Zoologická zahrada je místo, které můžeme navštívit v každou roční dobu, každý všední den, v sobotu i v neděli. Pokaždé tam je na co se dívat. Martin.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Advertisements

Mateřská škola POHÁDKA,Zábřeh ČESKÁ REPUBLIKA „PROSTŘEDÍ,VE KTERÉM ŽIJEME“
PRÁZDNINY Pozorně si přečtěte povídku a najděte 5 věcí, které se nemohly stát.
PŘÍDAVNÁ JMÉNA. PŘÍDAVNÁ JMÉNA PŘIDÁVAJÍ se k podstatným jménům, proto jsou PŘÍDAVNÁ. Na přídavná jména se ptáme otázkami JAKÝ? KTERÝ? ČÍ? PŘIDÁVAJÍ.
Nejprve si Přečtěte pozorně text
PLANETA ZEMĚ NÁŠ SPOLEČNÝ DOMOV
Spojují věty nebo slova. Označujeme je číslem 8.
CH Chvojka- tak se říkalo větvičce z jedle anebo její uříznuté špičce. Za časů našich prababiček visela u stropu nad kuchyňským stolem. Byla ozdobena.
Alena ráda jezdí vlakem. Vždycky říká, že je to daleko lepší, než cestovat autobusem. Ve vlaku může člověk zažít hodně zajímavých věcí pak je na co vzpomínat.
Pozorně si přečtěte povídku
 Předložky se spojují s podstatnými jmény.  Označujeme je číslem 7.  Píšeme je odděleně, ale čteme je dohromady.
METODICKÝ LIST UBREČENÁ- žáci čtou text z tabule, doporučuji také předem vytisknout text a rozdat ho každému do lavice. NAJDĚTE V TEXTU- žáci mají za.
RYBÁŘ Velkým městem protéká řeka. Jmenuje se Bělá. Proč Bělá? To proto, že je plná zelených ryb. Ryby v řece plavou, skáčou a potápějí se, jak je to.
Černý Petr – CIZOKRAJNÁ ZVÍŘATA slovní zásoba − rusky
POUŤ Jana bydlí v malé vesnici, kde se většinou nic mimořádného neděje. Dnes je ale všechno jinak. Je sobota a přijela pouť. Maringotky zaparkovaly.
Metodický list Učitel postupuje podle pokynů v prezentaci. Některé úkoly je možné použít k písemné práci., použít jako pracovní list. Je na uvážení učitele.
ZÁJMENA Zájmena nahrazují podstatná nebo přídavná jména. Zájmena používáme místo podstatných nebo přídavných jmen. Zájmena používáme za jména, proto to.
SPORTOVÁNÍ Pavel byl docela obyčejný kluk. Vyrůstal u svých rodičů se třemi dalšími sourozenci, a když mu bylo pět let, začal chodit do školy. Ve škole.
PROCVIČOVÁNÍ SLOVNÍCH DRUHŮ Spojte slovesa s podstatnými jmény ZPÍVAT SKLÍZET PSÁT VOLAT ZALÉVAT  MOBIL  ZAHRADA  KAREL GOT  POZNÁMKA  BRAMBORY.
Slabiky ne, ně ve slovech a větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Název školy: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF Autor: Mgr. Jaroslava Novotná, Název: VY_12_INOVACE_35_PŘÍRODA Téma: Zvířata.
Podstatná jména Rod podstatných jmen ROD podstatných jmen R od podstatných jmen určujeme pomocí ukazovacích zájmen v jednotném čísle. Ten – dům, strom,
Poznávání zvířátek ze zoologické zahrady
Kyrgyzstán a Tádžikistán
Olympijské hry jsou vždycky velkou událostí na celém světě. Slyšíme o nich v rozhlase, vidíme záběry v televizi, čteme o všem, co se každý den událo v.
ZIMNÍ SPÁČI Zimním spánkem zvířata řeší nedostatek potravy. Podobně se chovají i tvorové ve stepích a polopouštích, kteří upadají do spánku po dobu největšího.
SLOVESA Slovesa nám vyjadřují DĚJ. Co mohou dělat osoby, zvířata a věci. Ptáme se na ně otázkou: „CO DĚLÁ….?“ Označujeme je číslem 5. U sloves určujeme.
 POZORNĚ SI PŘEČTĚTE NÁSLEDUJÍCÍ TEXT  Hlavní město České republiky Praha patří mezi nejkrásnější města světa. Proto jsou její ulice stále plné domácích.
Anotace Naše obec 4. – rozpočet obce Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci se dozví, jakým způsobem hospodaří obec a co je to rozpočet.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Přečtěte si text a najděte 5 věcí, které se nemohly stát NÁVŠTĚVA.
Advent máme, svíce plane…
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.19 Ověření.
žirafa Slon Hroch Medvěd opice los Bizon Gorila Had;
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_218_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
VY_32_INOVACE_11_ Čtení slov 3 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_232_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
Č ástice stojí v ě tšinou na za č átku v ě ty. Vyjad ř ují p ř ání, zvolání nebo výzvu. Ozna č ujeme je č íslem 9. ČÁSTICE.
MODRÉMOŘEPÍSEKSŮLN ÁMOŘNÍKSI BOTYZUL. DONOCISIDLOUHOZPÍV ALDRUHÝDENPAKDLOU ZEZÍVAL. ROZLUŠTÍTE DVĚ TAJEMNÉ TABULE? URČETE SLOVNÍ DRUHY.
Jenda jezdí moc rád k tetě a strýčkovi na návštěvu do malé vesnice, která se jmenuje Lhota. Je to nedaleko od jeho domova. Pěšky tam ale dojít nejde,
Pozorně si přečtěte text
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:28.
Opakování slovních druhů. Opakování slovních druhů.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
CIRKUS PŘEČTĚTE SI POZORNĚ POVÍDKU. Ráno na zelené louce za městem ještě nic nebylo. Rostla tam jen tráva, kterou nikdo nesekal. Když ale šel Jirka.
CITOSLOVCE Vyjadřují city, nálady, výzvy nebo hlasy a zvuky lidí, zvířat a věcí. Označujeme je číslem 10.
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM02 Předmět: Český jazyk Ročník: 3. Klíčová.
VY_32_INOVACE_03_NÁCVIK ČTENÍ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s podstatnými jmény. Druh učebního materiáluDUM.
Projekt:Vzdělávací internetové kluby Jméno:Jakub Michálek Téma:Příroda a já.
Dobře se podívej na obrázky v horní řadě.
Zvířata v ZOO Pexeso. Po dobu 1 minuty se soustřeď na obrázky. STOP Start Klikni na start! Klikni na stop!
PRAŽSKÁ ZOO stavba pražské zoo Kůň převalského žirafa Lachtani
Jdeme do zoo KLIKEJ! Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Edita Havránková. Dostupné z Metodického portálu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Začínáme s podstatnými jmény I
Jméno autora: Bc. Petra Musilová
Věta se skládá ze slov Název školy
Návštěva zoo VY_32_INOVACE_ února 2014
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
ZNÁŠ A POZNÁŠ SAMOHLÁSKY?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ speciální Litvínov, Šafaříkova 991, okr. Most
Vzdělávací Jméno autora Mgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvoření
SLOVNÍ ÚLOHY PRO PRVŇÁČKY
Ruský obrázkový slovník V Cizokrajná zvířata – чужеземная животные
OBRÁZKOVÁ NÁSOBILKA 1−10 Využití:
Metodický list: Slovní druhy 1. část
ZNÁŠ A POZNÁŠ SAMOHLÁSKY?
Transkript prezentace:

Zoologická zahrada je místo, které můžeme navštívit v každou roční dobu, každý všední den, v sobotu i v neděli. Pokaždé tam je na co se dívat. Martin šel do ZOO s kamarádem Petrem v sobotu odpoledne. Bylo tam hodně lidí, ale to jim nevadilo. Koupili si vstupenky a už byli za vstupní branou. Podle ukazatelů se dostali k výběhu medvědů.

Medvědi vypadají jako roztomilá hravá zvířátka, ale takoví jsou jen v pohádkách. Ve skutečnosti to jsou šelmy, které mohou člověku ublížit. Nebezpečí číhá i v ZOO. Nikdo nesmí do jejich výběhu vlézt. Celí bílí lední medvědi jsou také krásní. Mají rádi velkou zimu a sníh, procházejí se po ledu, plavou v ledové vodě. Ze slunečních dní se moc neradují.

Ve výběhu i v pavilonu goril bylo veselo. Některé gorily se rády předvádějí a jedna z nich dokonce hodila po Petrovi kost od velkého kusu masa, které právě snědla. „Dobře ti tak,“ řekl Martin, „nemáš chodit tak blízko!“ Když Pavel s Martinem odcházeli, opakovali si, která zvířata v ZOO viděli: slony, velbloudy, žirafy, koně, buvoly, hrochy, medvědy, divoké psy, lvy, tygry, opice, hodně ptáků, jejich jména si ani nepamatují. Už nestačili zajít do pavilonu hadů. Tam se podívají příště.

Honzaopice kostbezpečí středa Honzabezpečístředa

Někdo přeházel větu. Složte ji. odpoledne. Martin s kamarádem v sobotu do ZOO šel Petrem Martin šel do ZOO s kamarádem Petrem v sobotu odpoledne.

ŘEŠENÍ ANAKONDA HROZNÝŠ KRAJTA

ÚKOL NA KONEC Přečtete si znovu odstavec o opicích. Jaký nesmysl tam je? Od kdy jedí opice kosti?

Metodický pokyn Učitel postupuje dle pokynů v prezentaci. Je na jeho uvážení, jakých pokynů využije. Doporučuji předem vytisknout text a rozdat každému dítěti do lavice.

Citace: Text: Text: Dyslexie, Marie Černá, Iva Strnadová, nakl. Fragment 2006, str. 6 Úkoly: Dyslexie, Marie Černá, Iva Strnadová, nakl. Fragment 2006, str. 8 Obrázky dle pořadí v DUM: 1. Dostupné z ZRild8aXshU/T51M2XHQrUI/AAAAAAAAATM/5ExHL0NBgR0/s1600/polar-bear-endangered-rule- obama.jpg1. Dostupné z ZRild8aXshU/T51M2XHQrUI/AAAAAAAAATM/5ExHL0NBgR0/s1600/polar-bear-endangered-rule- obama.jpg dne Dostupné z live/photos/000/006/cache/rhesus-monkey_685_600x450.jpg2. Dostupné z live/photos/000/006/cache/rhesus-monkey_685_600x450.jpg dne Dostupné z dne http:// dne Dostupné z dne