ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace GEPARD 1-domácí zvířata

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace PODMÍNKY PRO ŽIVOT- VODA
Advertisements

VY_32_INOVACE_ 08_ Rozmanitost přírody Domácí zvířata (SADA ČÍSLO 2)
Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA. Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA – 2. ROČNÍK
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ilona Trojánková. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
ČESKÝ JAZYK Odpovězte na otázky o zvířátkách. PRASE DOMÁCÍ JAKÉ JE? CO DĚLÁ? JAKÉ MÁ ŠTĚTINY?
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA V ČR.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace NAŠE VLAST (státní symboly)
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Pec pod Sněžkou, okres Trutnov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum: 24.
VY_32_INOVACE_ PRV.2R.1B.03 HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
VY_32_INOVACE_36_Domácí zvířata Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová.
SAVCI Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
Napište do rámečků názvy mláďat. hříbě kotě sele štěně jehně kůzle.
Pohádka (čtení souvislého textu) Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Domácí zvířata a jejich mláďata VY_32_INOVACE_12_03 Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce.
Geometrické tvary Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Geometrie Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 2.a 3.třídy jako opakování učiva o zvířatech. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
Ekosystém okolí lidských obydlí Hospodářská zvířata
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_26_DOMÁCÍ ZVÍŘATA TÉMA: DOMÁCÍ ZVÍŘATA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Vypracovala Daniela Kubů ZŠ a MŠ Malý Újezd
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_35_Závěrečný test
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
Název školy: ZŠ a MŠ Zvole Autor: Mgr. Jana Němcová
DUM I. / 4. domácí zvířata Bc. Zdeněk Klíma.
Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_Zvířata a jejich mláďata
Transkript prezentace:

ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace GEPARD 1-domácí zvířata   ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti I/2 VY_12_INOVACE_33/36 – sada č.2 Autor: Helena Jordánová, Mgr. Období: září 2011 – červen 2012 Ročník: 1.-3. Vzdělávací oblast: prvouka GEPARD 1-domácí zvířata Anotace: Výukový materiál je možno použít jako didaktickou hru ve volnější části hodiny. Otázky jsou z oblasti domácích zvířat Výhodné je použití interaktivní tabule, popřípadě je vhodné ofotit první list pro zápis bodů.

Pravidla hry GEPARD: Hodně štěstí ve hře!!! Hrají dva týmy dětí, které sedí ve dvou řadách za sebou. Soutěží vždy dvojice sedící vedle sebe. Soutěžící se postaví proti tabuli otázek nebo hlasateli a vítěz krátké hry –kámen, nůžky, papír- vybírá jednu otázku za 100, 200, 300, 400, 500 bodů. Rychlejší se správnou odpovědí získává body dané otázky. Pokračuje další dvojice a otázku vybírá ten z týmu, kde správně odpověděli. Po vyčerpání všech otázek se sčítají body a samozřejmě vítězí tým, kde je součet vyšší. Hodně štěstí ve hře!!!

TÝM: A TÝM: B Zde zapisujte hodnoty svých otázek, po sečtení zjistíte, který tým byl úspěšnější.

OTÁZKY ZA 100 1. kobyla Samička od hřebce se nazývá… sele Mládě prasete je… sele 2. Samec od kozy se nazývá… 3. kozel Mládě od slepice je … 4. kuře Samička od psa se nazývá… 5. fena

Jaký zvuk vydává kohout? OTÁZKY ZA 200 Jaký zvuk vydává pes? Haf, haf 1. Jaký zvuk vydává kohout? kykyryký 2. Jaký zvuk vydává ovce? 3. Béé,béé Jaký zvuk vydává koza? 4. Méé,méé Jaký zvuk vydává kráva? 5. búúú

Čím je kryto tělo kuřátka? OTÁZKY ZA 300 Čím je kryto tělo krávy? srstí 1. Čím je kryto tělo husy? peřím 2. Čím je kryto tělo kapra? 3. šupinami Čím je kryto tělo kuřátka? 4. chmýřím Čím je kryto tělo ovce? 5. vlnou

OTÁZKY ZA 400 1. slepice Kdo nám dává vejce ? prase Kdo nám dává štětiny? prase 2. Kdo nám dává med? 3. včela Kdo nám dává vlnu? 4. ovce Kdo nám dává mléko? 5. kráva

OTÁZKY ZA 500 HÁDEJTE, O KTERÉ ZVÍŘE JDE. 1. osel Mám krátké nohy, dlouhé uši, žeru seno. osel 1. Mám bílé peří, dlouhý krk, miluji vodu. husa 2. Mám velké rohy, bílou srst, jsem mlsná. 3. koza Žiji v rybníku, sežeru vše, mám jikry. 4. kapr Byl jsem první ochočené zvíře člověkem. 5. pes

KONEC