Interview žánrové rozpětí metoda práce oblasti využití.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
V ÝROČNÍ ZPRÁVA OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ ABC Rok 2012.
Advertisements

Žánry a formáty Žánr (druh, rod, způsob, styl, sloh) je obecné pojmenování pro všechny materiály (díla) se společnými znaky žánrové oblasti např. v literatuře.
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat média?
Sociologie – metody a techniky sociologického výzkumu
Představení bakalářských oborů – Uchazeči NÁRODOHOSPODÁŘSKÁ FAKULTA.
Projekt empirického výzkumu
Metody sociální pedagogiky
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
Evropská strategie zaměstnanosti a víceúrovňové vládnutí – sen nebo skutečnost? Milena Jabůrková, Ondřej Mátl a Gabriela Nováková Zpráva zpracována pro.
P5 MARKETINGOVÝ INF. SYSTEM A VÝZKUM TRHU MIS - je cesta, jak se firma dovídá o vlivech působící na její okolí, o měnících se požadavcích zákazníků, nových.
Reportáž žánr, metody, typologie.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:VY_32_INOVACE_DUM51_06 Sada:VY_32_INOVACE_DUM51 Autor: Mgr. Jaroslav HASIL Ročník/předmět:6. – 9.ročník,
Komunikační platforma PNEU REVUE. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví prodeje a servisu pneumatik.
zpracování dat pomocí atlas.tI
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat komunikaci?
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Funkční styly.
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
TV042, TV110/ Masová komunikace
Projekt je finančně podpořen v rámci programu EK pro Prevenci a boji proti kriminalitě Číslo projektu: HOME/2010/ISEC/FP/C2/ PROJEKT„ÚSPĚŠNÁ.
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR INOVAČNÍ PODNIKÁNÍ A JEHO PODPORA Jan Kofroň Seminář Efektivní marketing PARDUBICE,
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
1 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
EBSCO Ramis Václavík Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Jan Šerek & Zuzana Petrovičová Psychologie adolescentů
KONFERENCE „VĚDA, MANAGEMENT A LIDSKÉ ZDROJE“ SENÁT PARLAMENTU ČESKÉ REPUBLIKY 1. PROSINCE 2011 HLAVNÍ SMĚRY PROJEKTU NAKI „ EFEKTIVNÍ METODIKY PODPORY.
Výzkum veřejného mínění a jeho realizace
Průzkum trhu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_01.
PŘÍPADOVÁ STUDIE - zaměřuje se na podrobný popis a rozbor jednoho nebo několika málo případů. - výzkumná otázka: Jaké jsou charakteristiky daného případu.
Základy sociální psychologie
Vítejte na marketingu. Management a další uživatelé informací Marketingové prostředí Marketingový informační systém Interní databáze Shromažďování a třídění.
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
Úvod do psychologie Barbara Caková Carl Rogers – Sposob bytia.
Výzkumné metody v psychologiI
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Zdeněk Kóňa PUBLICISTICKÝ STYL S publicistickým stylem se nejčastěji setkáváme v … (viz.
Úvod do psychologie Úvod do psychologie - cíle podnítit zájem Osvojení vědeckého způsobu uvažování (zdravý rozum x vědecká metoda) Jazyk vědy.
Komunikační mix – 2. část 1 Hradec Králové CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Výzkum veřejného mínění
Komunikační platforma PNEU REVUE
O útvarech, žánrech a textech
Workshop pro tazatele Bc. Petr Pavlíček Bc. Artem Vartanyan
MARKETING Přednáška P
METODY PSYCHOLOGIE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Mixed methods design (MMD)
Nastavení spolupráce mezi obecním úřadem a pobočkou ÚP
PROJEKT„ÚSPĚŠNÁ PRAXE PŘI ZVLÁDÁNÍ KOMUNITNÍCH KONFLIKTŮ V REGIONECH STŘEDNÍ A VÝCHODNÍ EVROPY” Projekt je finančně podpořen v rámci programu EK pro.
Metody psychologie.
9. ročník Michaela Hantková
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
PROJEKT„ÚSPĚŠNÁ PRAXE PŘI ZVLÁDÁNÍ KOMUNITNÍCH KONFLIKTŮ V REGIONECH STŘEDNÍ A VÝCHODNÍ EVROPY” Projekt je finančně podpořen v rámci programu EK pro.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Výzkum veřejného mínění
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Digitální učební materiál
O útvarech, žánrech a textech
Česko s dobrovolnictvím počítá
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
průběžná zpráva z 2. etapy sběru dat
MARKETING Přednáška P
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
1.
Transkript prezentace:

Interview žánrové rozpětí metoda práce oblasti využití

Rozhovor jako publicistický žánr - zpravodajský rozhovor -interview (profilové, tématické) -rozprava, dialog -knižní rozhovory -beseda, kulatý stůl Související žánry: dialogická zpráva, portrét, profil, autointerview

Interview jako metoda práce Sběr informací pro publicistické produkty v médiích (rozhovor jako pomocná metoda) Sběr informací pro potřeby marketingových komunikací (např. výzkum trhu) Výzkumná metoda zejména v humanitních oborech (sociologie, psychologie, sociální práce) Žánry: strukturované a polostrukturované interview

Další oblasti použití Personalistika Vyšetřování (policie, pojišťovnictví, kriminalistika, lékařství) Výzkum veřejného mínění Poradenství Advokacie, právo Historie Příklady žánrů: jobinterview, výslech, anamnéza, (auto)biografické interview