Je vaše dítě nezvedené nebo nemocné?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝSLEDKY VÝZKUMU PODPOŘENÉHO NADAČNÍM FONDEM J&T
Advertisements

EPILEPSIE Vypracoval: Josef Kočárek, IVETA SLAVÍKOVÁ, SIMONA LIŠKOVÁ
SPECIFICKÉ PORUCHY CHOVÁNÍ A POZORNOSTI
Celiakie Zuzana Chaloupková.
ZÁVAŽNÉ EMOČNÍ PORUCHY V DĚTSKÉM VĚKU A DOSPÍVÁNÍ
Pozornost a její druhy Denisa Landová.
Spolupráce s rodinami dětí s nařízenou ústavní výchovou.
PEDOPSYCHIATRIE - speciální část
Indikátory ve zdravotnictví Základní zdravotní indikátory ve WHO Evropském regionu 2005 MUDr. Vladimír Príkazský, CSc.
DĚTI NA CESTĚ Zdravotní, psychické a sociální důsledky náhradní péče
Vliv náhradních forem péče na vývoj a život dítěte
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Alkoholismus Kateřina Jahodová.
Mgr. Jolana Polzová Mgr. Jan Žufníček
Horáčkova 1095/1 Praha4.  Jsme speciální mateřská škola se speciálně pedagogickým centrem.  Poskytujeme péči dětem se speciálními vzdělávacími potřebami,
Léčba dětí syfilitických matek - je vždy nutná ?
PORUCHY CHOVÁNÍ ŽÁKŮ A JEJICH NÁPRAVA
Výstupy z Úvodního semináře
Alzheimerova choroba Lukášek Závodný 2.HB.
Sdělování nepříznivých informací.
Osvojení Pěstounská péče Svěření do péče fyzické osoby
Vliv nelékařských služeb na kvalitu života pečovatelů o děti s onkologickým onemocněním Helena Vaďurová, Brno 2007.
Honzíkova cesta.
INTEGRACE DĚTÍ S VÝCHOVNÝMI PROBLÉMY
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
Specifické vývojové poruchy učení
Organizace zdravotnické služby v armádě
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Reintegrace žáků s chronickým onemocněním zpět do škol projekt TIMSIS Action Comenius 2.1 Action Comenius 2.1 Doba trvání projektu: 3 roky Doba trvání.
Kostní náhrady Pavel Souček.
TYPY A FORMY ÚRAZŮ I NÁSILÍ NA DĚTECH A MLÁDEŽI
PORUCHY AKTIVITY A POZORNOSTI
Dětský hospic.
 Je to nepříjemný senzorický a emoční zážitek spojený s aktuálním poškozením tkáně nebo potenciálním poškozením tkáně nebo popisovaná výrazy vyjadřujícími.
Žák se specifickými poruchami učení (SPU) a ADHD
Seminář pro ředitele dětských domovů Pozlovice,
KLINICKÝ OBRAZ KLÍŠŤOVÉ MENINGOENCEFALITIDY Václav Chmelík Nemocnice České Budějovice a.s.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010 VY_32_INOVACE_E Péče o nemocné dítě.
ADHD PORUCHA POZORNOSTI S HYPERAKTIVITOU
Odlišnosti lůžkové a primární péče o děti a dorost MUDr. Alena Šebková Předsedkyně OSPDL ČR.
PhDr.Václava Masáková1 Administrator Psychosociální programy s psychoterapeutickým prvkem pro děti a mládež.
Informační a poradenské centrum VIOLA Pilotní projekt Centra sociálních služeb Praha pro muže a ženy, kteří chtějí řešit konfliktní vztahy se svými blízkými.
PORUCHY UČENÍ PhDr.Mgr.Bohumil Ptáček. Schéma synapse nervových vláken- přenos vzruchu.
SOMATOPEDIE PhDr. Petra Potměšilová, Ph.D.. UVEDENÍ DO PROBLEMATIKY zabývá se výchovou, vzděláváním a přípravou pro pracovní a společenské začlenění jedinců.
Methylfenidát při léčbě ADHD v dospělosti Mária Marková a Lucie Benešová 3. ročník.
Pokyn k vykazování dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v Libereckém kraji Porada ředitelů škol a zařízení Libereckého kraje, 19.
Charakteristiky vybraných nemocí
Dlouhodobá intenzivní péče v pediatrii
Syndrom ADHD v dětství a dospívání
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
RODINNÁ, PÁROVÁ A INDIVIDUÁLNÍ TERAPIE
Poruchy pozornosti ADD/ADHD.
SPECIFICKÉ PORUCHY CHOVÁNÍ A POZORNOSTI
PORUCHY AKTIVITY A POZORNOSTI:
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Sportovní zranění Školení trenérů licence A
Rodina VY_32_INOVACE_3A_11 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Bártková,E., Lejska,M., Weberová,P., Havlík, R., AUDIO-Fon centr. Brno
Moderní metody diagnostiky a korekce dětí s poruchou pozornosti spojené s hyperaktivitou (Attention Deficit Hyperactivity Disorders - ADHD) prof. Ludmila.
PÉČE O ZDRAVÍ Obrázek dostupný z:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
PORUCHY CHOVÁNÍ ŽÁKŮ A JEJICH NÁPRAVA
Základy první pomoci.
dne 5. dubna 2018 ve třech skupinách v 15 hodin, 15:30 a v 16 hodin
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Rodičovství biologické a pěstounské
POSTTRAUMATICKÁ STRESOVÁ PORUCHA
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Je vaše dítě nezvedené nebo nemocné? ADHD Je vaše dítě nezvedené nebo nemocné? Matěj Kasal 4.ročník

Attention Deficit Hyperactivity Disorder

Léčba a současné problémy. Děti s touto diagnózou mají * 2-4x více úrazů, 3x více otrav * častější přijetí do nemocnice pro mnohočetná zranění, o 13 % vyšší než u dětí kontrolních. Počítáme-li zvlášť úrazy hlavy, je to o 15 % více proti kontrolní skupině * neléčená těžká zranění 2x častěji - rodiče a vychovatelé zranění bagatelizují Léčba- Psychofarmaka x Psychoterapie? Problematika- Nevychované děti x ADHD

A léčil Vás někdo? Tak kdo máte ADHD??? :-D