Výsledky práce PMF ve volebním období 2011 – 2015
Hlavní aktivity a dosažené cíle v letech 2011 -přejmenování společnosti ČSRLZ na PMF a rebranding -pořádalo se 18 akcí pro členy a 1 konference 2012 -grafická a obsahová změna časopisu HR forum -pořádalo se 19 akcí pro členy a 1 konference 2013 -otevřen PMF Institut -oslavy dvacátého výročí PMF s výjimečnými akcemi, např. konference HR know how Návrat k hodnotám v Muzeu Stará čistírna(280 účastníků) -pořádalo se 19 akcí ©2
2014 -diskusní setkání v Senátu na téma Etika v podnikatelském prostředí -zaměření na téma hodnot-konference Hodnoty srdcem úspěchu (275 účastníků) -první Světová HR laboratoř -spuštěn nový web s unikátním projektem Studovna - pořádalo se 20 akcí pro členy a dvě konference Hlavní aktivity a dosažené cíle v letech ©3
2015 -všichni členové obdrží Kartu komunity HR s výhodami u jednotlivých dodavatelů. -spouštějí se streamy a webináře -otevírá se kurz HR stratég v PMF -nárůst členské základy o 25 % Hlavní aktivity a dosažené cíle v letech ©4
V letech si PMF udrželo stabilní počet členů V roce 2015 zaznamenáváme 25 procentní růst (způsobený aktivní komunikací se členy a revitalizací trhu), očekáváme počet 300 (nyní již 260 členů) Vývoj členské základny ©5
Výsledky průzkumu spokojenosti mezi členy v létě 2014 Celkové zjištění z obvolání -hodnocení PMF je a jejích aktivit je v 95 % pozitivní -oblíbené jsou akce zdarma v rámci členství, časopis -nejčastěji uváděné problémy: příliš prezentace dodavatelů, malá regionalita Akce PMF -nejoblíbenějším formátem je exchange meeting, dále inspirace a HRBF -velká poptávka po praktických tématech -velká finanční citlivost, dávají přednost akcím, které jsou v rámci členství zdarma ©6
Časopis -významná role – mnozí mají jako jedinou spojku s námi -celková spokojenost -mnoho členů rádo čte -cca deset procent si stěžuje na množství inzerce Novinky -čtou, líbí se -cca 20 % si stěžuje na inzertní obsah nebo říká, že je nikdy nečte PMFI -ví o něm cca šedesát pět procent dotázaných -většinou říkají, že nemají nyní zájem, ale že si vše prostudují Výsledky průzkumu spokojenosti mezi členy v létě 2014 ©7