Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

Strukturální fondy jako zdroj financí pro komunální investice
Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
Letňany, v popředí Kbelská ulice, vlevo Obchodní centrum Letňany
Vyhledávání dopravního spojení na internetu
Struktura projektu  Charakteristika oblastí, kterými trasa linky 213 prochází  Historie a současnost linky 213  Preference autobusů v síti městské.
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
Návrh trolejbusové linky 73
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
DOPADY ZPROVOZNĚNÍ MĚSTSKÉHO OKRUHU NA INTENZITY AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY LISTOPAD 2005.
1 Finanční situace Dopravního podniku hlavního města Prahy Praha, leden 2009.
Dispečerské řízení pražského metra
Charakteristické znaky MHD
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Evropské fondy pro regionální rozvoj (EFRR) Zkušenosti z praxe a projekty ve městě Hengelo Mr. Harry Vranken.
Letňany, v popředí Kbelská ulice, vlevo Obchodní centrum Letňany.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Vypracovala: Žaneta Peikerová C1.B
Kvalita a úroveň městské dopravy v Praze
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Praha srpen 2002 povodeň Argentinská ulice.
Silnice nebo železnice
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
EgroNet. Co je EgroNet  Projekt výstavy Expo 2000 v Hannoveru  Systém příměstské osobní dopravy  Spojuje Karlovarský kraj, Bavorsko, Duryňsko a Sasko.
PREZENTACE ŘSD ŽOFÍNSKÉ FÓRUM Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR.
Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek ministra dopravy
Lázně Bohdaneč Integrovaná doprava Plzeňska současný stav a možnosti rozvoje Ing. Zdeňka Kmochová.
Něco málo leteckých fotek naší Prahy Letňany, v popředí Kbelská ulice, vlevo Obchodní centrum Letňany.
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Seminář RHSD JMK Aktuální situace v dopravě Ing. Václav Horák, náměstek hejtmana srpen 2012 Pohled JMK na priority dálničních a silničních staveb pro současné.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_33-14 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Nové nařízení TEN-T a zařazení systému RS ČR do sítě TEN-T Ministerstvo dopravy Odbor strategie.
Balabenka Foto a text Zdeněk Kačena Ruční posun obrázků.
1 Název projektu: Pořízení trolejbusů MDPO, a.s..
Prezentace pro OS tramvají - Ostrava, Odbor Kolejová vozidla, Ing. Petr Tomala, Prezentace pro OS tramvají Ostrava.
Nabídka obchodní jednotky k pronájmu 2015 ● Praha 8, Kobylisy, Střelničná 1347, 1.NP výměra cca ▪ 380 m 2.
Název projektu: „ Rekonstrukce místních komunikací v Králově Dvoře „ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/1.1.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Rekonstrukce.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Dopravní zeměpis, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Rozpočet hl. m. Prahy 2017 (Tisková konference dne ) prof. Ing. Eva Kislingerová, CSc. náměstkyně primátorky hl. m. Prahy
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Veřejná doprava pro všechny Město Beroun. Poloha města Beroun.
Financování výstavby a modernizace dopravní infrastruktury v ČR
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
Sdružení dopravních podniků ČR odborná skupina TRAMVAJE
Informace o stavu přípravy trasy metra I.D
Problematika podpory infrastruktury městské drážní dopravy
Autor: Mgr.Lenka Preisová
Územně analytické podklady IPR – vývoj obyvatel
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Letecké foto Prahy.
PŘÍPRAVa A REALIZACE projektů IROP
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
Investice a neinvestiční opravy na krajské silniční síti v r. 2018
Integrace Neratovic a Mělníka
Podpora infrastruktury městské drážní dopravy z OP Doprava
Sdružení dopravních podniků ČR Odborná skupina TRAMVAJE
Něco málo leteckých fotek naší Prahy.
Něco málo leteckých fotek naší Prahy
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY
Tisková konference – Metro D
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Prezentace pro OS tramvají
Současný počet tramvají v evidenci DPMO a. s.
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy Primátor Hlavního města Prahy a DPP Květen 2008

Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy Index Rozvoj kolejové dopravy po roce 2002 včetně jejího financování Tramvajová trať Radlická Co nás čeká v oblasti kolejové dopravy Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy

Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy Rozvoj kolejové dopravy v Praze od roku 2002 Po roce 2002 probíhala rozsáhlá obnova kolejové dopravní sítě po povodních. Nově byly otevřeny: Tramvajová trať Hlubočepy – Barrandov Zahájení provozu: 29. 11. 2003 Délka: 3,5 km, 6 párů stanic Metro Úsek IVC1 Nádraží Holešovice – Ládví Zahájení provozu: 26. 6. 2004, délka: 3,9 km, 2 stanice Stanice Depo Hostivař Zahájení provozu: 26. 5. 2006, délka: 1 km, 1 stanice Úsek IVC2 Ládví – Letňany Zahájení provozu: 8. 5. 2008, délka: 4,6 km, 3 stanice Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy

Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy Financování kolejové dopravy od roku 2002 do současnosti v tis. Kč Akce 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 kryto nekryto REALIZOVANÉ DO ROKU 2007: TT Hlubočepy-Barrandov 635 237 795 724 350 000 50 000 24 550 1 662   RTT Karmelitská 76 046 RTT Černokostelecká 113 893 RTT Českomoravská - Harfa 7 621 249 146 27 208 RTT Sokolovská 183 089 RTT Těšnov-Na Poříčí 127 73 899 RTT Senovážné nám. 88 84 413 RTT Chotkova 2 085 66 137 RTT Výtoň 95 2 210 83 772 RTT Nádražní - Za ženskými domovy 93 371 RTT Sokolovská(Balabenka-OSN) 2 911 219 914 426 Sanace podloží TT Buben.nábř.-Komunardů 14 999 Havárie TT Vodičkova 2 909 RTT Ohrada 4 601 1 654 61 370 30 747 RTT Koněvova-Vápenka vč. smyčky 5 17 26 000 87 597 Sanace tramvajové trati Ohrada 26 401 LD Petřín-sanace opěrných zdí 47 640 RTT Štefánikův most 3 658 87 383 RTT Koněvova 259 332 881 24 106 RTT Na Moráni-Palac.nám.-Lidická 1 482 3 543 50 828 117 338 RTT Svobodova - Na Slupi 960 39 988 47 178 Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy

Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy V REALIZACI 2008: Radlická - prodloužení TT do Radlic vč. smyčky   4 586 11 002 119 986 1 344 369 669 RTT Radlická 2 074 357 117 73 582 V PŘÍPRAVĚ: Prověření obnovy TT v horní části Václ. nám. 310 Prodlouž.TT Barrandov - sídl. Holyně - Slivenec 420 4 748 RTT Libeňský most 1 062 1 085 1 941 RTT Hlávkův most 21 RTT Myslíkova 32 1 018 631 RTT Střelničná 2 000 538 RTT Náměstí Republiky 870 RTT Radlická - Za Ženskými domovy 800 1 250 RTT odvodnění smyčka Bílá Hora 300 6 852 RTT Plzeňská (Klamovka - Řepy) 4 000 RTT Střelničná-Klapkova obratiště Březiněveská 5 000 FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ DP: Vlastní výkony RTT 2002 95 593 Vlastní výkony RTT 2003 116 997 Vlastní výkony RTT 2004 116 304 Vlastní výkony RTT 2005 53 000 Vlastní výkony RTT 2006 71 774 Vlastní výkony RTT 2007 99 959 Vlastní výkony RTT 2008 64 300 CELKEM 928 788 1 507 873 749 309 352 116 281 953 550 078 69 944 619 619 Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy

Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy Tramvajová trať Radlická Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy

Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy Rozvoj kolejové dopravy v Pražské integrované dopravě Je v souladu s cíli Programového prohlášení RHMP a dalšími strategickými dokumenty města Je prioritou nového územního generelu Prahy Je součástí strategických priorit Dopravního podniku hlavního města Prahy Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy

Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy Nové tramvajové tratě do roku 2015 Tramvajová trať Rok zprovoznění Přibližná délka (km) Laurová - Radlická 2008 0,8 Podbaba - ČD Podbaba 2010 0,7 Barrandov - Holyně - Slivenec + zachování stávající smyčky Sídliště Barrandov v redukované podobě 1,8 Vinohradská - Sídliště Malešice (ul. Počernickou) 2011 2,4 Nový Trojský most Na Florenci 2012 0,6 Zlíchov - Dvorce Na Veselí - Pankrác (stanice metra) 2013 0,5 Pankrác - Budějovická - Dvorce event. manipulační smyčka Budějovická 3,9 Kobylisy - Bohnice 2014 6,0 Sídliště Modřany – Nové Dvory Jindřišská/Vodičkova - Vinohradská ČD Podbaba - Suchdol 2015 4,3 Vršovická - Chodovská 3,0 Spořilov – Chodovec - Opatov 3,6 Celkem 32,4 Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy

Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy Nové úseky metra do roku 2015 Provozní úsek metra Rok zprovoznění Přibližná délka (km) Investiční náklady (mld. Kč) V. A1 Dejvická - Petřiny 2014 4,5 13,63 V. A1 Petřiny - Motol 1,5 3,89 I. D1 Pankrác – Nové Dvory 4,9 17,99 Celkem 10,9 35,51 Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy

Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy

Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy Obnova a modernizace vozového parku Metro: 5 nových souprav M1 pro linku C Modernizace souprav pro linku B – 52 ks do roku 2015 Tramvaje: 60 nových tramvají 14T 250 nových tramvají 15T – 194 ks do roku 2015 Modernizace tramvají T3 – 376 ks do roku 2015, KT8 – 47 ks do roku 2015 Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy