Ad 3) Nemoci na cestě k prosperitě technická omezení: -produkt -provoz Krizový management.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GOOD DECISIONS – BAD OUTCOMES
Advertisements

Hodnota za peníze v projektech PPP: Úvod k pojmům Owain Ellis 12. června 2008.
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
S YTÉMOVÁ INTEGRACE Ing. Jiří Šilhán. S YSTÉMOVÁ INTEGRACE Jedná se o přístup, který přispívá k integraci nesourodých výpočetních systémů. Vyplývá ze.
Systém včasného varování pro odhalení symptomů krize stavebního projektu Ing. Michal Vondruška K126.
Lidský faktor v dopravě!
BEZPEČNĚJŠÍ SILNICE ZACHRAŇUJÍ ŽIVOTY Program EuroRAP v České republice Projekt EK Evropský atlas bezpečnosti silnic.
Výzkumný záměr VÚBP, prosinec 2006 Výzkumný záměr 2004 – 2010 BOZP – zdroj zvyšování kvality života, práce a podnikatelské kultury.
OPERATIVNÍ CONTROLLING PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ likvidity rentability tržní hodnoty firmy.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Foresightem k inovacím Mgr. Aleš Řiháček, MBA ředitel.
Výběr informačního systému Karel Jaborník
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova European Agricultural Fund for Rural Development (EAFRD) OSA I Ing. Zuzana Dvořáková odbor Řídící orgán OP.
Motivační seminář Opava Východiska a zkušenosti pro vzdělávání pro sociální podnikání Karel Rychtář SČMVD Praha Tato prezentace je spolufinancována.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Svaz strojírenské technologie PORADA OBCHODNÍCH ŘEDITELŮ SST Hustopeče
Ekonomie, trh Uč. Str Ekonomie Ekonomie je věda, která zkoumá podstatu a fungování hospodářských vztahů.
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
ÚVOD STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ STRATEGIE TRH KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP NÁKLADY
Marketingové prostředí
Produkt.
1.Základy managementu 1.1 Základní pojmy 1.2 Pojetí managementu
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
ProPIG Specifické strategie pro snížení environmentálních dopadů zemědělské činnosti zlepšením zdraví, welfare a výživy prasat chovaných v ekologickém.
Prosperita organizace
Prosperita organizace VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, ISBN , VEBER, Jaromír.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
Sociální ekonomika Vývoj modelů sociálního charakteru státu – I. část Merkantilismus ( století) 1. WELFARE STATE – Stát veřejných sociálních.
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
MARKETINGOVÝ MIX.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
MPO Konzultace: po 16,00 – 17,00 č.dv. B 427 a
Prof. Ing. Jaroslav Jakš, DrSc.
Tržní prostředí.
Integrovaná rozvojová strategie cestovního ruchu Rožnovska JVM-RPIC, spol. s r.o. Ing. Jiří Kučera, Ing. Jakub Křižka
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
V.PŘ. FINANCOVÁNÍ PODNIKU A CASH FLOW 1.Financování podniku 2.Cash flow 3.Finanční analýza.
Model strategie marketingového mixu
Trh práce a politika zaměstnanosti Přednáška 8 Sociální výhody v nezaměstnanosti ve vybraných zemích EU.
Generátory tvorby hodnoty
Evropská unie Ing. Jaroslava Syrovátková, Ph. D
V.Prosperita organizace
ŘEŠENÍ SPORŮ. PRAMENY ROZHODČÍHO PRÁVA. PŘEDNÁŠKA č. 6.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO KRIZOVÉ ŘÍZENÍ POUŽITÍ INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ PRO MODELOVÁNÍ A SIMULACE KRIZOVÝCH SITUACÍ - T3 ING. JIŘÍ BARTA Operační program Vzdělávání.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ T.G. MASARYKA 4 Ekonomika podniku.
Model struktury strategického managementu
Anotace: Prezentace slouží k přehledu tématu intersociální problémy Je určena pro výuku ekologie a monitorování životního prostředí v 1. a 2. ročníku.
KONCEPCE ENVIRONMENTÁLNÍ BEZPEČNOSTI Základní dokumenty Bezpečnostní strategie NATO Mezinárodní strategie pro snižování rizika katastrof OSN.
Management řízení organizací. složky řízení plánování plánování organizování organizování vedení lidí a motivace vedení lidí a motivace kontrola kontrola.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Ekonomika malých a středních podniků
Sytémová integrace Ing. Jiří Šilhán.
Vyhodnocení stavební zakázky
Ekonomika Makroekonomie - AD 4. Ing. Miroslava Farmačková
Ing. Jiří Kalenský Odbor drážní a vodní dopravy
Speciálně pedagogické metody
Evropská ekonomika: společně jsme silnější
Transkript prezentace:

Ad 3) Nemoci na cestě k prosperitě technická omezení: -produkt -provoz Krizový management

Negativní faktory na cestě k prosperitě

Krize: - Závažné havárie -Finanční krize Krizový management

Společné znaky krizí: -Předvídatelnost -Rychlost -Neopakovatelnost -Stres -Zneužití obchodními partnery

Specifické rysy krizového managementu

Finanční krize: -Nekompetentní rozhodování -Opožděné reakce na vnější změny

Ad 4) Komplexní hodnocení organizace Metodická východiska ?Komu a jakému účelu hodnocení slouží? Stakeholders

Přístupy k hodnocení Aspekty hodnocení

Ekonomické hodnocení Mimoekonomické hodnocení -1982, úsilí o dokonalost (8 faktorů) -1987,Chung: Managemnt-Critical succes Factors -Malcom Baldrige Award – MBA(směřování k excelentnosti) -90. léta, Evropská cena za kvalitu EQA Komplexní hodnocení