Čtení nám jde Začal nám podzim. Kéž by ještě bylo pěkné počasí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kvetoucí rostliny Michaela Běhůnková.
Advertisements

Český jazyk ( sloh ) – 8. ročník
Stromy.
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
VY_32_INOVACE_17_ Rozvoj jazykových schopností 2 (SADA ČÍSLO 1)
Poznávání přírodnin.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český - 1. stupeň Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_05_15.
Slabikář str. 7. Slabikový řetěz PEPASELEPÍPÁ PUSAMASOLÍSÁ Nejdříve si samostatně přečti slabiky, potom klikni a čti vždy dvě slabiky vedle sebe:
LIDÉ A ČAS KALENDÁŘNÍ ROK.
Hrátky s abecedou Á, bé, cé, čé, voda teče,
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Soutěž: ze slov utvořte větu oznamovací, rozkazovací , přací a tázací
Podzim.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.11 Název pro školu:
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:
DRUHY VĚT OZNAMOVACÍ ROZKAZOVACÍ TÁZACÍ PŘACÍ.
Procvičení písmen P, p Podzim Padá lupen po lupenu,
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Procvičení čtení dvojhlásek Au, au, Ou, ou
Co si pamatuji z prvouky?
Roční období Název školy:
Prvouka – 2. ročník ZŠ „JARO“
Hravé čtení Rébusy Petr ……………… s ……………… ba ……………… vice ……………… ička
Vítejte na farmě KLIKEJ!
PŘEDLOŽKY PŘED NÁMI S VČELKOU MIJOU
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
STROMY LISTNANTÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
Podstatná jména: pád Sedm pádů Pomůže nám pejsek Byl jeden pes. 1. pád: Kdo? Co? Šel do lesa. 2. pád: Koho? Čeho? Utekl myslivci. 3. pád: Komu? Čemu?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Pec pod Sněžkou, okres Trutnov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum: 24.
Čj mluvnice ‒ VII. třída PODMĚT a PŘÍSUDEK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. L. Gregoríková. Dostupné z Metodického.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA.
Slova nadřazená a podřazená
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 3. a 4. ročníku. Patří do vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace. Žáci procvičují pádové otázky a doplňují.
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.5 Zvířata na podzim Název sady: Člověk a jeho svět Číslo projektu:
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 2.a 3.třídy jako opakování učiva o zvířatech. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
TEST - SPOLEČENSTVO LES
Podzim Prvouka , 2. třída.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ2_06_Věta, slovo a slovní význam.
STROMY JEHLIČNATÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život
Slova nadřazená Slova podřazená K ŘADĚ SOUŘADNÝCH SLOV NAJDI SLOVO NADŘAZENÉ vrabec, špaček, sýkora, čáp, datel, kachna číslice školní potřeby dopravní.
Podnebné pásy – mírný pás
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_14_PRVOUKA
Jméno autora výukového materiálu:
Co do řádku nepatří, škrtni!
RISKUJ!.
Jaro. Jaro JARO jarní rovnodennost měsíce: březen duben květen.
PODZIM SPUSŤ: F5.
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_12_PODZIM TÉMA: PODZIM
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
VY_32_INOVACE_ PRV.2R.1B.1 ROK a ROČNÍ OBDOBÍ fotografie - vlastní.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Les v průběhu roku Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_04_JARO TÉMA: JARO
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_35_Závěrečný test
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_19 19 Léto v lese autor: Mgr. Jana Kobylková
VY_32_INOVACE_17_ČESKÝ JAZYK 2.ROČNÍK_SLABIKY VE SLOVECH
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Transkript prezentace:

Čtení nám jde Začal nám podzim. Kéž by ještě bylo pěkné počasí. Venku padá listí. Listy jsou krásně zbarvené. Ve škole jsme vyráběli draka. Nejhezčího draka měla z papíru Alexandra. Znáš nějaké podzimní hry? Najdi větu oznamovací, tázací, přací. Spočítej, kolik má každá věta slov. Najdi slova jednoslabičná, dvojslabičná, trojslabičná a čtyřslabičná.

Čtení nám jde Pouštění draka V pátek půjdeme pouštět na Šibeník draky. Ať je pěkné počasí! Vezmeš si také draka? Nezapomeň si vzít sportovní oblečení a batoh se svačinou! Kdo chce, může si vzít i buřta. Uděláme si ohýnek, aby nám bylo teplo. Vypiš alespoň dvě jednoslabičná, dvojslabičná, trojslabičná a čtyřslabičná slova. Najdi větu oznamovací, přací, tázací, rozkazovací.

Odpověz na otázky celou větou Jaké roční období nám začalo? Vyjmenuj alespoň tři znaky podzimu. Kdy začíná přesně podzim? Proč se noci prodlužují a dny zkracují? Které jsou podzimní měsíce? Co žloutne a opadává? Co venku děti pouštějí? Kteří ptáci odlétají do teplých krajin? Které sklízíme na podzim ovoce?

Vymysli věty: tázací………………………………………..……………………………………………….. oznamovací…………………………………………………………………………………... přací…………………………………………..………………………………………………... rozkazovací…………………………………………………………………………………...

Opiš báseň Podzim do školního sešitu. Padá lupen po lupenu, Pepa stojí pod lípou: Pojďte, děti, pojďte chytat, penízky se posypou. Pod lípou je kupa dětí, pomáhají Pepovi. Pak u Pepy nakupují za penízek lípový.

Hádej, hádej, hádači Stojí poutník v černém lese. Hlava hnědý širák nese, nohu má a nejde nikam… Vezmu si ho do košíka! hřib Hleďme na ni, parádnici: puntíky má na čepici. Bílý závoj, nožka laní…. Pozor na tu krásnou paní! muchomůrka

Hádej, hádej, hádači Opadaly zlaté vlasy. Vytrhal je vítr asi. listí Pod dubem leží na trávě, rádiovku má na hlavě. žalud

Najdi přirovnání červený jako……………… černý jako………………… bílý jako…………………… pomalý jako………………. rychlý jako……………….. pilný jako…………………. hlemýžď, šíp, rak, sníh, tma, včela

Vypiš slova, která do řad nepatří husa, kachna, slepice, kočka, myš, kohout třešeň, jabloň, meruňka, lípa, hrušeň školník,učitel, žák, péro, uklizečka, ředitel smrk, jedle, borovice, modřín, vrba, narcis,kopretina, bledule, mrkev, muškát vrabec, kos, vrána, bělásek, sýkorka, čáp hříbě, tele, sele, býk, jehně, kuře, štěně dub, buk, bříza, topol, smrk, jírovec maďal

Doplň správně velká nebo malá písmena. Běží liška k . áboru, nese pytel . ázvoru. . vánku náš, copak děláš? Okolo . řeboně pasou se tam koně. Kočka leze . írou, pes oknem. . ndulko Šafářová, husičky nemáš doma. Okolo . Radce v malé . ahrádce. Já mám koně, vrané . oně, to jsou koně mé. Jedna dvě, . onza jde, nese . ytel mouky. To je zlaté . osvícení, to je zlatá . eděle.

Která vlastní jména k sobě patří? Maxipes………….. Brouk…………….. Ferda………………. Motýl……………….. Víla Amálka Maxipes Fík Ferda Mravenec a Brouk Pytlík Motýl Emanuel Modroočko, Fík, Pytlík, Emanuel, Amálka, Mravenec

Doplň neúplné věty V naší ……….. je světlo a teplo. Máme zrovna hudební …………………….. Zpíváme veselé …………………………….. Paní ……………. hraje na klavír. Nejraději zpíváme písničku Okolo …………. Už jsme se učili houslový …………………… Houslový klíč píšeme do notového ………… Notová osnova má 5…………….

Oprav popletené věty Na okraji lesa se pásl statný hrnec. Rozbité auto jsme museli dát do otravy. Sůl je planá. Koza mě trkla nohama. Žirafa má dlouhá brk. Mám doma trkací panenku. Za plotem roste slaná třešeň. Mám rýmu, strkám do kapesníku.