302224553246008859099 2 3 4 5 6 7 8 9 10. 1.V 5:00 vyjeli současně z konečné stanice MHD autobusy s čísly 1 a 2. Každý další autobus s číslem 1 odjížděl.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Londýn.
Advertisements

Slovní úlohy o společné práci
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Slovní úlohy řešené rovnicí II.
nerovnoměrného pohybu tělesa
Výlet do Anglie 14. až 19. března 2010.
Relativnost pohybu 1. díl Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011.
Jízdní řády, grafy a diagramy 5. ročník
příprava na dopolední výcvik
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_15 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
V neděli odpoledne jsme šli na Kalvárii. Když jsme vycházeli kopec, viděli jsme kapličky, ve kterých byly sochy atd.. Kalvárie je významné poutní.
Adaptační kurz
DĚLITELNOST Prvočísla Dělitel Násobek Znaky dělitelnosti Čísla složená.
Slovní úlohy o společné práci
Doprovod: Mgr. Martina Dvořáčková Mgr. Radka Dolíhalová
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
VÍTÁ VÁS PREZENTACE LYŽAŘSKÉHO VÝCVIKU „VEBROVKY 06“
Poznámky pro výuku Předmět: Prvouka Autor: Martina Šulová Škola: ZŠ Lidická 6a,Brno Téma: Kočka Název:Život kočky Třída: Plánované cíle: -Ukázat.
LYŽÁK A + KVI. Jak to začalo... -Náš lyžařský výcvik byl zahájen Všichni jsme se usadili do autobusu a vyrazili směr Benecko. -Po příjezdu.
Itálie 2010 Lyžařský výcvikový kurz se Standou a Milanem (ck Atlantika)
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
C) Slovní úlohy o pohybu
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Daňová soustava Prof. Ing. Václav Vybíhal, CSc.. Téma : Majetkové daně (II) – Daň silniční 1.Poplatník daně. 2.Předmět daně. 3.Základ daně. 4.Sazby daně.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Slovní úlohy o společné práci
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Opakování na 3.písmenou práci 6.ročník
Kinematika 5. ROVNOMĚRNÝ POHYB I. Mgr. Jana Oslancová
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. předpověď počasí na 26. května 2014.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Slovní úlohy Dělitelnost
1 Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem.
Maminka v kuchyni vaří… 1. svetr. 2. polévku. 3. tramvaj
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čas Číslo DUM: III/2/FY/2/1/11 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny a jejich.
Zájezd do Vídně Zájezd komentují Barbora Štychová a Lenka Škáchová Ve dnech 18. – absolvovaly 8. a 9. třídy zájezd do Vídně.
Gymnázium a obchodní akademie Mariánské Lázně Mgr. Klára Tesařová.
Vlasta Faktorová rozená Daňková ze Sedlčan Zpracovaly Veronika Macháčová a Kateřina Cihelková Sedlčany 2015.
Průřezové úlohy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Slovní úlohy o společné práci VY_42_INOVACE_24_01.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák Společný násobek a dělitel - co jsou násobky čísel? - dokážeme najít společné.
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICEMI.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čas
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Slovní úlohy o pohybu 2 postup na konkrétním příkladu
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná
Složené slovní úlohy Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Základní škola Čelákovice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – PRŮMĚRNÁ RYCHLOST
VY_32_INOVACE_04_Matematika_9. a 10.ročník
Grafické i matematické řešení příkladu na pohybující se tělesa proti sobě. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín.
Fyzika – vyhledávání hodnot z grafů.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Slovní úlohy na společnou práci
Pohybové úlohy 3 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
JEDNOTKY OBJEMU A ČASU.
LVK Sobota ráno Karolína Siřínková
Slovní úlohy o pohybu.
Pohybové úlohy 3 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Autobusy … v dopravní špičce.
Slovní úlohy o pohybu.
Transkript prezentace:

1.V 5:00 vyjeli současně z konečné stanice MHD autobusy s čísly 1 a 2. Každý další autobus s číslem 1 odjížděl z této stanice vždy po 9 minutách a každý další autobus s číslem 2 vždy po 7 minutách. Ve kterých dalších časech dopoledne odjížděly z konečné stanice současně autobusy s čísly 1 a 2? Řešení: 6:03, 7:06, 8:09, 9:12, 10:15, 11:18

2. Pan Zezulka pečuje o svou zahradu tak, že každý 6. den zalévá květiny a každý 9. den seká trávník. Oba úkoly splnil 3. května. Který nejbližší další den bude plnit současně oba úkoly? Řešení: 21. května

3. Sourozenci Martin a Katka nasedli poprvé na lyžařský vlek v 9 hodin. Jízda nahoru jim trvala 6 minut. Dolů jel Martin na lyžích 7 minut po „zelené“ a Katka 5 minut po „červené“. Na další vlek museli oba vždy 5 minut čekat ve frontě. V kolik hodin nasedli společně podruhé oba sourozenci na tentýž vlek? Řešení: 11:24