I ´ m a t r e e Writing competiton. Mladší kategorie : 1.Vendula Kydalová 2. Adam Bešta.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Globální výchovou za spravedlivější svět! Global Literacy for a Fairer World !
Advertisements

Rostliny 1.třída.
Téma.10.Příroda a já.  Přírodu si představují,že všechny rostliny kvetou, zvířata se v přírodě množí.Stromy rostou. A já jsem rád, že máme lesy, že nám.
Unscramble & Translate Unscramble the following sentences and translate into English. Vzor: jít že domů psali nechtějí Psali, že nechtějí jít domů. They.
Working with Verbs I Rewrite the following three sentences, replacing vidět with the appropriate conjugated forms of rozumět, mluvit o, hledat, and pracovat.
Nedávno tě zajímalo proč jsem postupně začal nenávidět učení. The other day you wondered why I came to hate teaching.
Possessive Adjectives Form sentences based on the following pattern, using possessive adjectives derived alternately from Jan and Jana. Vzor: Naša kniha.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Martina Vrzáčková.  Vysočina is a very beautiful region.  Here we have clean forests, wonderful animals and pure nature.  Our Region is exceptional.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Digitální komunikace jako nástroj zvyšování kvality
Hello, my name is Michal. And this is my friend Bara. We are from 9B and we are going to show you round our school.
Nová slova: Lekce 7 Fill in the blanks with the appropriate vocabulary words from Lesson 7 of Contemporary Czech by Michael Heim. Remember to decline nouns.
Základní škola a mateřská škola Bělá pod Pradědem The Seasons The Comenius Multilateral Project Earth Day.
Connecting Sentences with který Connect the following sentences with který. Remember to put který into the appropriate number and case. Vzor: Viděl jsem.
BĚH DO ZÁMECKÝCH SCHODŮ, MÍSTO
Neurčitá zájmena Indefinite Pronouns In the following sentences, replace the underlined expressions by indefinite pronouns with approximately the same.
Který or Jaký? Insert the proper form of který (which one?) or jaký (what sort of?), depending on the sense of the sentence. Vzor: V(e) ____ jazycích máte.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-09-Způsoby cestování Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podstatná jména Přídavná jména Zájmena Číslovky Slovesa
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Comparative Adjectives From the following sentences, form new sentences based on the model. Vzor: Pavel není tak vysoký jako Václav. Václav je vyšší než.
Present Tenses Mgr. Žaneta Janečková Anglický jazyk Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
More Translation Unscramble and translate the following sentences. Refer to Lesson 7 of Contemporary Czech by Michael Heim for help.
Geometrical shapes - matematika Mgr. Jana Horáková - ZŠ Brno, Antonínská 3 Metodické pokyny pro učitele Předmět: matematika Jazyk: AJ Jazyková úroveň:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-23-Počasí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Prague is the capital and largest city of the Czech Republic The city is home to about 1.3 million people Flag of Czech Republic.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_16_16_Passive voice Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
My family NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_ Jazyk anglický TEMA: My family ČÍSLO.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Kalifornie Autor: Michaela.
THE CZECH REPUBLIC Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A.+B.17_the:czech_republic Název: The.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_10_Anglický jazyk 6.ročník_Fruit Téma: Fruit CZ.1.07/1.4.00/
WIRKKO MAGAZINE The churches of UNESCO World Heritage used in 21 century COM-BP
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_09_16_Past continuous Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
{ WELCOME TO PRAGUE Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k výkladu základních informací o pražských památkách a zajímavostech. Název školy:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Simple Tense Název sady: Přítomný čas prostý Číslo.
VY_22_ INOVACE_29_ ANGLICKÝ JAZYK 5
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Který or Jaký? Insert the proper form of který (which one?) or jaký (what sort of?), depending on the sense of the sentence. Vzor: V(e) ____ jazycích.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_13-10_ Laténská kultura Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Education B 1 Tematická oblast
INVITATION Pozvání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuszková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ona a on: Masculine & Feminine Pronouns
VY_32_INOVACE_Sei_III_07 Like and dislike
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Zdeňka.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Sportovní a podnikatelská střední škola v Plzni
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ 18_42_The USA Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
More Translation Unscramble and translate the following sentences. Refer to Lesson 7 of Contemporary Czech by Michael Heim for help.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Bc
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
SHOPPER TRENDY NIELSEN SNÍDAŇOVÝ WORKSHOP
WHAT IS BLUE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
Translation 09/04 Kdo se zajímá o divadlo? Who is interested in theatre? Má Phil rád divadlo? Ne, nemá. Does Phil like theatre? No, he doesn‘t. Phil.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Transkript prezentace:

I ´ m a t r e e Writing competiton

Mladší kategorie : 1.Vendula Kydalová 2. Adam Bešta

Starší kategorie : 1.Jan Kroužek 3.Tereza,Eliška,Michal,Radim

1st place Jsem strom Tyčím se a pučím k nebi. Neučím se, a přesto jsem chytrý. Květy mi kvetou a kořeny rostou. Vůbec nemám rád tvou mluvu sprostou. Řežou mi kmeny. Lidi, řeknu vám, hodně to bolí. Chtěl bych někam jít, nevím kam. A když se nerozhodnu, na místě zůstávám. Thinks of one tree which can´t leave its place and about peole around

Students wrote about feelings, impressions, about beauty of trees and woods. Sometimes they talked about necessity of tree protection. ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676, Czech Republic