a, protože spojky příslovce zájmena

ale, když, a, protože, i, aby, ani, a, protože Správné řešení Spojovací výrazy: Spojky ale, když, a, protože, i, aby, ani, a, protože Příslovce kdy, kde Zájmena jaký, čí, který

Vytvoř věty podle uvedených vzorců 1. V1, ale V2 a V3. 2. V1 a V2, že V3. 3. Když V1, V2. 4. V1, V2, V3. 1.______________________________________ 2.______________________________________ 3.______________________________________ 4.______________________________________

Možná řešení Vytvoř věty podle uvedených vzorců 1. V1, ale V2 a V3. 2. V1 a V2, že V3. 3. Když V1, V2. 4. V1, V2, V3. 1. Udělala jsem si na kole úraz, ale koleno bolí stále dál a jizva se nezahojila. 2. Přišla jsem domů a maminka mi řekla, že si mám uklidit pokoj. 3. Když hodně prší, přijdou povodně. 4. Jeli jsme na výlet do Toulcova dvora, moc se nám výlet líbil, viděli jsme mnoho domácích zvířat.