Konference nejen o Retailu 2007
Shopping center Garden City Automobile center Suburban Center Festival Marketplace Entertainment place
Kapacita trhu a velikost center
Rekonstrukce menších – lokálních objektů 20 milionu X 30 – 35 milionu 15 let návratnost X 10 let návratnost Nájemné cca 240 Kč / 250 Sk (8 euro) Poplatky za service a marketing minimální Obsazenost 94 – 97% Fluktuace cca 5 % Parkování Luxus v okresním městě – jezdící schody, dětsský koutek
Rekonstrukce menších – lokálních objektů lokální nájemciX vietnamské obchody obchody X služby menší jednotky strop obratů luxus místa – centrum nové zástavby
Urbanizace projektů Velikost projektu X velikost výstavby Obslužnost místa X panelák X doprava snaha měst snižovat tranzitní čas
Remodeling – zahraniční trendy Růst Happy Life Styl Kategory Killlers Ekologie – nižší spotřeba Zeleň (H2O+zeleň = atrakce) Obecný scénář ? Remodeling – zahraniční trendy
Přizpůsobení konceptu
Remodeling Rozšíření Tenant mix a retail mix Služby, otevírací doba Zeleň Přátelské k životnímu prostředí (service) Levnější bourat?
Rizika remodelingu Kdy? Marketing - rezerva v rozpočtu
Tandis, Teheran
Remodeling & zábava Potřeba remodelovat častěji Samofinancování? Fittness wellness spa Zábava na Slovensku