Kritické myšlení v dnešní škole Proč zrovna „kritické“?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak snadno přijít k penězům
Advertisements

Boj o modlitbu I Centrum pro katechezi v Olomouci, 2014.
KDYŽ RODIČE ZESTÁRNOU 8 Clickar.
Oborový informační portál o pozemkovém managementu Kateřina Jusková ČVUT Praha, Fakulta Stavební,
Prezentace o zvířátkách a lidech
Klíčová aktivita 01 Příprava budoucích lektorů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Oborový seminář – interaktivní aktivita podzim 2014 Environmentální problém – učení se odborné prezentaci a diskusi.
rozdělení v daném poměru
Poslední let Petra Ginze vstupuje do českých kin Film uvidíte v rámci návštěvy Domu OSN. Má 70 minut. Společnost PINOT FILM se rozhodla zakoupit jej do.
CHOVÁNÍ = činnost, která spojuje člověka s prostředím.
Psychologie štíhlé postavy
Škola Jídelna Sportovní odpoledne v ŠD Odehnalová Vladimíra Kočí Jaroslava Jančíkova Marie Strašák Zdeněk x Němcová Jana x Husaříková Marie Skalník.
Marika Janoušková Area Sales Manager, Central and Eastern Europe.
Proč stavíme super výkonné lasery? Lenka Scholzová březen 2015 citt.
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
Rodina jako vzor a příklad
HODNOCENÍ ROZDÍLŮ VÝKONŮ Oddělení antropomotoriky, rekreologie a metodologie Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu © 2010 FTVS.
Motýlí efekt Systémový přístup a vize. Motýlí efekt.
Kazuistika z MČ Praha 6 Kapacity ZŠ na Praze 6 x demografická data aneb Kam s ním?
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 4.
ZKUŠENOSTI S CHEMICKOU OLYMPIÁDOU VE STŘEDOČEESKÉM KRAJI 1979 – 2013
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Co tvorba ŠVP škole přinesla Možné přínosy tvorby z pohledu pilotního gymnázia v Rumburku.
PŘÍPRAVA MYŠLENKOVÝCH MAP K ROČNÍMU PLÁNOVÁNÍ „ZA POZNÁNÍM S KOSTKÁČKEM“ autor fotografií: Bc. Marie Čermáková.
Rozcvička Aritmetický průměr Úsudek a pamětní počítání Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo.
Studium v usa Fulbrightova stipendia pro studium a výzkum v USA Eusebio Perdiguero, NY 6 Flickr.com Proč právě USA Co je Fulbright Stipendia pro studenty.
Projekt IMPACT Organizace seminářů. Obecné schéma LektořiKoordinátor KA AsistentkaKontaktní osoba Učitelé Webová stránka Průvodce.
Vedení týmů a týmová práce
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Co dodělat  Nerozumím úvodnímu snímku – děti budou?  Přidej úvod – ne rovnou začít vyjmenovávat jedy, ale: co to je, kde to je, proč se tam vůbec vyskytují.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Kdo (ne)udělá maturitu? Co to znamená pro vysoké školy Jan Koucký.
Redefinice společnosti vědění V posledních letech pokusy o redefinici. Dva základní poznatky: 1. vědění není statické, ale dynamické 2. jednotlivé společenské.
Plánování hodiny pozpátku Text: Ivan Klíma, Jak daleko je slunce Příprava hodiny literární výchovy pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ A. Studentka vyhledá text.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Martina Steyerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_Hudební výchova – 8. ročník TÉMA: Romantismus.
Tomáš Garrigue Masaryk Jiřina Sedláčková, C4A
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Profese učitele z pohledu praxe střední školy (vážně i nevážně) Duben 2008.
Jeden svět na školách: Gruzie Jan Činčera, Jan Skalík, Bohuslav Binka Masarykova univerzita Brno Katedra environmentálních studií Člověk v tísni (CZ, GE)
Cargo efekt a testování 5. a 9. tříd Ondřej Šteffl,
Saferinternet akademie. Metodiky a vzdělávací bloky. Pavel Vichtera Národní centrum bezpečnějšího internetu.
P. uč. Zelinková a P. uč. Solnařová MATEMATIKA X MATEMATIKA.
Letní škola EtV a další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti EtV PhDr. Eva Švarcová, Ph.D.
Možnosti začleňování globálního rozvojového vzdělávání do výuky Konference GRV, Praha Petra Gajová, ARPOK, o. p. s.
Počty přijímaných studentů a absolventů na Pedf UK PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D.
Vzájemnou spoluprací neromských a romských žáků k odstranění rasismu a xenofobie ve školách a ve společnosti.
Portfolio žáka KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Podpora nadání na prvních stupních s důrazem na „malé školy“
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
ANNA MIHAD SHEHAHATA BAJTÍK 2017
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Koordinátorka projektu: Mgr. Kateřina Platzerová
Pět stádií tvůrčí práce
Vztah Čechů k charitě Ondřej Tomas, GfK Czech.
PODĚKOVÁNÍ Žákovský parlament moc děkuje všem, kteří se zapojili do charitativní akce konané ve prospěch Dětského domova Velké Heraltice.
ICT nebo Informatika? Mgr. Jan Berki, Ph.D.
Projekt Podpora žáků s SVP
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
Měření rychlosti zvuku
Ideologie v digitálních hrách
Čím chci být až vyrostu…
Vysočany 30 září Nevěda, jak si zlepšit moje dýchání, vydal jsem se zase k našemu rybníčku, podívat se, jak nám jeho okolí zlátne.
Rozcvička Aritmetický průměr
SETKÁNÍ S RODIČI Gymnázium v Bystřici nad Pernštejnem
Most mezi sborovnou a ředitelnou
Témata kognitivní psychologie
Roboti Andrea Tichá.
Lichoběžník Obvod lichoběžníku.
Rodičovské fórum kraj Vysočina
Musíme… a nebo „Musíme“?
Transkript prezentace:

Kritické myšlení v dnešní škole Proč zrovna „kritické“?

Kritické myšlení v dnešní škole Odkdy myšlení pěstovat?

Kritické myšlení v dnešní škole Co kritickým myšlením není?

Kritické myšlení v dnešní škole Kdy a kde mohou děti vidět nás, jak myslíme?

Kritické myšlení v dnešní škole Čím se dá dětem k myšlení pomáhat ve škole?

Kritické myšlení v dnešní škole Čím se dá dětem v myšlení ve škole bránit?

Kritické myšlení v dnešní škole O čem budeme nyní přemýšlet, a čím své škole v myšlení pomáhat?

Kritické myšlení v dnešní škole Děkuji za Vaše myšlenkové úsilí! Ondřej Hausenblas, lektor Kritického myšlení, o.s., a učitel na PedF UK