Dohromady 30 druhů. DOSPĚLÁ SAMIČKA DOSPĚLÉ SAMIČKY S NĚKOLIKA VAJÍČKY VPRAVO DOLE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pojmy vpředu, vzadu, vedle, před, za
Advertisements

Hmyz s proměnou nedokonalou II.
ZÁKLADNÍ TYPOGRAFICKÁ PRAVIDLA
ROHÁČ OBECNÝ.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Hmyz Motýli.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.08 Anotace: Vysvětluje základní rozdíly, seřazuje jednotlivé zástupce. Vzdělávací oblast: Členovci – popis těla, zástupci Autor:
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Jedná se o štíhlého čolka s drobnými končetinami a dlouhou hlavou. Pokud se vyskytuje ve vodě, jeho kůže je hladká, na souši ji má suchou a jemnozrnnou.
Obratlovci travních společenstev
Střechatky (megaloptera)
POŠVATKY (Plecoptera)
Hmyz na jaře, v létě Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.33
9..
Rovnokřídlí(Orthoptera)
Organismy mírného pásu (střední Evropy)
ŠVÁBI Řád: švábi (Blattodea) Kmen: členovci (Arthropoda)
Textový procesor (MS Word)
úkoly Pracovní list Pozorování pelooček (buchanek) + 1nákres
Motýli Barbora Žáková
Podzim 2009, Brno Zpracování seismických dat X. FOKÁLNÍ MECHANISMY.
Modelování rodinného rozpočtu
HMYZ Vážky Mgr. Iva Havlíková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_322.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis - Biologie rostlin
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
OBOJŽIVELNÍCI Bezocasí.
Retuše a opravy vad snímku Mnohdy mají naše fotky drobné i větší nedokonalosti nebo se na nich může objevit něco, co se nám nelíbí. Proto se za pomoci.
KUDLANKY (Mantodea) Vojtěch Beneš.
ČLENOVCI HMYZ.
2..
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková
PAVOUKOVCI; HMYZ V RYBNÍKU
Zaokrouhlování desetinných čísel
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Kde je rybka? V p rezentaci si děti procvičí prostorovou orientaci. Návod: 1) Otázka je u každého obrázku stejná: Kde je rybka? 2) Dítě se snaží co nejpřesněji.
Hmyz s proměnou nedokonalou
je staré japonské umění skládání papíru
Termiti (všekazi) - společnský hmyz - pohlavní a nepohlavní kasty
3.1 Zraková diferenciace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk Autor: Mgr. Hana.
Kudlanky a strašilky Autor: Mgr. Diana Mücksteinová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , únor
Název projektu: Živá příroda ve škole
Poznáním k udržitelnému rozvoji regionu Místo, kde žijeme Tento projekt č. CZ.1.07/1.1.07/ spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Členovci. cílová skupina: střední školy anotace : charakteristické znaky řádu roztočů klíčová slova : klíště obecné, encefalitida, borrelióza autor: Kamila.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 6 Autor: Mgr. Iveta Votápková Hmyz s proměnou nedokonalou Pětilístek: vážka
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_133_Škodlivý hmyz TÉMA: Živá.
ORIENTACE V KRAJINĚ. Světové strany Hlavní světové strany jsou: sever (S) jih (J) východ (V) západ (Z) Pro přesnější určení směru používáme vedlejší světové.
Jak zaokrouhlím číslo? Návod na mechanické zaokrouhlování.
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
Rozmnožování klepítkatců a korýšů
Společenstva vod Živočichové
Interaktivní tabule - tipy, triky,
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 6: Kde je?
Sýr a myška Na snímcích 2, 3, 4 a 5 jsou kartičky určené k vystřižení a zalaminování. Dítě pracuje dle pokynů: Podej mi myšku, která je vedle sýra atd.
Kampak letí? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na.
Okruh: Grafomotorická cvičení
AUTOR: Mgr. Radoušová Marcela
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Prostorová orientace,vnímání, počet
Kristýna Veselá ZŠ Holice, Komenského 100
ROHÁČ OBECNÝ Největší brouk Evropy Žije v dutinách starých stromů a v mrtvých pařezech v lesích a hájích. U nás se vyskytuje na Jižní Moravě.
SVĚTLUŠKY.
Výukový materiál VY_52_INOVACE_16_HMYZ-V LESE
VY_32_INOVACE_07_Slova významem protikladná
Kristýna Veselá ZŠ Holice, Komenského 100
Skládání sil stejného směru
Kmen: Hlístice (hlísti)
Transkript prezentace:

Dohromady 30 druhů

DOSPĚLÁ SAMIČKA DOSPĚLÉ SAMIČKY S NĚKOLIKA VAJÍČKY VPRAVO DOLE

DOSPĚLÁ SAMIČKADOSPĚLÁ SAMIČKA ZBLÍZKA

DOSPĚLÁ SAMIČKADOSPĚLÝ SAMEČEK

NYMFA PO 1.SVLEKUDOSPĚLÁ SAMIČKA

NYMFY SAMIČEK PO 2.SVLEKUDOSPĚLÁ SAMIČKA

DOSPĚLÁ, ČERSTVĚ SVLEČENÁ SAMIČKA DOSPĚLÝ SAMEČEK

DOSPĚLÁ SAMIČKA DOSPĚLÝ PÁR - SAMIČKA JE TA VĚTŠÍ ZELENÁ

DOSPĚLÝ PÁR NYMFA SAMEČKA PO 4.SVLEKU

NYMFA LOPAPHUS PERAKENSIS DOSPĚLÁ SAMIČKA LOPAPHUS PERAKENSIS

NYMFY PO 2.SVLEKUDOSPĚLÁ SAMIČKA

DOSPĚLÝ SAMEČEK

DOSPĚLÁ SAMIČKADOSPĚLÝ SAMEČEK

DOSPĚLÁ SAMIČKA

DOSPĚLÝ SAMEČEK

DOSPĚLÁ SAMIČKA - BAREVNÁ FORMA DOSPĚLÝ SAMEČEK - BAREVNÁ FORMA

DOSPĚLÝ SAMEČEK NYMFA SAMIČKY V PŘEDPOSLEDNÍM INSTARU

NYMFA SAMIČKY DOSPĚLÝ PÁR - NAHOŘE SAMEČEK, DOLE SAMIČKA

DOSPĚLÁ SAMIČKADOSPĚLÝ PÁR

DOSPĚLÁ SAMIČKA DOSPĚLÝ PÁR - POROVNÁNÍ VELIKOSTI - VLEVO SAMEČEK

DOSPĚLÝ SAMEČEKDOSPĚLÁ SAMIČKA

DOSPĚLÝ SAMEČEKDOSPĚLÁ SAMIČKA

DOSPĚLÝ SAMEČEKDOSPĚLÁ SAMIČKA

DOSPĚLÝ SAMEČEK

DOSPĚLÁ SAMIČKA

NYMFA SAMIČKY PO PRVNÍM SVLEKU

DOSPĚLÁ SAMIČKADOSPĚLÝ SAMEČEK

DOSPĚLÁ SAMIČKADOSPĚLÝ SAMEČEK

DOSPĚLÝ KOPULUJÍCÍ PÁR

DOSPĚLÝ SAMEČEK SAMIČKA V PŘEDPOSLEDNÍM SVLEKU

DOSPĚLÁ SAMIČKADOSPĚLÝ SAMEČEK