Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Propagace a reklama na facebooku
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Vertikální cílení online kampaní…
INTERNETOVÉ VYHLEDÁVAČE
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Nové funkce v novém Skliku
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Internetová reklama očima uživatele dnes a zítra Jan Makovička Ringier ČR a.s. Klub WebTop100,
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
EndNoteWeb a ResearcherID – užitečné nástroje Web Of Science
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci Číslo DUM: III/2/VT/2/2/35 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Moderní informační systémy - úvod do teorie, druhy IS v cestovním ruchu.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
TVUJDUM.CZ Prezentace největšího a nejstaršího portálu o bydlení v České republice.
Tribuna českého obchodu TZB
25 / 1 / 2011.
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Informace na dosah ruky
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook Mobilní marketing OnLine rezervační systém Výhody spolupráce s IM

Představení Impression Media Působíme na trhu internetové reklamy od roku 2004 Spolu s firmami Media Marketing Services, Limemedia, Audiotech, Allegria – firma na zážitky jsme součástí českého mediálního holdingu Media Bohemia Jsme nejsilnější mediazastupitelství na českém internetovém trhu Obchodně zastupujeme více než 120 internetových serverů Dlouhodobě patříme mezi největší provozovatelé internetových serverů v ČR Měsíčně oslovíme cca uživatelů českého internetu Nabízíme masové kampaně i přesné cílení Máme vlastní kreativní oddělení pro tvorbu bannerů a nestandardních formátů Klientům nabízíme komunikaci na Facebooku, mobilní marketing, tvorbu www stránek, masové i cílené direct maily, firemní online magazíny na míru

Naše webové stránky prošly počátkem tohoto roku zásadním redesignem Celé portfolio zastupovaných serverů lze přehledně zobrazit dle návštěvnosti, abecedy nebo segmentu Naleznete zde grafy návštěvnosti i pravidelně zveřejňované aktuality Nově je možné přihlášení do reklamního systému Gemius Direct Effect vedle stávajícího systému AdOcean Součástí je aplikace pro kontrolu reklamních formátů Možnost přihlášení se do našeho rezervačního systému

Produktové balíčky Vzhledem k velkému množství serverů v portfoliu Impression Media nabízíme tematické a cenově zvýhodněné balíčky. Tyto produktové balíčky sdružují kvalitní tematicky zaměřené servery Nabídka zvýhodněných “packů“ je neustále doplňována a aktualizována. Využitím tematických balíčků automaticky dosáhnete minimálně 20 % slevy. a další…

Ukázka balíčku Business

Ukázka balíčku Eko-bio

Ukázka balíčku Vaření

Ukázka balíčku Bydlení

Ukázka balíčku Senior Aktuální nabídku naleznete ZDEZDE

IM Optimal IM Optimal (Optimalizovaný floating) je produkt, jehož cílem je maximalizovat zásah reálných uživatelů ze zadané cílové skupiny. Klient si sám určí, jaká bude maximální frekvence zásahu na 1 RU Ceníkové CPT Gross od 50 Kč s možností poskytnutí množstevní slevy. IM garantuje realizaci kampaně pouze na serverech s afinitou na danou cílovou skupinu IM poskytuje garanci jak počtu impresí tak i počtu reálných uživatelů Díky jednoduchému kalkulátoru si sami můžete vypočítat hodnotu CPT Online aplikaci IM Optimal naleznete ZDEZDE (při otevírání souboru je třeba povolit makra)

Video produkty V souvislosti s nárůstem kvalitního způsobu připojení uživatelů internetů a postupné migraci televizního obsahu na internet - přicházíme s produkty VIDEO REKLAMY. V nabídce máme jak standardní formáty, které je možné použít pro sledování videa tak také originální nestandardní formáty, které uživatelé internetu nemohou přehlédnout! reklamní formát Videostitial Náhledy video formátů naleznete ZDEZDE

Video produkty reklamní formát Rollband video

Speciální sportovní sekce serveru Týden.cz MS v hokeji 2012 EURO 2012 OH Londýn 2012 standardní formáty: leaderboard 745x100 (745x200) square 300 skyscraper 120x600 rectangle 480x300 PR článek nestandardní formáty: branding webu interstitial ilayer rollband video

Speciální projekty Internetové auto roku je veřejná anketa o nejoblíbenější automobily české internetové populace, kterou vyhlašují vybrané online motoristické magazíny ve spolupráci s mediálními partnery. Klienti mají možnost získat rozsáhlý mediální prostor v rámci komerčního partnerství Organizátorem ankety je Autoweb.cz Anketa probíhá od 1. března do 31. května 2012 Ojedinělost ankety spočívá ve faktu, že výherce nevolí odborní novináři, nýbrž pouze široká veřejnost Hlavní cena pro jednoho z hlasujících - automobil v hodnotě více než Kč. Anketa s přehledem partnerů je umístěna na adrese

Speciální projekty Proměna je speciálním projektem serveru Femina.cz Čtenářky serveru posílají své fotografie a krátkou informaci, proč a jak by se chtěly proměnit. Ostatní uživatelé pak hlasují přímo na serveru, kdo si podle nich proměnu nejvíc zaslouží. Soutěži bude vyhrazena samostatná sekce na serveru Femina.cz Po čtyři týdny proběhnou výběrová kola, ze kterého vzejdou 3 finalistky do závěrečného hlasování (celkem 12 finalistek) První tři z každého kola také vyhrají kosmetické balíčky nebo poukázky. Uživatel, který si nejpřesněji tipne kolik bude celkový počet hlasujících, vyhrává hodnotné ceny od partnerů Proměny.

Speciální projekty Úvodní stránky projektů Internetové auto roku a Proměna

Klientský iMagazín na míru On-line ukázka ZDE

Náhledy nestandardních reklamních formátů Skin serverů Autoweb.cz a Femina.cz

Náhledy nestandardních reklamních formátů Skin + megaboard na serveru Showbiz.cz

Náhledy nestandardních reklamních formátů Branding mapy na serveru Meteopress.cz je doplněn o reklamní formát rectangle 250 x 410 px. Pro náhled animace klikněte na logo klienta reklamní formát Superstitial reklamní formát Superstitial iLayer

Direct maily Nabízíme databáze uživatelů obsahově zaměřených webů (Abradio.cz, Autoweb.cz, Babyweb.cz, Erasport.cz, Femina.cz, Golf.cz, Moje-rodina, Living.cz, Partyplanet.cz, Prochlapa.cz aj.). Nově také databázi podnikatelů a firem - možnost cílení podle jednotlivých odvětví: Auto-Moto Potravinářství a gastronomie Cestování, ubytování a hotelnictví Průmysl, hutnictví a těžba Doprava, logistika a skladování Služby, servis a poradenství Dřevo, nábytek a papír Stavebnictví, řemesla a reality IT, počítače a telekomunikace Výrobky a ostatní Oděvy, obuv a textil Strojírenství, stroje a kovovýroba Elektronika a elektrotechnika Zdravotnictví, farmacie a chemie Export a import Zemědělství, lesnictví a ekologie

PPC reklama AdWords, Sklik, Etarget PPC forma online reklamy (platba za klik) je považována za jednu z nejefektivnějších forem reklamy na internetu. Realizujeme reklamu na nejvýznamnějších internetových vyhledávačích, přidružených reklamních sítích a mobilních zařízeních s důrazem na výslednou vysokou efektivitu kampaně. Naši odborníci jsou držiteli certifikátu Google Advertising Individual, který potvrzuje vysokou specializaci našich analytiků a správců PPC kampaní. Pro naše klienty zajišťujeme reklamní kampaně v podobě textové reklamy, obrazové reklamy a video reklamy tak, abychom dosáhli co možná největšího zásahu požadované cílové skupiny.

Reklamní kampaň je vždy připravena v návaznosti na kvalitně připravený Mediabrief Optimalizace výkonu v průběhu reklamní kampaně Informační podpora v podobě online statistik (Google Analytics) Realizace reklamních kampaní pro malé, střední i velké společnosti Pravidelný měsíční reporting - Klient je informován o stavu a vývoji kampaně prostřednictvím přehledného reportu Monitoring inzertní činnosti konkurence (pokud negativně ovlivňuje průběh kampaně) a přijímání nutných opatření Telefonická a ová podpora v pracovní dny - vždy je na telefonu váš odborník Realizace cílené reklamní kampaně i na zahraničních trzích PPC reklama AdWords, Sklik, Etarget

Google AdWords Textová reklamy, Obrazová reklamy a Video reklamy Zobrazování ve vyhledávání Google a na dalších vyhledávacích webech na webech, které navštěvují vaši zákazníci (kontextová reklama) při procházení webu a na konkrétních internetových portálech (reklamní síť Google) v mobilních zařízeních při vyhledávání v mobilních zařízeních - mobilní reklama propagace videoobsahu a Video reklamy na stránkách YouTube program Sponzorovaná videa (postaven na aukčním systému Google AdWords) Cílení klíčová slova, umístění, segmenty publika, témata aj. reklamy mohou být přiřazeny k obsahu stránky

Seznam Sklik Textová reklama Zobrazování ve vyhledávači Seznam.cz ve výsledcích na Zbozi.cz, Firmy.cz, Sbazar.cz, Obrazky.cz nebo Seznam Encyklopedie v kontextové síti programu Sklik Partner Cílení v kontextu s obsahem dané stránky na základe ̌ tématického zaměření a analýzy výskytu klíčových slov v těle stránky

Etarget Textová reklama Zobrazování kontextová reklama lze si zvolit i c ̌ as, ve kterém se má reklama zobrazovat Cílení cílení zejména behaviorální - reklamní odkazy se uživatelům zobrazují podle toho, co je zajímá, jaký článek právě čtou apod. cílení podle místa (geotargeting) je výhodné hlavně pro inzerenty s lokální působností cílení dle typu zřízení, na kterém se uživateli reklama zobrazí

Facebook přes 2,9 milionu uživatelů v ČR propagace značky (produktu, služby ad.), které osloví cílovou skupinu zvýšení návštěvnosti stránek (blogů, diskusních fór aj.) získávání informací o produktech tak, jak je vidí zákazník zpětná vazba od zákazníků Pro firmy firmy nemají profily, ale stránky místo přátel získávají fanoušky prostřednictvím Facebook stránek primárně komunikují se zákazníky Facebook stránka je vhodná pro klasickou firemní prezentaci Facebook Skupina Facebook reklamní inzeráty (PPC nebo platba za počet) Facebook aplikace Cílení lokalita pohlaví věk vzdělání osobní stav nezadaný/zadaný/ženatý/zasnoubený sexuální orientace a další

Reklamní SMS/MMS od společnosti T-Mobile Měřitelné parametry úspěšnosti kampaně počet celkových i unikátních prokliků na internetové stránky v mobilu (zákazník si je prohlíží zdarma) počet odeslaných SMS od unikátních zákazníků se zájmem o více informací počet hovorů na vložené tel. číslo uvedené ve zprávě a další parametry dle zvolené mechaniky kampaně. Masové médium s možností přesného cílení a okamžité reakce na komerční sdělení. K 30. prosinci 2010 obsluhovala společnost T-Mobile více než 5,5 milionu zákazníků. Cílení reklamních SMS/MMS lze velmi úzce specifikovat: dle věku, pohlaví, bydliště.. Nově i cílení v reálném čase na osoby pohybující se v dané lokalitě – např. obchod. centra Osvědčila se motivace příjemců zprávy například zasláním slevového kódu Ceny cílených SMS - rozesílání v konkrétní datu 3, 5 – 4, 5Kč za 1 SMS Ceny cílených MMS - rozesílání v konkrétním datu 5 – 8 Kč za 1 MMS Ceny lokalizačních SMS – rozesílání pro danou lokalitu v daném časovém období 7 – 8 Kč

Online rezervační systém Nově jsme spustili on-line rezervační systém umístěný na stránkách Po vyplnění žádosti o registraci obdržíte přihlašovací údaje a můžete začít využívat výhody tohoto systému: Kompletní přehled portfolia s aktuálními cenami Přehled obsazenosti reklamních formátů Jednoduché zadání poptávky – rezervace Automatické vygenerování mediaplánu ze zadané rezervace Online rezervační systém naleznete ZDEZDE

Výhody spolupráce s Impression Media Možnost komunikace na více než 120 serverech prostřednictvím jednoho subjektu Masový zásah více jak uživatelů / Přesné cílení dle obsahu či cílové skupiny Speciální projekty s využitím multimediální podpory Netradiční formy komunikace - kompletní kreativní řešení včetně výroby Facebook, video produkty, mobilní marketing, PPC reklama Tvorba microsite, www stránek, firemní online magazíny na míru Měření kampaní certifikovaným systémem AdOcean s možností online přístupu do statistik