Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ. 1.07 Název šablony klíčové aktivityInovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nadvláda Makedonie nad Řeckem
Advertisements

Počátky řecké civilizace a velká kolonizace
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivityInovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_587_5TR_CJ Autor: Mgr. Leona Szabó 1.
AZ KVÍZ Starověké Řecko.
Antické umění Starověké Řecko.
A Ω KVÍZ Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
STAROVĚKÉ ŘECKO.
STAROVĚKÉ ŘECKO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Soňa Jarošová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Soňa Jarošová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT Vzdělávací.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Dějepis Ročník : 6.
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivityInovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Jméno autora Mgr. Štěpánka Kočová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2.
STAROVĚKÉ ŘECKO.
Jméno autora: Mgr. L.Krivjanský Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor: Dějepis Tematický okruh: Období antiky.

KULTURA VE STAROVĚKÉM ŘECKU
VY_32_INOVACE_3D.6.18 Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 6. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivityInovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
STAROVĚKÉ ŘECKO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál slouží k interaktivnímu shrnutí a zopakování učiva.
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivity Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor: Dějepis
Peloponéská válka.
Dějepis Starověk – Řecko 3 Pavel Šupka
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
Říše Alexandra Makedonského
Vrchol a pád řeckých civilizací.
Starověké Řecko 6. ročník.
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
Vypracovala: Mgr. Věra Sýkorová Použitá literatura: Válková, V.: DĚJEPIS 6 – pravěk, starověk. SPN Rufl, J. a Válková, V.: DĚJEPIS 6, PRAVĚK A.
Dějepis Starověké Řecko 1.
Klasické Řecko 5. – 4. stol. př. n. l.
Řecko - pracovní list - řešení Jméno autora: Mgr. Jan Vajner
STAROVĚKÉ ŘECKO.
Nejdůležitější letopočty v 6. ročníku 7. ročník. Velké stěhování národů : 1.4. století 2.5. století 3.8. století.
Téma: ŘECKO-PERSKÉ VÁLKY Předmět: Dějepis Ročník: 6 Klíčová slova: Klasické období Škola: ZŠ Náklo Autor: Mgr. Barbora Volmanová Datum: 5/2012.
Digitální učební materiál: Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.

Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_ Poleis. Athény a Sparta Název sady: Staroorientální.
ŘECKÉ DĚJINY.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor : Mgr. Kateřina Poživilová Datum/období: listopad 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PRAHA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Práce s atlasem: 23/8 1. Kde ležela Makedonie? 1. sever Řecka
VY_32_INOVACE_
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Starověké Řecko – Války Řeků za svobodu DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Peloponéská válka.
Digitální učební materiál:
ŘECKO - PERSKÉ VÁLKY (5. stol. př. n. l.).
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
ŠKOLA: Základní škola a Mateřská škola Nemilany
Alexandr Makedonský (Veliký)
OBDOBÍ PO PERSKÝCH VÁLKÁCH
Autor: Mgr. Milena Hainišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_14_DĚJEPIS
Transkript prezentace:

Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivityInovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblastČlověk a jeho svět Vzdělávací období 3. Předmět Dějepis Téma hodiny AZ kvíz Řecko Označení VY_32_INOVACE_01_AZ kvíz Starověké Řecko Autor PhDr. Jana Žáková

Kdo to byl Aristoteles?

Kdo byl Asklepios?

Kde leží Řecko?

Která moře omývají Řecko?

Co napsal Homér?

Vyjmenuj alespoň dva hrdiny řeckých bájí.

Co pěstovali Řekové?

Co byla řecká kolonizace?

Kde zakládali Řekové kolonie?

Které byly nejvýznamnější řecké městské státy?

Co je to demokracie a kde se s ní setkáváme poprvé?

Které kmeny osídlily Řecko?

Kdo byl Periklés?

Kdo zvítězil v bitvě u Marathonu?

Kdo zvítězil v bitvě u Thermopyl?

Vyjmenujte alespoň šest řeckých bohů.

Jaký spolek měla Sparta a jaký Atény?

Z čeho vzniklo divadlo?

Jaké hry se hrály?

Kdo hrál v divadle a co používal?

Jaké školy byly v Řecku?

Co se děti ve školách učily?

Jaké vědy se rozvíjely v Řecku?

Kdo byl vychovatelem Alexandra Velikého?

Co je helénismus?

Která území ovládl Alexandr Veliký?

Čím byla významná Alexandrie?

Kdo byl Feidipidés?

Kdo byl Sokrates?

Co je falanga?

Co je symbolem bohyně Athény?

Kde sídlili řečtí bohové?

Co bylo symbolem Asklepia?

Jak často se konaly olympijské hry?

Vyjmenuj druhy řeckých sloupů.

Koho představuje jedna z nejznámějších řeckých soch?