Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Odbor ekonomického rozvoje Ing. Helena Ochmanská 10. 12. 2009 Statutární město Ostrava odbor ekonomického.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Advertisements

Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
GUIDE ME! Projekt mezinárodní spolupráce. Anotace projektu  Moderní technologie pro podporu cestovního ruchu  Propagace cestovního ruchu  Výměna zkušeností.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Konference Společně správným směrem – spolupráce s partnery i médii Vyhodnocení činnosti v letech 2008 – 2009 a nástin další spolupráce Ostrava
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Fórum cestovního ruchu Ostrava – Dolní Vítkovice 14. října 2013.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Cestovní kanceláře funkce CK – 1. zkoumání spotřebitelské poptávky
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
DĚDICTVÍ NAŠICH PŘEDKŮ OBLASTI PODPORY: v. Udržení kulturního dědictví venkova realizací stálé výstavní expozice a muzea s nabídkou místních kulturních.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Aktivity v oblasti cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY Úřad vlády ČR a Ministerstvo pro místní rozvoj ČR CESTA K INFORMACÍM O EVROPSKÉ UNII V ČESKÉ REPUBLICE.
TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
Stezka technických atraktivit
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Projekt „Stezka technických atraktivit“ Ing. Richard Žabka.
Závěrečná konference k projektu
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
Regionální konference v MSK
Zaměření Národního programu podpory CR v roce 2011 Podprogram Cestování dostupné všem.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Grantové schéma Jednotný komunikační styl v Moravskoslezském kraji v rámci SROP ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Jednotný.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
Dovolená a region, lázeňstvíJiří Šimon 4. března 2016.
Podpora obcí s rozšířenou působností z ROP Střední Morava v programovém období Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Mgr. Z. Flašková, MBA
NPPCRR Národní program podpory CR v regionech
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
RESORT LUHAČOVICE.
Značka „Českosaské Švýcarsko
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Odbor ekonomického rozvoje Ing. Helena Ochmanská Statutární město Ostrava odbor ekonomického rozvoje

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Programové balíčky města Ostravy aneb objevujte Ostravu aktivně, dobrodružně, tradičně i netradičně Zdroj financování : SROP, GS Jednotný komunikační styl 2006 Hodnota projektu: cca 2,89 mil. Kč Spolufinancování: 90% EU a MSK, 10% SMO Období realizace: 03/2007 – 04/2008

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Výstupy projektu Období realizaceSoučasnost 42 ks balíčků (30 poskytovatelů)50 ks balíčků (32 poskytovatelů) Tiskoviny (katalogy, letáky…)√ Webové stránky, bannery√ Prezentační akce (odborníci, veřejnost) x Medializace v domácích i zahraničních médiích √ Medializace - ostatní√

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Přínosy pro Ostravu Nový nástroj k propagaci turistických možností destinace Zvýšení konkurenceschopnosti destinace na trhu cestovního ruchu Zatraktivnění destinace pro turisty Rozšíření nabídky volnočasových aktivit pro obyvatele města Uspokojení firem a zájmových skupin po těchto produktech Podpora místních podnikatelů Zahrnutí aktivit subjektů primárně neposkytujících služby cestovního ruchu – rozšíření nabídky vyžití

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Poptávka Osob, které „nemají čas“ hledat často složitě a zdlouhavě požadované služby přibývá. A tak si za zprostředkování těchto služeb raději zaplatí. Zájem o ucelené balíky služeb a turistické produkty dále poroste Zájem o ostravské balíčky se pomalu, ale jistě zvyšuje Struktura klientely Individuální klientela – pro svou potřebu či jako dárek (převaha) Malé firemní skupiny, které chtějí připravit program Organizátoři konferencí, seminářů apod. - zpestření programu pro účastníky a jejich případný doprovod

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Prodej Formy prodeje Pultový prodej ~ Ostravský informační servis, s.r.o. Prodej přes internet ~ostravské balíčky součástí cca 60 affiliatů Provizní prodejci (cca 60) Hotely ~ Clarion Congress Hotel Ostrava, MaMaison Hotel Imperial CK ~ CK Atis, CK Pressburg Lázně ~ Sanatoria Klimkovice Vybraní poskytovatelé aktivit Administrace CK Valašské království s.r.o.

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Affiliate

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Affiliate

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Přehled prodejnosti Rok Počet prodaných balíčků v ks 2007* **87 * /2007, ** /2009 Největší zájem – typ balíčků ~ adrenalin (auto-moto: Horem dolem na čtyřkolce) ~ wellness (koupele, masáže: Lázeňský relaxační balíček)

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Přehled prodejnosti IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Prezentační materiály Turistický průvodce Ostravou a okolím Zhotovitel: freytag & berndt Autor textů: Vladimír Šmehlík Formát: 110 x 215 mm Počet stran: 154 Počet slevových kuponů: 18 ks Náklad celkem: ks ~pro potřeby SMO: ks ~do prodeje: ks Mutace: ČJ, AJ, NJ, PJ

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Prezentační materiály Turistický průvodce Ostravou a okolím – úvodní strany kapitol

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Prezentační materiály Turistický průvodce Ostravou a okolím – kapitoly Architektonické Prohlídkové Kultura zajímavosti trasy

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Prezentační materiály Turistický průvodce Ostravou a okolím – 3D vizualizace, kupóny 3D vizualizace Slevové kupóny

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Prezentační materiály Další tiskové a multimediální materiály HotovoChystáme Jsem!!! - image brožuraTuristické atraktivity!!! - leták Nej!!! - image brožuraAkce!!! - leták Vítejte, jsem Ostrava!!! - letákStezky!!! - leták Radnice!!! - letákBalíčky!!! – brožura, leták, plakát Ostrava!!! - DVD Průvodce po industriálních památkách!!! - brožura Panoramatické pohledniceatd..

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Novinky HotovoV přípravě a realizaci Expozice „Malá Amazonie“ (ZOO Ostrava) Revitalizace Hornického muzea Landek (Hornické muzeum) Expozice „Operační řízení IBC MSK“ (Hasičské muzeum Ostrava) Nové Vítkovice (Vítkovice a.s.) Výstavba terasy a rozšíření Slezskoostravského hradu (Ostravské výstavy, a.s.) Expozice „Čitván“ Dětská zoo (ZOO Ostrava) Nová stálá expozice (Ostravské muzeum) Přístavba alternativní scény Divadla loutek (Divadlo loutek Ostrava) Naučná stezka – PR Štěpán (ČSOP)Turistická stezka – halda Ema (KČT) Naučná stezka – PR Rezavka (ČSOP)atd.

Ostrava – co jsme udělali, co chystáme pro návštěvníky? Ing. Helena Ochmanská, odbor ekonomického rozvoje Děkuji Vám za pozornost