Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/34.0861 MODERNIZACE VÝUKY.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Advertisements

Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Bankovnictví Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_52_INOVACE_01/A2 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníZáří 2012.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Burzy Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Technická obsluha výroby Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Daňová soustava – přímé daně II. Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Základní ekonomické pojmy Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Majetek podniku Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Investiční výstavba Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Tržní kategorie II. Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Charakteristika tržního systému Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Odbytové činnosti Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Ing. Hana Kročová EKONOMIKA Anotace Materiál seznamuje se základními pojmy nabídka, faktory ovlivňující nabídku, cena. Musí být doplněn.
Daňová soustava – přímé daně III. Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Daňová soustava – přímé daně I. Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Řízení jakosti výrobků Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
Daňová soustava – nepřímé daně II. Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Obchodní společnosti III. Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Daňová soustava – nepřímé daně I. Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Daňová soustava I. Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Výnosy podniku Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Úvěrové obchody Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Technická příprava výroby
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Výrobní proces Ing. František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Obchodní společnosti I. Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
8. Marketing.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Velkoobchod, maloobchod
Statky, služby VY_32_INOVACE_40_797
Velkoobchod Autor: Ing. Sikorová Renata VY_32_INOVACE_Sikorová_
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vítejte na Marketingu.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Ekonomika Zásobovací činnost 3. Ing. Miroslava Farmačková
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Ekonomika Makroekonomie - AD 4. Ing. Miroslava Farmačková
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY

Anotace Předmět: ekonomika Ročník: II. ročník SPŠ Tématický celek: I. pololetí Klíčová slova: funkce odbytu, výzkum trhu, odbytová cesta, reklama, publicita Forma: výklad Datum vytvoření:

ODBYT Usměrňovat výrobu tak, aby uspokojovala potřebu trhu, v usměrňování spotřebitele při vytváření poptávky, v informování o nových výrobcích a službách a v překonávání konzervativních návyků při spotřebě. FUNKCE ODBYTU

ODBYT marketingové činnosti operativní odbytové činnosti skladování hotových výrobků expedice a fakturace obchodně technické služby Odbytové činnosti :

MARKETINGOVÉ ČINNOSTI 1. Výzkum trhu : - cílem předvídání budoucího vývoje trhu = studie Metody : a) průzkum od stolu - informace běžně dostupné b) průzkum v terénu - informace od zákazníků - chování konkurence - zboží

URČENÍ ODBYTOVÝCH CEST Určení odbytových cest – cesta výrobku od výrobce ke spotřebiteli Výrobce SpotřebitelMaloobchodVelkoobchod Maloobchod SpotřebitelMaloobchod Spotřebitel Přímý odbytNepřímý odbyt Velkoobchod Spotřebitel

STIMULOVÁNÍ PRODEJE poslání prostředky rysy reklamy náklady na reklamu a) reklama

STIMULOVÁNÍ PRODEJE nepřímá forma seznamování veřejnosti s podnikem sponzoring, soutěže b) osobní nabídka zboží – prodavačem c) podpora prodeje – slevy, vzorky d) publicita

Zdroje ŠVARCOVÁ, J. a kol., Ekonomie-stručný přehled, 2009/2010. Zlín, CEED ISBN V.KUNZ, J.KOZLER, Maturujeme z ekonomie, MIRAGO ISBN