© 2013 IBM Corporation Business Anayltics Jan Biheller Sales leader Business Analytics CR & SR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

ARBES FEIS [BI] ARBES Technologies, s.r.o.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Unica Enterprise Ř ešení pro efektivnější přímý marketing a jeho výhody Pavel Holý EMM Technical Sales Profesional.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
JAK POZNAT HODNOTNÉ ZÁKAZNÍKY …cílíme přesně 1. Obsah  Teorie zákaznické hodnoty  Vyrábění zákaznické hodnoty 
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB. 2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké.
Oracle a svět HCM Alexandr Pomazal Senior Sales Manager.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
E - Insurance Management System © 2003 FSS, spol. s r. o. Všechna práva vyhrazena. Financial Support Services Zjednodušení prodeje pojištění.
MARKETINGOVÝ MIX.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Systémové pojetí hospodářské organizace
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
úvod pojetí a obsah marketingu
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
MARKETING.
Podnikatelské koncepce
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Microsoft Dynamics CRM
Příležitost pro partnery s Windows 7 Lukáš Křovák Produktový manažer divize Windows
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
IBM Global Services © Copyright IBM Corporation 2002 Internet ve státní správě a samosprávě, Programy „Blended Learning“ pro zaměstnance.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Leaderem ve schopnosti být společensky zodpovědný ? Libor Malý, Adato Paradigma o.s
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
8. Marketing.
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Individuální podnikání
Struktura podnikatelského plánu
Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Systémy pro podporu managementu 2
VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s.
Analýza hodnot zákazníka
Podpora prodeje.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Co je Continuous Improvement?
Marketingové strategie
NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS
Business intelligence shapes security
Prezentace obchodního plánu
Informační systémy podnikové systémy CRM
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

© 2013 IBM Corporation Business Anayltics Jan Biheller Sales leader Business Analytics CR & SR

Jsme teprve na začátku éry “Big Data“ Volume in Exabytes Percent of uncertain data Sensors & Devices VoIP Enterprise Data Social Media Dnes jsme zde

Současné trendy 3 Sociální sítě Zvyšující se nároky klientů. Sociální média umocnila schopnost klientů ovlivňovat druhé. Konkurence Nižší bariéry odchodovosti. Tlak na ceny. “Time to market“ Data Exponenciální nárůst dat – BIG DATA Tlak na náklady Prakticky nepřestávající tlak na kontrolu nákladů od roku 2008/2009. Znalost klientů Klienti očekávájí,že je banka zná bez ohledu na kanál, kterým přistupují. Důvěra 76% klientů si myslí, že firmy ve svých reklamách lžou. 3 $

Jak si budu jistý, že jsem profitabilní s konkurenceschopnými cenami? Jak si udržím své top klienty – churn management? Proč je „response rate“ kampaní nízká? Které pobočky jsou nejvýkonější a proč? Jaké služby / produkty jsou skutečně atraktivní pro klienty na které cílím? Jak najít optimální balanc mezi službami a náklady? Jaká je skutečná profitabilita mých klientů? Jak zlepším výkonnost prodejců? 4 ?

5 Kde plánujete největší změny v příštích 3 – 5 letech, abyste byli schopni naplnit očekávání vašich klientů CEO Studie Customer insight – posun od “nice to have“ a konkurenční výhody k “must have“ a podmínce úspěchu 72% 68% 72% Zlepšit rozpoznání individuálních klientských požadavků Zlepšit akceschopnost “time to market“ Sjednotit klientský zážitek napříč kanály Provést klienty napříč životním cyklem produktu / služby Vylepšit transparentnost a firemní předvídatelnost Sociální zodpovědnost a zodpovědnost k životnímu prostředí 55% 48% 47% 44% Společnosti Globálně 67% 44% 55% 38% Banky & Finanční trhy

Customer analytics není jen pro jedno oddělení marketing, distribuce, finance, risk, product management Channel Execution Sales/ Channel performance Cross-sell Profitability Next Best Offer Marketing Customer acquisition Segmentation Customer retention Campaign measurement Cross sell Financial & Operational Planning Risk and Capital Management Risk adjusted pricing Portfolio risk mgmt Fraud/ AML Customer Insight Profitability Behavioral Analysis Sentiment and Social Analytics Business modeling & strategy Product/ Channel Finance Risk & capital modeling Customer Interactions Service optimization Pricing Customer Interactions Customer Insight Financial & operational planning Business modeling & strategy Marketing Channel Execution

Analyze Plan & Prepare Execute Evaluate - Analýza nákupního chování - Analýza klientských dat -Analýza sociálních sítí - etc. etc. - Klientská segmentace - Správný produkt / správný čas / místo / správný kanál - správná forma / frekvence komunikace - x-sell / up-sell? - Průzkum klientské spokojenosti? - Bonus za věrnost? - Retenční akce? - Nic? Customer Analytics Spokojený klient Next Best Action Znalost Klienta Další nový klient - x-sell - věrnostní programy - marketing

Na velikosti nezáleží, pokud se neumíme přizpůsobit stores 1200 stores

...snažíme se bořit mýty... “Analytika je příliš složitá pro netechnické lidi” “Získat rozumný přehled o chování našich klientů je časově náročné” Malé zkušenosti 9 © 2012 IBM Corporation Napjatý rozpočet Omezený čas “Řešení pro klientské analýzy je příliš drahé”

10 “Self-service“ Business Intelligence pro okamžitý přehled o byznysu Customer Analytics může být pro každého Intuitivní a uživatelsky příjemné nástroje na prediktivní analýzy, statistiku, data mining

Děkuji!