Praha, 15. června 2010 Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Knihovny současnosti, České Budějovice, 13. –
Advertisements

Světová ekonomika (SE) Proč se tak radikálně změnil svět od poslední třetiny 19.století? Zásadní změny ve světě -dramatický růst efektivity zemědělství.
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
Knihovna v obci - proč? aneb Víme, co máme? Kardašova Řečice říjen 2005 Zlata Houšková.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Kurikulum S Spolupráce odborných škol se sociálními partnery Celostátní konference Brno, Doc.RNDr. Pavel Petrovič, CSc. Národní ústav odborného.
Živá historie konference Informační gramotnost – témata, trendy, inspirace Adéla Dilhofová Jiří Zounek.
Konference Dobrovolnictví v obci – jak na to? Soběslav, října 2013 Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci -
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
Informatizace veřejných knihoven Internet a veřejné knihovny jako informační centra měst a obcí PhDr. Ivana Štrossová Okresní knihovna Havlíčkův Brod.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Spolupráce lokálních institucí Seminář Komunitní role veřejných knihoven ZLÍN
POSTAVENÍ ZÁKLADNÍ KNIHOVNY V OBCI KNIHOVNA ROKU Seminář regionální funkce knihoven ve Zlínském kraji Setkání starostů obcí a knihovníků okresu Zlín Eva.
Podpora přípravy projektů NNO pro příští programovací období 2007 – 13 Chceme zpracovat takové projekty NNO, jejichž cíle jsou společné více organizacím.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Proč „komunitní knihovna“ Knihovnická dílna Zlata Houšková.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
E-město a e-knihovna Městská knihovna v Praze: infrastruktura pro síť knihoven a služby občanům Jaroslava Štěrbová.
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
Kurikulum S Spolupráce odborných škol se sociálními partnery Doc.RNDr. Pavel Petrovič, CSc. Národní ústav pro vzdělávání.
Marketingové prostředí
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Bezpečnostní hrozby a rizika spojená s vývojem kriminality na Slovensku Květoň Holcr, Bratislavská vysoká škola práva Jaroslav Holomek, Akadémia Policajného.
IFLA inspirující Barvy Jižní Afriky World Library and Information Congress: 73rd IFLA GeneralConference and Council August 2007, Durban, South Africa.
Internetizace knihoven a SROP Roman Giebisch Vědecká knihovna v Olomouci.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Optimální zdravotní péče „HEALTH POLICY “ Jan Hůlek Kardia s.r.o.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
Gateshead – město s inspirací Gateshead – město s inspirací Havlíčkův Brod Havlíčkův Brod duben 2004 duben 2004 Zlata Houšková Zlata Houšková.
21 dobrých důvodů pro dobré knihovny – Příspěvek Goethe-Institutu k odbornému dialogu a k výměně mezi knihovníky ve Střední a Východní Evropě a v Pobaltí.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Komunitární program PROGRESS Jitka Zukalová, MPSV, oddělení Evropské unie.
MU Brno, Vzdělávání knihovníků Mgr. Jana Nejezchlebová Moravská zemská knihovna
Komunitní a otevřená škola
Informační vvzdělávání v knihovnách Lída Švíková.
1 Možnosti podpory exportu ze strany státu v návaznosti na strategii mezinárodní konkurenceschopnosti ČR pro období PSP ČR, 29. června 2012.
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
OSTRAVA 26. – 27. DUBNA 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI 10. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
Internet – výhoda pro znevýhodněné 29. února 2008 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Tel: ,
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě Zájem o studium na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné se zaměřením.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Rodina na Vysočině výsledky empirických výzkumů uskutečněných v kraji Vysočina v letech 2005 – 2010 konference Rodinná politika v centru pozornosti krajů.
Natáčení videa jako jeden ze způsobů propagace služeb Informačního centra MZLU v Brně Zuzana Streichsbierová Informační den ÚVIS,
INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO KRIZOVÉ ŘÍZENÍ POUŽITÍ INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ PRO MODELOVÁNÍ A SIMULACE KRIZOVÝCH SITUACÍ - T3 ING. JIŘÍ BARTA Operační program Vzdělávání.
Kanton St.Gallen 27. března 2013 Konference o demokracii Liberec Budoucnost a výzvy demokracie Dr. Benedikt van Spyk Právo a legistika, Státní kancelář.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
Podpora profesního rozvoje učitelů Programové prohlášení vlády Vláda bude prosazovat následující priority rozvoje ČR: Rozvoj kvalitních a všeobecně dostupných.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
1 PROJEKT UNIV 2 KRAJE Školy jako centra celoživotního učení Jana Bydžovská KULATÝ STŮL MŠMT – PŘEDSTAVENÍ INDIVIDUÁLNÍHO NÁRODNÍHO PROJEKTU
© Berman Group. Klastry Co je to a má cenu se jimi zabývat? Petr Adámek Berman Group.
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Neziskový sektor. Neziskový sektor Cílem neziskových organizací je uspokojení řady lidských potřeb: Ochrana lidských práv Ochrana přírodního prostředí.
Angažovanci Petr Holý - ORR.
1. GLOBALIZACE TRHU PRÁCE
„Jsme rovnocenní partneři“
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
A – FORUM CS A KVALITA Mgr. Bc. Jan Vojvodík A – FORUM CS
ÚLOHA STÁTU VE ZDRAVOTNÍ POLITICE
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Historie marketingu
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
BP KULTURA Ing. Dana Smetanová, SKIP ČR
Komunitární program PROGRESS
České děti a mládež jako čtenáři 2017
Transkript prezentace:

Praha, 15. června 2010 Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR

Knihovny jsou v lidské historii jedním z tradičních prvků civilizace, resp. vzdělání a kultury. Jsou stabilní, setrvalé a velmi často jsou vnímány jako neměnné. S trochou nadsázky se dá říci: knihovna je něco jako skála (rock).

Poslední léta však přinesla knihovnám výzvy ke změně a rozvoji jako jsou : globalizace rozvoj technologií ekonomická krize …, ale také významné změny v sociální komunikaci a chování lidí.

Se stále rostoucím podílem zábavy v životě lidí velmi často roste i tlak na obrácení jejich pozornosti určitým směrem. Pokud by se knihovny v této konkurenci o pozornost svých uživatelů systematicky neucházely, hrozilo by jim postupné vytěsňování na samotný okraj společenského zájmu.

Knihovny se daly do pohybu a kromě podstatných změn ve vlastní organizaci svých činností a služeb také velmi často aktivně postupují i v oblasti PR a marketingu, resp. práce s médii a komunikace s veřejností; pokud se v této oblasti daří, knihovny se doslova valí vpřed (roll).

Konference Knihovny a rock´n´roll bude zaměřena na představení různých forem a prostředků orientovaných na prezentaci knihoven - jejich tradičních i nových služeb a funkcí. Jednotliví mluvčí uvedou konkrétní příklady efektivity vybraných postupů.

Praha, 15. června 2010 Knihovny a rock´n´roll Knihovny, komunikace, média

Marketing s lidskou tváří Marketingová řešení šitá na míru Zuzana Helinsky

Svěží vítr z hor i z nížin Nové rakouské knihovny a jejich PR Gerald Leitner

Malé, ale šikovné! Úspěšné aktivity slovenských knihoven na podporu čtenářství Emília Antolíková

Když už, tak už Spolupráce knihoven se silnými partnery Vlastimil Ježek

Guerilla sy čte Využití kombinovaných metod PR, propagace a marketingu pro knihovny Eva Güntherová Eliška Sovová

Slyšte, slyšte! Co po nás chtějí naši čtenáři a jak jim nasloucháme Pavel Černý Roman Šantora

Tak takhle ne, šéfe! Mirka Sabelová

Charta práv občana Jiří Mahen Libuše Nivnická

Praha, 15. června 2010 Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR