Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Anketa se konala při zahájení kampaně Město Stromů v Krnově na podzim 2008 Anketa o vztazích občanů k životnímu prostředí.
Advertisements

SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Lokální ekonomika základ rozvoje. Kdo vyřeší náš problém Udělám to sám Dejte mi lidi, já to udělám Ať si to udělají sami.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Informace o přípravě IPRÚ Liberec - Jablonec nad Nisou I NTEGROVANÝ P LÁN R OZVOJE Ú ZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU INFORMACE O PŘÍPRAVĚ.
... ve vztahu k životnímu prostředí. dobrovolné začleňování ekonomických, sociálních a environmentálních aspektů do činnosti člověka obec nebo město,
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
TJ Sokol Libňatov Založen – ustavení jako pobočka TJ Sokol Havlovice Historie se píše do 70. let 20. století – nemáme přesné informace, kdy.
Jiří Hradec. ŽP v Evropě i u nás Ještě v 90. letech všichni věděli, že základním zadáním je ochrana životního prostředí:  znečištění je zjevné -> zadání.
KREATIVNÍ ODVĚTVÍ A EVROPSKÉ FONDY NOVÁ SCÉNA ND MARTA SMOLÍKOVÁ Proč podporovat kulturní a kreativní průmysly.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Implementace systému flexibilních benefitů
Společenská odpovědnost organizací
ZÁKLADNÍ EKONOMICKÉ POJMY
Kreativní tvorba studentů uměleckoprůmyslových škol zaměřená na průmyslovou výrobu.
Životní cyklus výrobku
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Marketingové prostředí
úvod pojetí a obsah marketingu
2.Marketingové prostředí
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Místní Agenda 21 Hodnocení místní udržitelnosti v ČR Ing. arch. Marie Petrová Hradec Králové, 18. února 2014.
CCO JE PARTNERSTVÍ  PARTNERSTVÍ A SOV  PARTNERSTVÍ A BUDOUCNOST Ing. Zdeňka Škarková.
MARKETING.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
(emoční nebo emocionální kvocient)
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Životní úroveň obyvatel v České republice
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Žák. Osobnost určitý člověk, individuum odlišné od ostatních ve vlastnostech, zkušenostech atd.
MAS Rozvoj Tanvaldska z.s.. 14 obcí obyvatel 43 členů.
VY_32_INOVACE_ Mikroekonomie.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Společenská odpovědnost firem Ing. Silvia Aguilar Bobadilla VŠE-Kostelecké horky
Úvod do ekologie Zkus na kousek papíru napsat co si myslíš že znamenají tyto pojmy: 1.Ekologie 2.Environmentální výchova 3.Udržitelný rozvoj.
Sociální podnikání jako nástroj integrace lidí s mentálním postižením nebo duševním onemocněním - zkušenosti z Plzeňského kraje Martin Fojtíček.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Základní podnikatelské koncepce 1. Výrobní podnikatelská koncepce „čím levnější výrobek, tím lépe se prodá“ představitelé: Henry Ford v USA.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
RODINNÁ POLITIKA Rodinná politika na úrovni krajů a obcí, Metodické „doporučení“ MPSV ČR, 2008) souhrn aktivit a opatření za účelem podpory rodiny podpora.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
V rámci projektu OPVK „Centrum pro podporu přírodovědných a technických věd: Technická a přírodovědná laboratoř pro děti a mládež Zlínského kraje“ zveme.
1 HR ve věku změn: výzvy trhu práce a Průmysl 4.0 Bohdan Wojnar, člen představenstva ŠKODA AUTO
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Otevřená diskuse pro oblast obcí Brzánky, Hoštka, Račice, Štětí a Záluží.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Nové oděvní materiály Další možnosti vývoje materiálů.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Department of Politics and European Studies Palacky University in Olomouc Delokalizace, transformace a inovace lokální ekonomiky _____________________________________________________.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Zavádění nových produktů na trh B2B
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Název školy: Základní škola Městec Králové
From Czech Sheeps to You
Zavádění informačních systémů
Marketingové strategie
Podnikatelské koncepce
Cenové strategie.
Podpora sociálního podnikání v rámci CLLD (místní akční skupiny)
Transkript prezentace:

Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které firmy následují za účelem budoucího úspěchu

Dokázat zákazníka zaujmout svým výrobkem a ne vyhovět jeho požadavkům a slevit ze svých hodnot

Založena pár přáteli v Anglii – 90. léta Kreativní nápady postavené na hodnotách Vyrábění kvalitního oblečení pro aktivní volnočasové sporty (vydrží dlouho, zachovají si funkčnost, nepodléhají výstřelkům módy) Test „houpacího křesla“

kvalitafunkčnost šetření ŽP Využívání co nejméně vzácných zdrojů => Mohou ukázat, jak jim záleží na prostředí okolo nás Rovnice úspěchu podle howies® Odvody 1 % z obratu nebo 10 % ze zisku na sociální projekty a projekty ŽP

Úspěch strategie, nadchli pro svou myšlenku další lidi, rozšířili sortiment Zavedli „beta verzi oděvů“ Finanční problémy -> Timberland

Hodnoty dělí do třech kategorií – Globální lidská práva Všichni zaměstnanci kdekoliv na světě budou pracovat za stejných podmínek – Životní prostředí Bonusy na nákkup ekologických aut, ceny za ekologické inovace – Život místní obce Pořádání akcí v místech, kde stojí továrny