Průměr Maximum Minimum

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Statistické funkce v tabulkovém kalkulátoru Excel MS
Advertisements

Stěžejní funkce MS Excel 2007/2010, jejich ovládání a možnosti využití
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST
SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal
Pro Nekonečno – RC Palouček
Funkce v Excelu.
Statistika Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Excel – Vzorce Ing. Bohumil Bareš. Principy vytváření vzorců Můžeme je zadávat ručně nebo pomocí průvodce, kliknutím na ikonu, která spustí dialogové.
Charakteristiky polohy
Dnes učím já....
Burzovní graf Vytvořte burzovní graf, ve kterém se uvádí objem obchodované akcie, maximální a minimální cena, konečná cena.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_17.
Tabulkový procesor MS EXCEL II. VZORCE A FUNKCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Vzorce.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Práce se vzorci Ilona Woznicová, 4. B1. ÚKOL Vytvořte tabulku mezd za březen použijte údaje ve vzorové tabulce.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Obsah: Výpočty Vzorce, Funkce
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Aritmetický průměr v úlohách. V rodině Novákových se spotřebovalo v lednu 15 m 3 vody, v únoru 14 m 3 vody a v březnu 19 m 3 vody. Naměřené hodnoty zapiš.
Název projektuInovace ŠVP na OA a JŠ Třebíč Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/Inf19 MS Excel - Funkce Průměr Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek.
Název materiálu: Základy statistiky
Statistika 2 Aritmetický průměr, Modus, Medián
Úprava řádků sloupců a listů Nejprve si musíme otevřít Excel např. přes START/PROGRAMY/MICROSOFT EXCEL. Vytvořila jsem si tabulku pro strukturu mezd zaměstnanců.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Hanjie 10 x 10 – řešení Zadání:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Výpočty v Excelu Vzorce.
Zadání Podle předlohy si připravte tabulky se kterými budete pracovat.
Podmíněné příkazy jednoduché bVbVbVbVytvořené jednoduché tabulky bJbJbJbJednoduché opravy údajů bPbPbPbPodmíněné zadávání údajů.
Microsoft PowerPoint Tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vzorce v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Základy statistiky Autor: Jana Buršová.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
Databázové systémy 2 Zkouška – 8:00. Příklad I - Funkce Vytvořte funkci ZK_DIFF_MIN_MAX (P_ZAM_ID NUMBER) RETURN VARCHAR2. Funkce může vracet.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
STATISTIKA 3  Opakování základních pojmů VY_32_INOVACE_21-18.
MINIMUM MAXIMUM V MS Excel Tvůj úkol V souboru výšek chlapců a dívek vytvoř kopii Listu1 a přejmenuj ji na min_max. Z tohoto listu odstraň graf.
Maturitní okruh 16: TABULKOVÝ PROCESOR
Funkce v Excelu.
MS EXCEL Charakteristika
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Číselné formáty.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Informatika ročník ( volitelný předmět ) Název materiálu VY_32_INOVACE_05_Excel – základní.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_08 Informatika - MS Excel – MIN, MAX Autor: Pavlína.
Tabulkový procesor Použití nejběžnějších funkcí v Excelu, datové funkce, funkce uvnitř funkcí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Výpočet aritmetického průměru Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Název školy:Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:VY_32_INOVACE_NAV2-4.
Informatika – Podmíněné formátování. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Logické funkce Autor: Bc. Pavel Šiktanc Co se všechno naučíme??? Používání funkce KDYŽ.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
I. Pomocí roztahování buněk (viz přednáška Příprava dat) vyplnit buňky čísly od 1 do 79 Příklad používání funkcí: II. Spoj příjmení a jméno do jednoho.
Tvorba tabulek ve Wordu
Název: Tabulka ve Wordu DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_09
Sčítání buněk podle zadaných podmínek
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Vzorce, vkládání vzorce, kopírování vzorce
Aritmetický průměr Výpočet aritmetického průměru: n – počet čísel
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Sčítání a odčítání desítek do 100
Analýza kardinálních proměnných
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Transkript prezentace:

Průměr Maximum Minimum Funkce Průměr Maximum Minimum

Výpočty funkcí Průměr Součet Maximální hodnota Minimální hodnota

Průměr Aritmetický průměr z n zadaných čísel Všechna čísla sečíst a součet vydělit jejich počtem Využití: průměr známek Průměrná teplota Průměrné srážky atd.

1. příklad Zadej do 1. sloupce jména svých šesti kamarádů Do 2. Sloupce zadej jejich výšku a váhu Do posledního řádku vypočítej průměr jejich výšky a váhy

Postup 1. Vytvoříme tabulku s údaji kamarádů

2. Pomocí Vzorce - Vložení funkce a vyhledání funkce Průměr v seznamu – označení oblasti výpočtu - vypočítáme hodnotu průměru

Možné řešení

2. příklad Využij data z prvního příkladu Najdi maximální hodnotu a minimální hodnotu

Postup Označíme buňku, kde má být výsledek Vzorce – Vložit funkci – ze seznamu funkce Min, Max Označení oblasti buněk Ok - výsledek

Možné řešení

Možnosti dalších příkladů Spočítej si aritmetický průměr známek z některého předmětu Vypiš průměry všech svých spolužáků a urči nejlepší a nejhorší průměr