Anotace Kanada – opakovaci test Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci zvládají vypracovat následný test znalosti Speciální vzdělávací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Identifikátor materiálu: EU
Advertisements

Identifikátor materiálu: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák se seznámí s obsahem Bible …. Autor Tomáš Krsek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Pojmenuje význam bible. Je schopen správně přiřadit významné.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Zpracoval: Michaela Hrdá ZŠ A MŠ,Brno,Horníkova 1
IDENTIFIKÁTOR MATERÍÁLU: EU –
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
USA Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Anotace Státy Severní Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci dokáží říci, která státy patří Severní Americe a rozdělit.
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
Anotace Žák v aplikací MS Word dokáže nastavit sloupce Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word využít funkce sloupce.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJižní Morava Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJesenicko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje základní.
Anotace Prezentace, která se zabývá základními charakteristikou Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci dokáží vyjmenovat.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceOstravsko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje základní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU – 6-31_ poloha_rozloha_CR
Identifikátor materiálu: EU - x - x
Identifikátor materiálu: EU
Podnebí Anotace Prezentace zpracovává téma Podnebí a podnebné pásy. Obsahuje pracovní list zaměřený na faktory ovlivňující podnebí. Autor Mgr. Hana Korečková.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: Přírodní vědy - 1/1 Anotace: Poloha Evropy – žák ukáže hranice Evropy, pojmenuje a nalezne poloostrovy a ostrovy Autor: Mgr. Lubomír.
Identifikátor materiálu: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJižní Čechy Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje.
Anotace Prezentace, která se zabývá základními charakteristikou Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci dokáží vyjmenovat.
Anotace Prezentace, která se zabývá otáčivými účinky síly. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí vysvětlit pojem páka, rameno.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Anotace Obyvatelstvo Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci popíší složení, rasy a rozmístění obyvatelstva Ameriky Speciální.
Afrika – poloha, rozloha
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
Anotace Prezentace – Poloha a rozloha České republiky Autor Mgr. Michaela Eisenhammerová JazykČeština Očekávaný výstup Žáci se seznámí s novými informacemi.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU –10-1
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením střídavého proudu Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí změřit střídavé veličiny.
Identifikátor materiálu: EU
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_ ČLOVĚK A PŘÍRODA – ZEMĚPIS - NA II.
Šablona. Anotace: výkladová prezentace věnující se Spojeným států americkým Autor: Mgr.Hana Hilscherová Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: porovnává a přiměřeně.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona VY_52_INOVACE_Z
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_11_IV_Z9_Severní_Amerika.
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Základní škola a Mateřská škola Mlečice, příspěvková organizace Autor:
VY_32_INOVACE_19_22_Podnebí evropy
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Severní Amerika - Kanada
zpracovaný v rámci projektu
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Transkript prezentace:

Anotace Kanada – opakovaci test Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci zvládají vypracovat následný test znalosti Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Kanada, test Druh učebního materiálu Pracovní list / Prezentace / Druh interaktivity Aktivita / Výklad / Kombinace Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina let Celková velikost 291 kB září 2011 IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU

Desetiminutovka Rozdávání papíru Rozdělení na oddělení A a B

desetiminutovka A 1. Popiš polohu Kanady 2. Nakresli vlajku Kanady 3. Jaká je hustota zalidnění v Kanadě 4. Kterými jazyky se hovoří v Kanadě? 5. S kterými státy Kanada sousedí? B 1. Popiš povrch Kanady 2. Hlavní město Kanady 3. Jaká je rozloha Kanady? 4. V kterých podnebných pásech se Kanada nachází? 5. Jak se nazývá pohoří v Kanadě?

Správné odpovědi A 1.Popiš polohu Kanady. Kanada leží na západní polokouli v Severní Americe. Sousedí s USA a je omývána Severním Ledovým oceánem, Tichým oceánem a Atlantským oceánem. 2.Nakresli vlajku Kanady 3. Jaká je hustota zalidnění v Kanadě? Nízká 4. Kterými jazyky se hovoří v Kanadě? Anglicky a francouzsky 5. S kterými státy Kanada sousedí? USA Obr.1

Správné odpovědi B 1.Popiš povrch Kanady. Kanada je převážně rovinatá, pouze na západě se táhnou Kordillery 2. Hlavní město Kanady? Ottawa 3.Jaká je rozloha Kanady? Největší v Americe a po Rusku druhá největší na světě 4. V kterých podnebných pásech se nachází Kanada? Subpolární a mírný podnebný pás 5.Jak se nazývá pohoří v Kanadě? Kordillery

Informační zdroje ANDĚL, Jiří; MAREŠ, Roman. "Nový svět" Amerika, Austrálie a Oceánie. 1. vydání. Olomouc : Olomouc, s.r.o., s. ISBN KUHNLOVÁ, Hana. Zeměpis světa : Kontinenty. 1. vydání. Praha : Nakladatelství české geografické společnosti s.r.o., s. ISBN HOLEČEK, Milan ; JÁNSKÝ, Bohumír a kol. Zeměpis světa 2 : Amerika - Asie. 1. vydání. Praha : Nakladatelství české geografické společnosti s.r.o., s. ISBN Obr. 1 dostupný z [cit ]. Dostupný pod licencí Microsoft Office 2010 (viz servi... cz&CTT=114) na WWW:.

Metodický pokyn Pedagog spustí stránku se zadáním písemné práce Pedagog kontroluje čas (10 min) Po skončení a vybrání desetiminutovky s řáky probere správné odpovědi na slide 3,4.