Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aplikace služeb pro zvýšení konkurenceschopnosti, vlastnosti a služby na podporu prodeje výrobků Vratislav KOZÁK
Advertisements

Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Distribuční politika Petra Krajníková.
Vybrané problémy z distribuční logistiky
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
CK – činnosti touroperátora
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Variabilita ziskovosti zákazníka 220 : 20 poznat ty „nejlepší“ zákazníky Lépe segmentovat zákazníky Efektivněji alokovat marketingové zdroje. komplexně.
Place – místo prodeje (distribuce)
Distribuční strategie
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Podnik, jeho cíle a funkce
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Základy marketingu šestá přednáška
VY_32_INOVACE_EKO_17 DISTRIBUCE I.
MARKETINGOVÝ MIX.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Poskytování služeb jako ekonomická činnost. Tvorba podnikatelského plánu Analogie s výrobními podniky Nutno mít na zřeteli charakteristické vlastnosti.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Marketingové prostředí
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Soutěžní právo.
Podnikatelské koncepce
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
KONKURENČNÍ STRATEGIE A VSTUP NOVÝCH FIREM Zpracovaly: L. Petráčková, E. Cézová.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
DISTRIBUCE.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Vítejte na Marketingu.
Model strategie marketingového mixu
Distribuce - placement
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
ZÁKLADY EKONOMIE I Poptávka a nabídka Tržní mechanismus 4
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
11 Distribuce Formy distribuce Distribuční strategie.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Distribuce VY_32_INOVACE_44_883
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Obor podnikání, název a umístění firmy
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Distribuční politika klíčová slova
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů v případech, kdy se produkt dostává od výrobce ke konečnému spotřebiteli nebo k dalšímu průmyslovému zpracování

Proč existují zprostředkovatelé? Pomoci kontaktů, zkušeností, specializace a rozsahem své činnosti „poskytují“ firmě mnohem více, než by byla schopna zajisti vlastními silami

Distribuční kanál Funkce: překlenování časových, prostorových a vlastnických rozdílů mezi producenty produktů a jejich uživateli: výzkum trhu propagace odbytu získávání kontaktů transformace a přizpůsobení produktu zákaz. vyjednávání a zprostředkování o ceně a dalších podmínkách fyzická distribuce financování přebírání rizika

Distribuční kanál 4 hlavní aspekty: fyzický tok - INCOTERMS právnický tok - INCOTERMS finanční tok komunikační tok

Prodejní cesty bezúrovňová jednoúrovňová dvouúrovňová víceúrovňová

Distribuční strategie povaha produktu způsob jeho nakupování požadavky na úroveň služeb poskytovaných při koupi požadavek na vyloučení vlivu konkurenčního zboží možnost kontroly podmínek prodeje intenzivní distribuce výlučná distribuce selektivní distribuce

Nároky na distribuci vlivem existence světových trhů Rychlé reagování na požadavky zákazníků soustavná schopnost splňovat zákazníkova očekávání vnímat konkurenční prostředí a předvídat vývoj potřeb a požadavků vytvářet nové nápady a nové zdroje hodnot

Dominantní postavení distributorů? Dominantní výrobce versus dominantní postavení distributora