Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Darja Gusak, Michal Jaroň.  Chudí tahají kýble s vodou, bohatí stavějí potrubí.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Strategická podnikatelská jednotka Strategic Business Unit - SBU
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Význam informací v podnikání
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Zuzana Hauzírková Lucie Drbalová
1 „Zájmy České republiky a přijetí společné měny“ Stav příprav v jednotlivých sektorech a úkoly pro další období Vladislav Flek vedoucí Organizačního výboru.
Proces řízení projektu
Úvod do podnikových financí
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Strategické plánování cílem strategického plánování je vytvářet a přetvářet obchody a výrobky firmy, tak aby jejich kombinace zabezpečovala uspokojivé.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
POZNATKY Z LOGISTICKÝCH AUDITŮ
Talent marketingových komunikací
Systémové pojetí hospodářské organizace
Řízení realizace Pro IT, a.s. Ing. Jarmila Šarmanová … průzračnost, která je vidět.
Personální management
Marketingový informační systém MIS. MIS  systém činností, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací, nezbytných pro kvalitnější.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
1 Marketingový informační systém. 2  Systém všech procedur vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací nezbytných pro kvalitnější.
1.Obsah marketingového řízení
Připravily: Romana Velflová Jana Zábrodská Týmová práce na předmět 3MA382 Příprava Aquaparku na letní provoz.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Information Worker v období 2006/2007 People – ready business Drahoslav Dvořák Solution Specialist Microsoft.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Lenka Zahradníčková
Bezpečnostní strategie MS Petr Řeháček Martina Habrová.
Personální plánování.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
2. Úloha marketingu ve firmě
8. Marketing.
Finanční řízení podniku Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO KRIZOVÉ ŘÍZENÍ POUŽITÍ INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ PRO MODELOVÁNÍ A SIMULACE KRIZOVÝCH SITUACÍ - T3 ING. JIŘÍ BARTA Operační program Vzdělávání.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Řízení změn IS Milan Mikloš Vedoucí odboru IT
Název akce, místo, datum.
PROJEKTOVÝ LIST Pro zjišťování informací o projektových záměrech pro účely zvýšení absorpční kapacity v prioritních osách VaVpI.
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Marketingový systém řízení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Název společnosti Obchodní plán.
Transkript prezentace:

Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka

 Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje  Analýzy cílů a plánů  Plánování  Realizaci  Připomínky  Kontrolu  Dokončení

 Ne jen technologie, ale i plány a strategie ◦ Cíle webu  Účel webu  Funkce webu  Co by měl umět? ◦ Marketingový plán  Jak bude propagován? ◦ Analýza technologie  Souvislost s cíli

TechnologieMarketingStruktura Grafika Front-end Back-end Testování Předání, publikace

 6 částí ◦ Úvod ◦ Plánování ◦ Realizace ◦ Připomínkové řízení ◦ Kontrola ◦ Dokončení  37 úkolů

 Pracovní ◦ Analytik ◦ Grafik ◦ Programátor ◦ Coder ◦ SEO analytik ◦ Betatester ◦ Copywriter ◦ Zákazník ◦ Sekretářka ◦ Obchodní zástupce  Materiálové ◦ Prezentační notebook

 Datum zahájení:  Datum (plánovaného) dokončení:  Cena: ◦ Placeno ve 3 splátkách (65 000, , )  Celkové náklady: Kč  Celkové výnosy: Kč  Zisk: Kč  Počet pracovníků: 14

 Prostor pro Vaše dotazy