Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2013

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt č. 4 Mediální a osvětové nástroje kultivace lidských zdrojů
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Tisková konference při příležitosti uvedení avokádového oleje Avocadoil na český trh Kulinární studio Chefparade+ 16. říjen 2012.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Komunikační kampaň „Ryba Domácí“ příležitost pro produkční rybáře
Ekocentrum Paleta – Zdraví na talíři. Vazba na strategické dokumenty města – Akční plán strategie města – opatření „Rozvoj programů péče o zdraví obyvatel“
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Mediální komunikace ČD
1 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Dobré zkušenosti s partnery z aplikační sféry INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Dobré zkušenosti s partnery z aplikační.
Motto: „Cílem je nedělat věci správně, ale dělat správné věci“
PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE Ing. Marek Juha K OMORA S OCIÁLNÍCH P ODNIKŮ Kulatý stůlBrno
1. V čem vidí MAS největší potenciál svého území v oblasti integrace a inovace Rozvinuté drobné a střední podnikání, několik dobře fungujících velkých.
Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR
Komunikační kampaň RYBA DOMÁCÍ
Komunikační kampaň Ryba domácí
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
9.Komunikace.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, spolupráce koordinátorka MA21 Iva Hájková
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Děti a koncepce : Program, Aktivity, Metodika :
NIPOS – Lenka Lázňovská.  Velký okruh subjektů poskytujících veřejné služby v kultuře, a to zejména v oblasti veřejné osvěty a edukace. Jsou naplněním.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
A podpora prodeje.  Montážní společnosti  Velkoobchody  Především v České republice  Podpora  Akce pivo (2ks produktu = 1 pivo)  Množstevní slevy.
Prosinec A-2-1 Školení konstrukce, údržby a obsluhy.
Realizované aktivity v roce 2013 Komise pro technické vzdělávání Sekce Marketing Ing. Pavel Duchek.
Regionální konference v MSK
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Praha, 10. prosince Sdružení automobilového průmyslu TP „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ (stručná informace) Ing. Vladimír Volák, člen Představenstva.
Plán rozvoje Kamarádi Stochov Vize Krátkodobý plán na příští rok 2006 Střednědobý plán do r.2010 Dloouhodobý plán do r.2025.
Projekt ERNIE Moravská zemská knihovna Mgr. Jan Lidmila.
Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.
Praha bezpečně online projekty prevence elektronického násilí a kyberkriminality páchané na dětech a dětmi Modelový příklad pro II. videokonferenci.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Mediální plán.
Síť podpory nadání – propagace a společné projekty Vojtěch Tutr NIDV.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.
Sociální podnikání a jeho potřeby v ČR
Plán PR a marketingové a propagační kampaně
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Vítáme Vás.
MAP – Místní akční plán ORP RK
Regionální seminář „sociální podnikání“ v Opavě
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Společensky odpovědného podnikání
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Implementační projekt KAP
Jak na akční plán?.
Konference „Krajský akční plán vzdělávání v Ústeckém kraji 1“
Regionální potravina ve Středočeském kraji
Vítáme Vás.
Vítáme Vás.
Konference rozvoje vzdělávání v MŠ a ZŠ
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
data aktuální ke dni Bc. Petra Razáková
Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro Prahu 12
Naplňování Krajského akčního plánu vzdělávání 1 Ústeckého kraje setkání pracovních skupin 21.února 2018.
SVČ Fokus Nový Jičín Červen 2019 KROUŽKY A KURZY 2019/2020
Transkript prezentace:

Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2013 Akční plán pro rok 2013 1 Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2013   leden únor březen duben květen červen červenec srpen září říjen listopad prosinec nadlinkové aktivity media Tisk image Tisk recepty rady Outdoor Rádio Internet TV Sponzoring- Product Placement - programy o vaření vzdělávaní mládeže podpora kroužků vaření osvěta na školách Ryba jede za konzumentem prezentace na farmářských trzích prezentace na vinobraních, veletrzích pojízdný degustace a prezentace receptů Konzument jede za rybou prezentační akce v místě produkce a zpracování Ryba a profesionálové ve spolupráci s velkoobchodem z oblasti potravin tréningy a školení profesionálu z HOREKA projekt Obchod Týden s rybou v restauracích ●

Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2014 Akční plán pro rok 2014 2 Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2014   leden únor březen duben květen červen červenec srpen září říjen listopad prosinec nadlinkové aktivity media Tisk image Tisk recepty rady Outdoor Rádio Internet TV Sponzoring- Product Placement - programy o vaření vzdělávaní mládeže podpora kroužků vaření osvěta na školách Ryba jede za konzumentem prezentace na farmářských trzích prezentace na vinobraních, veletrzích pojízdný degustace a prezentace receptů Konzument jede za rybou prezentační akce v místě produkce a zpracování Ryba a profesionálové ve spolupráci s velkoobchodem z oblasti potravin tréningy a školení profesionálu z HOREKA projekt Obchod Týden s rybou v restauracích ●

Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2015 Akční plán pro rok 2015 3 Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2015   leden únor březen duben květen červen červenec srpen září říjen listopad prosinec nadlinkové aktivity media Tisk image Tisk zdraví Tisk recepty rady Outdoor Rádio Internet TV Sponzoring- Product Placement - programy o vaření vzdělávaní mládeže podpora kroužků vaření osvěta na školách Ryba jede za konzumentem prezentace na farmářských trzích prezentace na vinobraních, veletrzích pojízdný degustace a prezentace receptů Ryba a profesionálové ve spolupráci s velkoobchodem z oblasti potravin tréningy a školení profesionálu z HOREKA projekt Obchod Týden s rybou v restauracích ●