Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Advertisements

Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
Sportovní centrum pro mládež v areálu ZŠ Vrchlického a Sokolovská Námět projektu IPRM : - Atraktivní a kvalitní život v Liberci - Rozvoj infrastruktury.
Golf & Country Club Piešťany
Co, kdy, kde, jak, kdo. Cíl portálu Stát se jednoduchou a vysoce funkční platformou pro vyhledávání i vkládání kulturních, sportovních, turistických.
Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Vysokoškolské katolické hnutí BRNO. mše modlitba poutě duchovní cvičení duchovní aktivity.
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Projekt empirického výzkumu
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Integrovaný plán rozvoje města Náchoda na období Jednání Řídícího výboru Náchod,
Cíle o.s. ISIS  pomoc náhradním rodičům  zdárný vývoj dětí  přísun informací – vzdělávání  sdílení zkušeností mezi rodiči navzájem  prevence problémů.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Hotelnictví a gastronomie zblízka (vzdělávací program se stážemi) Zpracovala: Tvrdoňová Anna Datum: 2013.
Talent marketingových komunikací
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Chůvička Brno Agentura na hlídání dětí v Brně a okolí
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Ing. Lubomír Mokráš Jaderná elektrárna Dukovany
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
AMILO Car a.s. Talent marketingových komunikací.
NÁZEV FIRMY CZECH BEAST S.R.O. Talent marketingových komunikací.
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Talent marketingových komunikací
Talent marketingových komunikací. O firmě Restaurace s ubytováním Údolí vizovických vrchů, cca 15 km od Zlína Postaveno v roce 1747 jako sirnaté lázně.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
COPACABANA V PRAZE Beachvolejbalové firemní menu 4 kroky k úspěchu.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 1148/09 Kutná Hora ŽADATEL: Denisa Divišová
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ Pavel Švejda Praha, INOVACE 2011, Týden výzkumu, vývoje a inovací.
ARCHITEKTONICKÁ STUDIE SPORTOVNÍHO CENTRA
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
Centrum sportu a zdraví. Cíl projektu  rozšíření a zkvalitnění služeb v oblasti sportu a relaxace pro: - občany města - dojíždějící občany ze spádových.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Galerie - prostor pro zábavu i vzdělávání nabídka programů pro střední školy a možnosti spolupráce.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Kvalita života Chybí zázemí pro setkávání lidí Chybí setkávání a společně trávený čas lidí, jako prostředek komunikace, posilování sociálních vazeb atd.
Projekt Family Point – místo pro rodinu Ing. Mgr. Vít Janků Centrum pro rodinu a sociální péči.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Kvalita života Chybí zázemí pro setkávání lidí Chybí setkávání a společně trávený čas lidí, jako prostředek komunikace, posilování sociálních vazeb atd.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
RegioTalent – Regionalisierung ohne Grenzen1 Posouzení zřízení coworkingového centra v Jindřichově Hradci Leden 2015, Vypracovaly: Božejovská Martina,
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Cacio Otázky z personalistiky pro IT Manažery: Jak vybrat vhodné pracovníky.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Individuální projekt OP VVV
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
Slučitelnost zaměstnání a rodiny
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
ŽĎAS PRO STUDENTY.
Název projektu: Ve škole po škole
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Talent marketingových komunikací
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Projektový management
Velehrad - Centrum kulturního dialogu západní a východní Evropy
Český dům Moskva Jiří Podhola.
Transkript prezentace:

Talent marketingových komunikací

O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning, power plate, fitbox, TRX, hatha jóga, power jóga, bodystyling, trampolínky, … Zlín + blízké okolí ostatní zlínská sportovní centra, především pak Hany Bany, K2, HEAT FIT, INFITNESS, VITASANA rozšíření nabídky služeb

Představení produktu / služby stručný popis prvku, na který bude navázáno zadání podstata služby: skupinové cvičení hlavní benefity: - online rezervační systém - celodenní provoz (včetně víkendů) - příjemné prostředí - čisto - slušné zázemí (sprchy, šatny,…) - recepce s barem - dětský koutek cílová skupina: - primárně ženy ve věku 30 – 45 let - studenti (mimo prázdniny) - muži 25 – 45 let - sportovní kolektivy v přípravném období (házená, rugby, hokej) jaká je dosavadní komunikace: - reklama na autech (3 ks) - inzerce v novinách (SEDMIČKA) - články v magazínu NÁŠ ZLÍN - bilboard (Vršava) - rozesílání newsletterů - víkendové akce (Trnava, hotel Horal) - maratony - spolupráce s golfovým klubem v Kostelci - spolupráce s koupalištěm v Sazovicích (MATYMÁNIA)

Zadání úkolu co je cílem: - hlavní cíl - stálý klient – zvýšit jeho návštěvnost, kombinovat různé druhy sportů - celkově zvýšit počet klientů koho chceme oslovit – viz. cílové skupiny kolik na to máme (rozpočet) – nízkonákladovost, kreativnost, funkčnost jaký je časový harmonogram – duben 2013 („hubnutí do plavek“)

Odměna za zpracování realizace projektu (stáž ve SPORTCENTRU MATY) možnost dlouhodobé spolupráce (manažer centra) po vyhodnocení – permanentky

Dotazy? prostor pro vyjasnění tématu, zodpovězení otázek studentů

Kontakt