EKOMOR, s.r.o. 5.9.2008 Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Optimalizace zásob ŠKODA AUTO a.s..
Advertisements

Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Úvod do podnikových financí
Filip Metrl a Martin Ulbrich SPŠ Frýdek-Místek
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
EKOMOR, s.r.o Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů.
A) Determinanty nabídky
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
5.Měření trhu.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
EKOMOR, s.r.o Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Energetický audit ve velkém průmyslovém podniku z pohledu zadavatele Ing. Petr Matuszek Seminář AEM Brno
úvod pojetí a obsah marketingu
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o.
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Více služeb pro české exportéry © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
Podnikatelský plán Specifikace podnikatelského plánu. Účel a funkce.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Úvod do podnikových financí
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Vývoj trhu s pevnou biomasou Ing. Jan Habart, Ph. D. CZ Biom, předseda.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_715 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemná práce, tržní ekonomika,
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
ŘETĚZY VAMBERK.
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
II.PŘ Strategie podniku a růst hodnoty podniku 1.Strategie českých podniků v EU 2. Světové trendy podnikových strategií 3. Strategické podmínky konkurenceschopnosti.
8. Marketing.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
Struktura podnikatelského plánu
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
POKART spol. s r.o. provozovna: POKART spol. s r.o. Holešovská Holešov.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická Racionalizace procesů logistických aktivit ve společnosti Alfa s.r.o. Autor diplomové práce: Martina Hlatká Vedoucí.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Obhajoba diplomové práce Téma: Optimalizace skladového hospodářství.
Marketingový plán podniku
BREF Ferrous Metals Processing Industry (FMP)
POKART spol. s r.o. provozovna: POKART spol. s r.o. Holešovská 1677
Svět nanovláken.
Marketingové strategie
Cenové strategie.
Podniková logistika ve společnosti INOTECH ČR spol. s.r.o.
Název společnosti Obchodní plán.
Transkript prezentace:

EKOMOR, s.r.o Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů

Úvod Cílem dokumentu je představit firmu Ekomor, s.r.o. a prezentovat její další možný vývoj.

Cílové tržní segmenty : Linky a jejich části pro žárové zinkování Linky a jejich části pro moření dlouhých výrobků bez Feropuru Zařízení pro nízkoteplotní regeneraci kyselin Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů s využitím Feropuru Vany pro moření dřeva

Externí analýza – linky pro žárové zinkování

Externí analýza – Žárové zinkování 1. Linky a jejich části pro žárové zinkování Popis segmentu: Zařízení pro kusové (diskontinuální) žárové zinkování ocelových částí ponorem v roztaveném zinku. Definice cílového zákazníka: - firmy zinkující vlastní zboží - firmy zinkující na zakázku

Externí analýza – Žárové zinkování Nabízené produkty a služby v rámci segmentu: Linky pro žárové zinkování se skládají z: - van chemické předúpravy, zásobních nádrží chemikálií - odsávácího potrubí, ventilátoru, absorbéru - sušící pece, zinkovací vany s topným systémem - transportního systému - neutralizační stanice odpadních vod - potrubních rozvodů, čerpadel - měření a regulace

Analýza trhu – Žárové zinkování Roční spotřeba zinku: kt/rok, z toho spotřeba pro kusové zinkování kt/rok Počet kusových žárových zinkoven (2007)‏ [celkem ks] internet, dokumenty EGGA

Analýza trhu – Žárové zinkování internet, dokumenty EGGA

Analýza trhu – Žárové zinkování internet, odhad

Analýza trhu – Žárové zinkování internet, dokumenty EGGA

Analýza konkurence – Žárové zinkování Hlavní konkurence v segmentu linek pro žárové zinkování: Evropa: Gimecco, Sirio (Itálie)‏ Webber Kunststofftechnik (Německo)‏ KVK Koerner (Rakousko)‏ Rusko, Ukrajina: Gimecco, Sirio (Itálie)‏ Webber Kunststofftechnik (Německo)‏ KVK Koerner (Rakousko)‏ Westech (USA)

Analýza konkurence – Žárové zinkování Podíly na trhu - Evropa(2008): internet, odhad

Analýza konkurence – Žárové zinkování Podíly na trhu – Rusko, Ukrajina: internet, odhad

Analýza konkurence – Žárové zinkování

Hlavní příležitosti a hrozby v segmentu Žárové zinkování + rekonstrukce dříve dodaných linek + dodávka nových linek v Rusku, na Ukrajině - agresivní přístup konkurenčních (italských) firem - kurz CZK k ostatním měnám - cena zinku - rozvoj konkurenčních technologií k zinkování - omezení používání zinku z ekolog. důvodů

Externí analýza – Mořící linky kusového zboží bez Feropuru

Externí analýza – Mořící linky dlouhých výrobků bez Feropuru 1. Linky a jejich části pro moření dlouhých výrobků bez Feropuru Popis segmentu: Zařízení pro kusové (diskontinuální) moření (odstraňování ox. vrstev) z ocelových částí (uhlíková ocel, nerezová ocel) dlouhých výrobků. Definice cílového zákazníka: - výrobci hutních polotovarů (svitků drátu, tyčí, plechů) po teplém válcování - firmy zpracovávající hutní polotovary

Externí analýza – Mořící linky kusového zboží bez Feropuru Nabízené produkty a služby v rámci segmentu: Linky pro moření kusového zboží se skládají z: - van chemické předúpravy, zásobních nádrží chemikálií - odsávácího potrubí, ventilátoru, absorbéru - transportního systému - neutralizační stanice odpadních vod, zařízení pro regeneraci kyselin - potrubních rozvodů, čerpadel - měření a regulace

‏ odhad Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru (2007)

Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru odhad

Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru odhadwww.worldstainless.com

Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru [ kt/rok]

Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru [kt/rok]

Analýza trhu – Mořící linky pro dlouhé výrobky bez Feropuru odhad

Analýza konkurence – Mořící linky dlouhých výrobků Hlavní konkurence v segmentu linek pro moření ocelí: Celý svět: Steuler, CMI UVK (Německo)‏ ISUZU (Japonsko)‏ KVK Koerner (Rakousko)‏

Podíly na trhu – Evropa, Rusko+SNS, Čína,Indie: Analýza konkurence – Mořící linky dlouhých výrobků odhad

Analýza konkurence – Mořící linky dlouhých výrobků

+ nákladová výhoda + rekonstrukce dříve dodaných linek - kurz CZK k ostatním měnám - cena komodit (žel. ruda, Ni, Cr)‏ - rozvoj konkurenčních technologií k moření - konkurence lokálních firem Hlavní příležitosti a hrozby v segmentu mořících linek

Externí analýza – Zařízení pro regeneraci kyselin

Externí analýza – Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní 1. Zařízení pro nízkoteplotní regeneraci kyselin Popis segmentu: Zařízení pro nízkoteplotní regeneraci kyselin slouží k úpravě použitých mořících lázní (kyselin) tak, že je možné je vrátit zpět do procesu moření. Definice cílového zákazníka: - firmy provozující mořící a žárově zinkovací linky

Nabízené produkty a služby v rámci segmentu: Zařízení pro regeneraci kyselin se skládá z: - reakčních nádrží - potrubních rozvodů, čerpadel - měření a regulace Externí analýza – Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní

Analýza trhu – Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní Množství odpadních mořících lázní na světě : kt/rok odhad Potenciální velikost trhu je dána počtem zákazníků bez regenerace a částí zákazníků (cca 15 %) s regenerací

Analýza trhu – Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní odhad

Hlavní konkurence v segmentu Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní: Celý svět: SMS Demag (Německo)‏ Scanacon (Švédsko)‏ Steuler (Německo)‏ Condoroil (Itálie)‏ Betacontrol (USA)‏ Analýza konkurence – Zařízení pro regeneraci využitých mořících lázní

Analýza konkurence – Zařízení pro regeneraci odpadních mořících lázní Podíly na trhu – Celý svět: internet, odhad

Analýza konkurence – Zařízení pro regeneraci odpadních mořících lázní

Hlavní příležitosti a hrozby - Zařízení pro regeneraci odpadních mořících lázní + neexistující technologie úplné regenerace pro některé kyseliny + dodávky spolu s mořícími linkami + vyšší požadavky na ekologii - vznik konkurenční technologie - rozvoj konkurenčních technologií k moření

Interní analýza

Ekonomický vývoj společnosti

Interní analýza Ekonomický vývoj společnosti

Vývoj tržeb po cílových tržních segmentech rok 2008 – očekávaný obrat vč. změny stavu nedok. výroby (ta činí cca 18 mil. Kč)‏

Analýza podnikových funkcí-procesů (SW analýza)‏

Strategická část – žárové zinkování Definice strategických cílů po tržních segmentech Návrh cílů v tržbách, podílu na trhu, Ebitda

Strategické cíle - žárové zinkování Čeho chceme dosáhnout: Kde : 1. Dodávky zařízení - Evropa, Rusko 2. Dodávky engineeringu - Indie Klíčové aktivity: Strategie dosažení cílů Dodavel kompletních linek pro žárové zinkování 1. Rozšíření výrobních prostor 2. Personální rozvoj firmy 3. Vyhledat obchodního zástupce – Rusko 4. Vyhledat místní firmu(popř. ob. zástupce) – Indie

Strategická část Návrh cílů v tržbách, podílu na trhu, Ebitda

Strategické cíle – linky moření(bez Feropuru)‏ Strategie dosažení cílů Čeho chceme dosáhnout: Dodavel kompletních linek pro moření dlouhých produktů Kde : 1. Dodávky zařízení - Evropa, Rusko, SNS 2. Dodávky částí zařízení, engineering - Čína,Indie Klíčové aktivity: 1. Rozšíření výrobních prostor 2. Personální rozvoj firmy 3. Vyhledat obchodního zástupce – Rusko

Strategická část – zařízení pro regeneraci kyselin Návrh cílů v tržbách, podílu na trhu, Ebitda

Strategické cíle - zařízení pro regeneraci kyselin Strategie dosažení cílů Čeho chceme dosáhnout: Dodavel zařízení pro regeneraci odpadních mořících lázní Kde: Dodávky zařízení – Celý svět Klíčové aktivity: 1. Dopracování funkčního zařízení a jeho testovací provoz 2. Personální rozvoj firmy

Definice hlavních zdrojů Investice: 1. Rozvoj lidského kapitálu 2. Rozšíření výrobních(kancelářských) prostor

Definice hlavních zdrojů

Strategický plán - Rozvaha a výsledovka