Práce a výkon zábavnou formou Studentská inovace praxí Jakub Šimek 2. Ročník F-VTEn.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mechanická práce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Advertisements

FYZIKA 8.Ročník Práce 01 – MECHANICKÁ PRÁCE.
Hospodářská úprava lesa Přírůst stromů a porostů
PrecisPlanner 3D Software pro plánování přesnosti měření v IG
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
Studentská inovace praxí
Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732
Kalmanuv filtr pro zpracování signálů a navigaci
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Statistika Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
Rozumíme silám tření? aneb Prezentace třecích sil… … v učebnicích, … ve škole, … v didaktických časopisech …?
Aktivizující prvky při výuce F na ZŠ
Měření tepla Miroslava Maňásková.
VÍTÁME VÁS u přijímacího řízení pro školní rok 2014/2015 Praktická škola jednoletá Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková.
Časová složitost algoritmů
Změny teploty vzduchu v průběhu času
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Pohyb nerovnoměrný VY_52_INOVACE_10 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Technická zpráva z laboratorního měření
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _616 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Chyby jednoho měření když známe
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Rychlost a měření rychlosti
Chladnutí vody v různých nádobách
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Metrologie   Přednáška č. 5 Nejistoty měření.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_FYZ_38.
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_06 Rychlost dopravních prostředků.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Jak se vypočítá průměrná rychlost VY_52_INOVACE_09 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Aplikovaná statistika 2.
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ EUR. Ing. Petra Bednářová, Ph.D.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_565_PÍSEMNÉ_NÁSOBENÍ_DVOJ CIFERNÝM_ČINITELEM.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
vektorová fyzikální veličina vyjadřuje míru vzájemného působení dvou těles Účinky: a)statické b) dynamické měří se siloměrem je příčinou pohybu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
11. Energie – její druhy, zákon zachování
VY_32_INOVACE_119_Fyzika_měření_času
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Číslo a název projektu: CZ /1. 5
Elektrické měřící přístroje
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Úvod do praktické fyziky
VY_32_INOVACE_pszczolka_ Čítače – základní stupeň
zpracovaný v rámci projektu
Test – (parní stroj) 1) Vysvětli, proč je parní stroj označován jako parní. 2) Popiš, jak vzniká v parním stroji pára a k čemu slouží. 3) Dochází v parním.
Základy zpracování geologických dat Rozdělení pravděpodobnosti
zpracovaný v rámci projektu
Název: Chyby měření Autor: Petr Hart, DiS.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
DEFINICE FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Plánování přesnosti měření v IG Úvod – základní nástroje TCHAVP
Spotřebitelské vzdělávání dětí a mládeže Poznatky z praxe
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Transkript prezentace:

Práce a výkon zábavnou formou Studentská inovace praxí Jakub Šimek 2. Ročník F-VTEn

praxe Základní škola Nerudova Vyučovací hodina: fyzika Počet žáků: 25 Datum: hodina

Cíle Upevnění znalostí o práci a výkonu Praktické využití práce a výkonu v běžném denním životě Schopnost určit u konkrétních příkladů kdy se koná práce

Rozbor úlohy Veličiny potřebné v úloze Vzorce potřebné pro výpočty Výběr pomůcek Určení výšky druhého patra

Rozdělení rolí Časoměřič Startér Zapisovač Koordinátor

Vlastní průběh měření Určení počtu schodů a výšky jednoho schodu Výběh do druhého patra Zápis času Zpracování naměřených hodnot

Problémy spojené s úlohou Vysoká náročnost na organizaci Vysoká náročnost na udržení kázně Nebezpečí úrazu

Vyhodnocení úlohy Srovnání dvou žáků na tabuli Veličiny ovlivňující velikost práce a výkonu Co kdyby….

Děkuji za pozornost