Seznamovací kurz primy s výukou vybraných kapitol biologie a zeměpisu Gymnázium a SOŠ Hostinné.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Advertisements

Výuka cizích jazyků a výměnné pobyty naši školy - němčina
DĚTSKÝ SVĚT LVÍČEK. KDO JSME Dětský svět Lvíček patří k nejmodernějším zábavným parkům v Evropě na ploše 1250 m2. Můžete u nás prožít nezapomenutelný.
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Číslo a název šablony klíčové aktivity
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
ADAPTAČNÍ KURZ 1. ROČNÍKŮ 2013 Gymnázium, Slov. nám. Podmitrov.cz.
Friedrich Fröbel ( ).
Projekt: Slované a Velká Morava
Projekt EU - OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Cíle o.s. ISIS  pomoc náhradním rodičům  zdárný vývoj dětí  přísun informací – vzdělávání  sdílení zkušeností mezi rodiči navzájem  prevence problémů.
Rozvoj klíčových kompetencí ve všech ročnících nižšího gymnázia formou terénních cvičení TENTO PROJEKT BYL SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A.
Využití ICT ve výuce přírodovědy
Naše cesta fyzikou.
Centrum primární prevence Semiramis o.s. Ptácká 162, Mladá Boleslav Náplň práce lektorů Programů DPP.
H R Á T K Y S P Ř Í R O D O U. Gymnázium Rýmařov připravilo zábavnou soutěž s ekologickou tematikou plnou zajímavých úkolů pro třídy všech škol v našem.
Masarykovo Gymnázium Vsetín
Zdravá škola.
P REZENTAČNÍ TECHNIKY MgA. Eva Suková
Střední zdravotnická škola Beroun Jméno autora: Název práce: Třída: Školní rok:
IMK088b - Seminář kritiky a on-line publicistiky II. (dálkaři, JS 2010) Vyučující: Jan Miessler (pátky 26.2., 26.3., 23.4., 21.5.,
Kázeň Michal Dubec o.s.Projekt Odyssea 1/9.
4. září jsme poprvé vkročili do naší třídy, kde nás přivítal pan ředitel a především naše paní učitelka, na kterou jsme byli všichni moc zvědaví… Poprvé.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Západočeská univerzita v Plzni
Práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Příklady dobré praxe.
S krtkem do vesmíru Průvodce světem techniky CZ.1.07/1.3.00/ S Krtkem do vesmíru.
a zdravého životního stylu.
Teambuilding - úvod Doc.PaedDr.Marie Blahutková Ph.D. Fakulta sportovních studií Katedra společenských věd ve sportu.
Didaktika geografie.
Masarykovo gymnázium Vsetín
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
P-CENTRUM, SPOLEK CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE Nabídka služeb
Téma: Podpora zdravého životního stylu ve školách v Kraji Vysočina.
Středisko výchovné péče Dobrá Vyhlídka , Vyhlídka 1, Šumperk.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jana Vaňková NÁZEV:VY_32_INOVACE_02A_03_OBSAH MAPY TEMA:Přírodní obraz Země.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Práce v týmu L OG O Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
EVVO v Muzeu regionu Valašsko Mgr. Pavlína Vymazalová.
Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2014/2015.
Ročník: 5. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Přírodověda Tematický okruh: Člověk a jeho zdraví Téma: Nervová soustava Jméno autora:
Účinnost přeměny energie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
ANOTACE OBJASNIT ŽÁKŮM POJEM SEBEDŮVĚRA, POPSAT
EKOLOGICKÁ VÝCHOVA V PRAXI UČITELE
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
většinový systém efekt více hlasů efekt negativního hlasu.
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
Kázeň Michal Dubec o.s.Projekt Odyssea 1/9.
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Svalová soustava VY_32_INOVACE_06-03 Ročník: 5. Vzdělávací oblast:
Sdružený seminář SPN Talentcentrum NIDV
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Didaktika učiva biologie člověka
EKOLOGICKÁ VÝCHOVA V PRAXI UČITELE
Oheň, jak ho vidí děti. ZDRAVÍ, BEZPEČÍ.
Hledáme klíč k právům dětí
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Mezinárodní spolupráce
Jak lidé využívají přírodu
Domov, obec, stát, světadíl
Didaktika učiva biologie člověka
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Ekocentrum Paleta Jeden za všechny.
Hledáme klíč k právům dětí
Školní vzdělávací program
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Seznamovací kurz primy s výukou vybraných kapitol biologie a zeměpisu Gymnázium a SOŠ Hostinné

Proč jsme se rozhodli realizovat seznamovací kurz spojený s výukou biologie a zeměpisu?

Proč jsme se rozhodli realizovat seznamovací kurz spojený s výukou biologie a zeměpisu? a) Věcná a časová shoda části školního vzdělávacího programu biologie a vzdělávacího programu biologie a zeměpisu. zeměpisu. b) Žáci poznají, že se mohou mnoho naučit i mimo třídu – výuka může být i zábavnou mimo třídu – výuka může být i zábavnou hrou. hrou.

Proč jsme se rozhodli realizovat seznamovací kurz spojený s výukou biologie a zeměpisu? c) Vytvoření a stmelení kolektivu v nové třídě. d) Posílení kladného vztahu k pohybu a pobytu v přírodě. pobytu v přírodě.

Co žáci po kurzu zvládnou, dovedou, v čem jim kurz pomůže?

Co žáci po kurzu zvládnou, dovedou, v čem jim kurz pomůže? Vyjmenují a vysvětlí názory na vznik Země. Vysvětlí vznik vesmíru a Sluneční soustavy. Popíší základní objekty ve Sluneční soustavě. Vysvětlí důsledky pohybů Země.

Co žáci po kurzu zvládnou, dovedou, v čem jim kurz pomůže? Umí komunikovat s ostatními a spolupracovat v jednom týmu. Zvládnou si naplánovat práci a rozdělit úkoly v týmu.

Co žáci po kurzu zvládnou, dovedou, v čem jim kurz pomůže? Dokážou zdravě sebekriticky ohodnotit sebe samého (nebo práci kolektivu). Posílení sebedůvěry, důvěra v ostatní, umění požádat o pomoc ostatní. Podpora dětské fantazie.

Jak jsme kurz připravili a realizovali?

Kdy, kde? Čtyřdenní kurz v první polovině září Janovice u Trutnova

Náplň: Vznik a vývoj Země a naší Sluneční soustavy – výuka pomocí heuristického rozhovoru, výkladovou formou, exkurze (hvězdárna) Seznamovací a kontaktní hry Hry na rozvoj důvěry

Náplň: Hry na rozvoj komunikace a spolupráce Hry na rozvoj fantazie Hry na vybití přebytečné energie Hry na hodnocení kurzu

Hodnocení žáků na kurzu: Slovní – během celého kurzu a na jeho závěru Využití zpětné vazby (tvorba učebnice) Hry na hodnocení kurzu

Děkujeme za pozornost.