Konference nejen o Retailu 2007. Shopping center Garden City Automobile center Suburban Center Festival Marketplace Entertainment place.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zahraniční obchod Význam, formy a členění.
Advertisements

REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
SÍDLA jsou základní centra lidské aktivity,
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Bytové družstvo U Arény
1 Možnosti financování projektů v oblasti vodohospodářské infrastruktury v ČR A. Programy spolufinancované z EU: 1. Operační program životního prostředí.
Českomoravská záruční a rozvojová banka a evropské peníze.
VOLEBNÍ PROGRAM MO PLZEŇ 3.  Za prioritu považujeme bezpečnost občanů ve dne i v noci, obzvláště pak bezpečí dětí v okolí škol a mateřských školek. 
Konference nejen o retailu Situace v jednotlivých městech Bratislava Stavební boom? Ne jenom začátek! Košice ( ) Prešov (92 720) Nitra (87.
DESATERO PROBLÉMŮ JILEMNICE 7. DUBNA 2011 Tato akce je součástí projektu „Jilemnice – město zeleně“ spolufinancovaného z Revolvingového fondu Ministerstva.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Podmínky podnikání v teplárenství a kogeneraci v ČR a v EU Ivo Slavotínek MVV Energie CZ s.r.o. Agora Flora, Chrudimská 2526/2a Praha 3.
Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001.
Marketingový mix 4 P.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_90.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Přestavba zimního stadionu LHK Jestřábi Prostějov
Nájemní bydlení Municipality & Development. Nájemní bydlení Vysokoškolské koleje (PPP a jiné formy) Domovy mládeže – internáty Ubytovny.
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
PODNIKÁNÍ Ing. Hana Kročová EKONOMIKA
SUBURBANIZACE ….znamená vystěhovávání obyvatel z center měst do velkých obytných čtvrtí na jejich okrajích.
SUBURBANIZACE.
Teorie optimální velikosti města
Konference nejen o retailu Noví nájemci Kam – Kdo – jak? Mezery na trhu – dostatečné? Mainstreet Internet.
Synergický efekt Další konkurence. „starší“ Shopping centra Spolupráce s municipalitou osvěta Kupní síla Zvyk Nové láká Každé nové může být lepší Co s.
Budoucnost retailu? Pavlína Hajnová, Centers. Žijeme v zajetí vlastního světa …
Použití CNG v dopravě Svaz dopravy 5. března 2009 Ing. Jan Zaplatílek.
Nitra.
2.Marketingové prostředí
Státní energetická koncepce a postavení plynárenství v ČR Ing. Tomáš Hüner náměstek ministra © 2006 Ministerstvo průmyslu a obchodu České Republiky Praha,
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Trendy factoringového trhu 1.Výsledky v roce Dlouhodobé vývojové trendy 3.Současný vývoj.
Nové výzvy a zkušenosti v úvěrovém pojištění MSV Brno 2007 Pavol Parízek Generální ředitel EGAP.
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
Možnosti úspor v Domovech pro Seniory. Nabízíme našim zákazníkům více než pouze výrobky!
Budoucnost retailu?. Žijeme v zajetí vlastního světa …
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Marketingové strategie- Výrobkové strategie
Znalostní ekonomika Praha, 23. května 2006 Mgr. Tomáš Hruda Generální ředitel.
SUBURBANIZACE.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
PRACOVNÍ SKUPINA MOBILITA FOTO Miloš Malaník GŘ TNT Express Vedoucí PS Mobilita.
Stavební fórum Investiční příležitosti v Chorvatsku.
Teorie optimální velikosti města
Model strategie marketingového mixu
Naklady a jejich členění
Podpora zaměstnanosti na místní úrovni: odpovědné zadávání Česká města a příklady ze zahraničí Praha
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Paliativní a hospicová péče v Libereckém kraji. Koncepce paliativní péče v Libereckém kraji  Koncept spolu s časovým harmonogramem vzniku jednotlivých.
Zahraniční obchod Význam, formy a členění. Obsah výkladu Význam zahraničního obchodu Formy zahraničního obchodu Členění zahraničního obchodu Otázky a.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
EGAP - POJIŠŤOVÁNÍ EXPORTU DO R USKA Ing. Jan Dubec
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Operační program Výzkum a vývoj pro inovace. Veřejná podpora - příjemce Hlavní činností je VaV, výuka, TT Zisk je zpětně reinvestován do hl.činnosti Oddělení.
EGAP a podpora exportu do Ruska Jan Procházka 4. října 2016.
Praha Praha VÝROČNÍ KONFERENCE K PODPOŘE SNIŽOVÁNÍ ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BYTOVÝCH DOMŮ V ČR INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM.
Rozpočet hl. m. Prahy 2017 (Tisková konference dne ) prof. Ing. Eva Kislingerová, CSc. náměstkyně primátorky hl. m. Prahy
1 ČLFA  založena 1991 (ALS ČSFR, ALS ČR, ČLFA)  42 členů  cíle:  prosazuje prostředí vhodné pro rozvoj leasingu, úvěrů a factoringu  těžištěm je financování.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Metodické centrum pro výstavbu a rekonstrukci knihoven
Hierarchie sídel.
Jablonné nad Orlicí.
Proč vznikl SmileCar?. Proč vznikl SmileCar? lidé používají svá auta ... Všichni víme, jak málo lidé používají svá auta ...
Příliv investic do České republiky
Podnikatelské koncepce
IROP SC VZDĚLÁVÁNÍ Centrum pro regionální rozvoj České republiky
Informace o vyhlášených výzvách
Sdružení železničních nákladních dopravců ČR
Transkript prezentace:

Konference nejen o Retailu 2007

Shopping center Garden City Automobile center Suburban Center Festival Marketplace Entertainment place

Kapacita trhu a velikost center

Rekonstrukce menších – lokálních objektů 20 milionu X 30 – 35 milionu 15 let návratnost X 10 let návratnost Nájemné cca 240 Kč / 250 Sk (8 euro) Poplatky za service a marketing minimální Obsazenost 94 – 97% Fluktuace cca 5 % Parkování Luxus v okresním městě – jezdící schody, dětsský koutek

Rekonstrukce menších – lokálních objektů lokální nájemciX vietnamské obchody obchody X služby menší jednotky strop obratů luxus místa – centrum nové zástavby

Urbanizace projektů Velikost projektu X velikost výstavby Obslužnost místa X panelák X doprava snaha měst snižovat tranzitní čas

Remodeling – zahraniční trendy Růst Happy Life Styl Kategory Killlers Ekologie – nižší spotřeba Zeleň (H2O+zeleň = atrakce) Obecný scénář ? Remodeling – zahraniční trendy

Přizpůsobení konceptu

Remodeling Rozšíření Tenant mix a retail mix Služby, otevírací doba Zeleň Přátelské k životnímu prostředí (service) Levnější bourat?

Rizika remodelingu Kdy? Marketing - rezerva v rozpočtu

Tandis, Teheran

Remodeling & zábava Potřeba remodelovat častěji Samofinancování? Fittness wellness spa Zábava na Slovensku