Statistika 4  Korelace VY_32_INOVACE_21-19. Korelace - teorie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tabulkové procesory (MS Excel)
Advertisements

Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
Statistika 5  Popisné ukazatele VY_32_INOVACE_21-20.
Statistika Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_21-13 Pravděpodobnost 12
VY_32_INOVACE_21-06 Pravděpodobnost 6 Zásobník úloh Opakovací lekce.
VY_32_INOVACE_M.5.20-Zlomky-prezentace
VZTAHY MEZI KOŘENY A KOEFICIENTY KVADRATICKÉ ROVNICE
VY_32_INOVACE_21-08 Pravděpodobnost 8 Podmíněná pravděpodobnost – II.
Fakulta životního prostředí Katedra informatiky a geoinformatiky
Statistika Ukazatelé variability
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09C17 AutorMgr. Monika Chvostková Období vytvořeníŘíjen.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Soustavy nerovnic o jedné neznámé
Statistika Zkoumání závislostí
Charakteristiky variability
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Název materiálu: Základy statistiky
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09C19 AutorMgr. Monika Chvostková Období vytvořeníZáří 2013.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady30Číslo DUM17.
Statistika 2 Aritmetický průměr, Modus, Medián
- Pojmy - SPSS Statistické zpracování kvantitativních šetření.
Charakteristiky variability
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Matematika 8. ročník Mgr. Marcela Kubátová
Vzorce 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Posloupnosti – úvod Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Cibulková.
Tabulky a grafy - jak je číst Seminář funkční gramotnosti 2012/2013 J. Poddaná.
VY_32_INOVACE_21-15 Statistika 1 Základní pojmy.
Komplexní čísla - 3  Zobrazení komplexních čísel  Základní pojmy VY_32_INOVACE_20-03.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Průměr Maximum Minimum
Komplexní čísla - 1 VY_32_INOVACE_ Motivační úvod.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Mgr. Marcela Sandnerová Pojem charakteristiky variability Variabilita (proměnlivost)  Odlišnost hodnot příslušného znaku Čím větší je variabilita sledovaného.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Náhodný vektor Litschmannová, 2007.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Znaky dělitelnosti – teorie
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_573_PŘEVODY_JEDNOTEK_OBSA HU Téma: OPAKOVÁNÍ.
Základy statistiky Autor: Jana Buršová.
Korelace.
ČÍSLICOVÁ TECHNIKA KARNAUGHOVY MAPY
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _729 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_771.
STATISTIKA 3  Opakování základních pojmů VY_32_INOVACE_21-18.
Algebraické rovnice vyšších řádů 2. část
Číselné soustavy V Jana Bobčíková Převody mezi dvojkovou, osmičkovou a desítkovou soustavou.
VY_32_INOVACE_21-16 STATISTIKA 2 Další prvky charakteristiky souboru.
6. Měření na RLC obvodu.
1. cvičení
K OMBINATORIKA, PRAVDĚPODOBNOST, STATISTIKA Charakteristiky variability VY_32_INOVACE_M4r0120 Mgr. Jakub Němec.
Základy statistiky Základní pojmy. Základy statistiky Statistiku můžeme chápat jako činnost - získávání stat. údajů, jejich zpracování a vyhodnocení jako.
STATISTIKA 1. MOMENTY Vztah mezi momenty v rámci skupin a celku Data rozdělena do několika skupin S 1, …, S k Počty objektů v jednotlivých skupinách n.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Charakteristiky variability Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Odhady odhady bodové a intervalové odhady
Diagramy - opakování Tematická oblast
Přednáška č. 3 – Posouzení nahodilosti výběrového souboru
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Hodnocení závislosti STAT metody pro posouzení závislosti – jiné pro:
Sčítání a odčítání desítek do 100
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Autor: Honnerová Helena
Statistika.
Transkript prezentace:

Statistika 4  Korelace VY_32_INOVACE_21-19

Korelace - teorie

Příklad 1 Fuchs, Kubát, standardy … příklad 19 str 108  Výroční klasifikace z matematiky a fyziky ve třídě s 26 žáky je dána tabulkou F/M 12345Σ Σ

Příklad 1  Vypočtěte korelační koeficient závislosti klasifikace v předmětech matematika a fyzika.  Zápis zjištěných hodnot v této tabulce je nevýhodný, proto vytvoříme novou tabulku, která bude mít tolik znakových řádků, kolik je počet žáků, tzn. 26

Příklad 1

 (z lekce Statistika 2 již víme že: x p = 2,38 a y p = 2,46 )  Pomocí sloupce 5 vypočteme směrodatnou odchylku pro FY – s x  Pomocí sloupce 7 vypočteme směrodatnou odchylku pro MA - s y  Pomocí sloupce 8 vypočteme číslo k pro korelační koeficient

Příklad 1

Děkuji za pozornost. Autor DUM: Mgr. Jan Bajnar