VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.12 Anotace:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.18 Anotace:
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.12 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem nahosemenných rostlin, zástupci evropských jehličnanů. Vzdělávací oblast: Semenné rostliny.
SAVCI.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.04 Anotace: Prezentace popisuje základní stavbu rostlinné buňky a její činnost. Vzdělávací oblast: Buňka rostlinná, stavba, způsob.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
Zpracovala Jitka Ciprová
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.15 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.16 Anotace: Prezentace podle obrázků seznamuje se stavbou květu a květenství, vysvětluje mechanismus opylení, oplození. Vzdělávací.
Základní skupiny živočichů
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.03 Anotace: Vzdělávací oblast: Buňka živočišná – stavba, činnost Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup:
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7,01 Anotace: Správně definuje probírané pojmy, seznamuje s počátky vzniku života. Vzdělávací oblast: Vznik života na Zemi Autor:
Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.08 Anotace: Vysvětluje základní rozdíly, seřazuje jednotlivé zástupce. Vzdělávací oblast: Členovci – popis těla, zástupci Autor:
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.15 Anotace: Prezentace popisuje stavbu těla, vývoj kořene a stonku. Vzdělávací oblast: Krytosemenné rostliny, stavba těla, kořen,
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.19 Anotace: Vzdělávací oblast: Savci – hlodavci, zajíci, šelmy Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup: Rozlišuje.
Živočichové - obratlovci
VY_32_INOVACE_02_BĚLKOVICE-LAŠŤANY_OBRATLOVCI Mgr. Denisa Krausová
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.06 Anotace: Prezentace popisuje vlastnosti, vysvětluje rozdíly mezi viry, bakteriemi. Vzdělávací oblast: Viry, bakterie, sinice.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.13 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem květu krytosemenných rostlin, vysvětluje rozdíly, procvičuje, opakuje učivo. Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.11 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.16 Anotace: Vzdělávací oblast: Ptáci – brodiví
VY_32_INOVACE_Př-ž 6. ,7.02 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.10 Anotace: Prezentace zařazuje hmyz do oblastí, odpoví na otázky, řeší úlohy. Charakterizuje hmyz s proměnou nedokonalou. Vzdělávací.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
PTÁCI.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.05 Anotace: Prezentace vysvětlí základní rozdíly mezi jednobuněčnými a mnohobuněčnými organismy, procvičuje a opakuje učivo. Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.06 Anotace: Vzdělávací oblast: Mnohobuněční živočichové – bezobratlí - žahavci Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.14 Anotace: Prezentace popisuje význam lesa, faunu a floru lesa. Vzdělávací oblast: Význam lesů Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk:
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.02 Anotace: Prezentace seznamuje s nejdůležitějším jevem na Zemi. Vzdělávací oblast: Organismy se schopností fotosyntézy Autor:
Evropa: západní a střední Evropa
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
VY_32_INOVACE_Př – ž 6., 7.20 Anotace: Prezentace charakterizuje rozdíly mezi sudokopytníky a lichokopytníky. Podle obrázků popisuje jednotlivé zástupce.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.13 Anotace: Vzdělávací oblast: Ryby
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
OBRATLOVCI RYBY.
Strunatci.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.11 Anotace: Prezentace seznamuje s výtrusnými rostlinami, životním cyklem, zástupci. Vzdělávací oblast: Třídění rostlin, výtrusné.
Druhy vět vedlejších VY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.05. Anotace: Prezentace seznamuje žáky se stavbou souvětí – poznává funkcí vět vedlejších. Žák řeší drobné.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Anotace: Česká republika: vodstvo a ochrana životního prostředí Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup:
Česká republika: vodstvo
Stavba těla živočichů Savci
Česká republika: hospodářství, zemědělství, průmysl
Anotace: ČR – Olomoucký kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7. 18 Anotace: Prezentace seznamuje s nejznámějšími čeleďmi, odpovídá na otázky, řeší úkoly. Vzdělávací oblast: Vybrané čeledi dvouděložných.
Anotace: ČR – Zlínský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková Ptáci-opeření vládci vzduchu Pětilístek: křídla
SAVCI Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Obratlovci Pětilístek: páteř
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
RYBY-NEJPOČETNĚJŠÍ SKUPINA OBRATLOVCŮ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Obratlovci-prezentace
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Ptáci - tělo
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
Živočichové.
Kostra člověka.
Vyšší živočichové.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.12 Anotace: Vzdělávací oblast: Obratlovci – charakteristické znaky, rozdělení Autor: Ing. Jiří Jungmann Přírodopis Očekávaný výstup: Seznámit žáky s obratlovci, podrobně popíše stavbu těla, poznat obratlovce na souši, ve vodě a ve vzduchu. Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: druhý stupeň, základní škola Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: školní rok 2011-2012 Ročník, pro který je vzdělávací materiál určen : sedmý ročník základní školy

Obratlovci Charakteristické znaky: 37 600 druhů žijících obratlovců, Charakteristické znaky: vytvořila se vnitřní kostra s dobře rozlišitelnou hlavovou částí, tělo je rozlišeno na hlavu, trup, končetiny a ocas

Obratlovci žijící ve vodě Ryby

Obratlovci žijící na suchu Slon

Obratlovci žijí ve vzduchu Husa

Křížovka Drobné organismy rostlinného a živočišného původu(ve vodě). Největší mořský savec. Páteř se dělí na jednotlivé….. . Savci jsou živočichové …….. . Ryby mají orgán který je nadnáší.

Křížovka P L A N K T O E J V Á B R Í M Ě Ch Y Ř Drobné organismy rostlinného a živočišného původu(ve vodě). Největší mořský savec. Páteř se dělí na jednotlivé….. . Savci jsou živočichové …….. . Ryby mají orgán který je nadnáší. P L A N K T O E J V Á B R Í M Ě Ch Y Ř