Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLNÍ ZPRÁVY O PŘEDBĚŽNÝCH VÝSLEDCÍCH MZ V ROCE 2011 PRVNÍ Z KROKŮ VYUŽITÍ STÁTNÍ MATURITY PRO ZVÝŠENÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ NA SŠ.
Advertisements

Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Operational Method Sheets CLEVER Soft s.r.o., Sluneční 127, Kolín II, tel.: ,
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE Mgr.
Projekt Virtuální škola pro mimořádně nadané žáky Základní škola Bohumila Hrabala, Praha 8, Zenklova 52 Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme.
ORBIS PICTUS 21. STOLETÍ. Projekt je zaměřen na inovaci výuky odborných a všeobecně vzdělávacích předmětů za pomoci ICT, interaktivních a multimediálních.
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
RNDr. Eva Zelendová PaedDr. Karel Tomek VÚP Praha září 2008
Vzájemná hospitační činnost
Projekty na podporu cílů vzdělávací politiky ČR v kontextu Lisabonské strategie a dalších iniciativ EU Jana Švecová MŠMT odbor pro záležitosti EU 20.října.
© LogicaCMG All rights reserved Procesní audit je efektivní nástroj k napřímení procesů, optimalizaci organizace a zlepšení využívání jejich zdrojů.
1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Autoevaluační nástroje na naší škole
Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:VY_32_INOVACE_DUM51_16 Sada:VY_32_INOVACE_DUM51 Autor: Mgr. Jaroslav HASIL Ročník/předmět:6. – 9.ročník,
Hodnocení průběhu a výsledků pedagogického procesu ve škole změny vyplývající z RVP RNDr. Jiří Kuhn Gymnázium Nymburk.
„Umět a znát, abychom si v životě věděli rady“
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
I Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
Školní informační systémy
Dolní Břežany dětí v mateřské škole - 80 dětí v základní škole (ve věku 6-15) - 20 zaměstnanců dětí v mateřské škole - 9 dětí v základní.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Masarykovo gymnázium, SZŠ a VOŠZ Vsetín
1 Průběh implementace IS Přehled jednotlivých etap.
KONFERENCE AŘG ČR PŘEROV-3. DUBNA – 5. DUBNA 2013.
Gymnázium Františka Živného Informační centrum 015 Rozvojový projekt č.160R 2004 Informační centrum jako garant rozvoje dovedností v oblasti IT a schopností.
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Základní škola Nerudova Říčany okres Praha - východ Škola je plně organizovaná, tj ročník, spolu se speciálními třídami
Evropské jazykové portfolio v praxi
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Návrh struktury personálního spisu
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS Word Číslo DUM: III/2/VT/2/2/30 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Michaela Štěpánková Jan Wurst Manuál pro učitele ZŠ a víceletých gymnázií.
GILDA - software pro zadavatele veřejných zakázek Veřejné zakázky měst a obcí Květen 2011, Ostrava.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Třídní učitelé: 1.O (osmileté studium) – Mgr. Jan Palkovič 1. S (šestileté studium) - Mgr. Václava Šnokhousová (čtyřleté studium) - Mgr. Ilona Nová.
Novinky z IROP.
na Slovanském gymnáziu
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE DĚJEPIS Úvod do tématu ŠOA Gymnázium Nové Strašecí
CLIL v ČR a v zahraničí Content and Language Integrated Learning
PRŮBĚH DOKUMENTACE UNIVERZITNÍHO INFORMAČNÍHO SYSTÉMU MZLU V BRNĚ
Komplexní systém hodnocení
K čemu je nám MŠMT Konference AŘG ČR Karlovy Vary 29/3 - 31/3/2017
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
GaP a správa úvazků.
První zkušenosti s evaluací
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Cyklus kvality z pohledu kariérového poradenství
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF

Cíl Monitorování pedagogických procesů Nově nastavené cíle vzdělávání potřebují nové metody monitorování procesů, které k nim vedou…

Oblasti, kterým se projekt MONITOR věnuje: Hospitační systém Výstupní hodnocení Hodnocení učitelů žáky

Co SW Modul MONITOR umí Hospitace Vytvářet vlastní hospitační šablony Používat šablony již vytvořené Statisticky vyhodnocovat výsledky hospitací Tisknout výstupy vhodné pro archivaci Srovnat hodnocení hospitujícího s vlastním hodnocením učitele Srovnat aktuální hodnocení s hodnocením ostatních učitelů stjné aprobace a se všemi učiteli na škole … a další spoustu užitečných věcí

Co SW Modul MONITOR umí Výstupní hodnocení Vytvářet vlastní šablony výstupního hodnocení Používat šablony již vytvořené Tisknout vhodné výstupy Zapracovat do výstupního hodnocení logo školy Použít data ze systému, který školy využívají pro vedení školní agendy – Bakaláři,… Vkládat vlastní komentáře a poznámky … a další spoustu užitečných věcí

Co SW Modul MONITOR umí Hodnocení učitelů žáky Vytvářet vlastní šablony pro učitelská hodnocení Používat šablony již vytvořené Statisticky vyhodnocovat výsledky hodnocení Tisknout vhodné výstupy Vkládat data pouze určeným způsobem Vlastní formulace při hodnocení … a další spoustu užitečných věcí

Výhod SW Modul MONITOR Bude komunikovat s bakaláři Maximální svoboda pro uživatele při vytvářeních a používání vlastních výroků Přístup přes Internet

Kdy a jak se SW Modul MONITOR objeví ve školách? Informace o spuštění systému bude školám rozeslána v průběhu měsíce března 2008. Možnost pilotovat SW pro zájemce již v lednu 2008 – usnadní přípravu výstupního hodnocení

Kontakt RNDr. Jiří Kuhn, Gymnázium Nymburk, Komenského 779 kuhn@gym-nymburk.cz

Místo závěru prosba Gymnázium Nymburk pro oslavy 100 let otevření školní budovy připravilo virtuální výstavu fotografií budov gymnázií z celé ČR. Pokud se na výstavě neobjevíte, pošlete nám svou fotografii!