Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které firmy následují za účelem budoucího úspěchu
Dokázat zákazníka zaujmout svým výrobkem a ne vyhovět jeho požadavkům a slevit ze svých hodnot
Založena pár přáteli v Anglii – 90. léta Kreativní nápady postavené na hodnotách Vyrábění kvalitního oblečení pro aktivní volnočasové sporty (vydrží dlouho, zachovají si funkčnost, nepodléhají výstřelkům módy) Test „houpacího křesla“
kvalitafunkčnost šetření ŽP Využívání co nejméně vzácných zdrojů => Mohou ukázat, jak jim záleží na prostředí okolo nás Rovnice úspěchu podle howies® Odvody 1 % z obratu nebo 10 % ze zisku na sociální projekty a projekty ŽP
Úspěch strategie, nadchli pro svou myšlenku další lidi, rozšířili sortiment Zavedli „beta verzi oděvů“ Finanční problémy -> Timberland
Hodnoty dělí do třech kategorií – Globální lidská práva Všichni zaměstnanci kdekoliv na světě budou pracovat za stejných podmínek – Životní prostředí Bonusy na nákkup ekologických aut, ceny za ekologické inovace – Život místní obce Pořádání akcí v místech, kde stojí továrny