POSELSTVÍ ŘÍŠE FANTAZIE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorka: Ivana Brožová
Advertisements

Kresba šrafem – modelování plošných tvarů
ČERNOBÍLÉ KYTARY Pedagog: Anita Přibylková. Spolužáci většinou hrají na kytary. Pokus o vyjádření konkrétního tvaru kytary za použití hmatového a vizuálního.
VÝTVARNÁ ŘADA SLUNEČNICE
Mateřská škola POHÁDKA, Zábřeh, Československé armády 650/13, Zábřeh Česká republika „Jak vidíš sám sebe a své blízké“
Základní umělecká škola Sologubova 9/A, Ostrava – Zábřeh, příspěvková organizace Studijní zaměření: Výtvarný obor Návrh textu ŠVP.
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
ŠVP a můj předmět Výtvarná tvorba
Akrylová malba „alla prima“
Figurální malba pomocí projekce
Impresionismus Impresionismus není ještě moderním uměleckým směrem, za počátek moderního umění považujeme až postimpresionismus. Zato zůstává impresionismus.
MALÍŘSTVÍ DRUHY ZNAKY.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 3 Kde se ukrývají zvířata Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
VY_52_INOVACE_DEK_54 SURREALISMUS
Strašidelné okno.
Otiskování - ruce Název školy
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití.
VY_32_INOVACE_FOTF10860ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Impresionisté figurativního malířství
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Hlavní poruchy myšlení
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Březinová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Poezie ve světové literatuře
EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Estetika I Barbora Řebíková )
Podzimní listí frotáž.
osob s mentálním postižením
První setkání Pravidla a zákony
VY_32_INOVACE_FOTF12060ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
PROKLETÍ BÁSNÍCI 4 Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Základní výtvarné vyjadřovací prostředky Hledáme možnosti linky
Kořeny stromů. Obr.1 Obr.2Obr.3 Obr.4 Obr.5  Co vás napadá při pohledu na fotografie kořenů ?  Jaké jsou ?  Jaké máte pocity a proč ?
Korálky Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Surrealismus.
S krtkem do vesmíru Průvodce světem techniky CZ.1.07/1.3.00/ S Krtkem do vesmíru.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Výtvarné aktivity školní rok 2010/11
Byzantská říše.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
Jana Zelená, Klára Jašková,
První setkání Pravidla a zákony
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Mateřská škola Kyjovice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Prostorová kompozice VS
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Práce s papírem a barvami
Teplé a studené barvy Název školy
PŘÍRODA JAKO VÝTVARNÁ DÍLNA
První setkání Pravidla a zákony
První setkání Pravidla a zákony
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_sada 2_94
Pokus. konec.
Sociální psychologie – CŽV 2012
Jablíčko se kutálelo JAK JSME SE NECHALI INSPIROVAT PODZIMNÍ PŘÍRODOU A PROCVIČOVALI VÝSLOVNOST DÍTĚTE, ROZVÍJELI JEHO TVOŘIVOST, FANTAZII, POHYBOVOU.
Malba Martina Lietavcová.
KRESBA Martina Lietavcová.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
Zpracování oděvního návrhu na formát A1
Transkript prezentace:

POSELSTVÍ ŘÍŠE FANTAZIE Pedagog: Marie Koplová

Žáci vytvořili symetrické otisky temp Žáci vytvořili symetrické otisky temp. barvami základními barevnými odstíny a technikou monotypu vyrývaly kresbu, linie.   Nechali se inspirovat svými pocity, náladou, představami. Starší žáci zasahovali vědomě s otiskováním barev a tvarů podle předem promyšlené kompozice, ale většinou však pracovali s podvědomím s náhodou, po zaschnutí otisků pak volně podle fantazijních asociací dotvářeli otisky křídovými pastely. Každý pak poselství hotových obrazů označil názvem.

Každý pak poselství hotových obrazů označil názvem.   Tuto řadu vytvářeli žáci ve věku 6 - 12 let.

konec