Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Železniční doprava a programovací období
Advertisements

Rozvojové záměry na železnici
Nový tarif Český drah pro přepravu cestujících a zavazadel
Cena smluvní dopravy cestujícího jak se počítá a proč zrovna tak.
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Dopravní služby v CR doprava = jeden z hlavních předpokladů rozvoje CR nové prostředky = nové činnosti ( lanovky, horská kola, skútry,…) -rozvoj regionů.
Dvořák Radek 9.A.
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Průzkum kvality a spokojenosti s PID
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Charakteristické znaky MHD
Dopravní charakteristiky
Služby železniční dopravy
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Dopravní služby v CR doprava = jeden z hlavních předpokladů rozvoje CR nové prostředky = nové činnosti ( lanovky, horská kola, skútry,…) -rozvoj regionů.
Automobil a daň z mezd Poskytne-li zaměstnavatel zaměstnanci bezplatně firemní motorové vozidlo k používání pro služební i soukromé účely, považuje se.
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
1 TP Interoperabilita Železniční Infrastruktury Praha, Expertní skupina Rozhraní v období Ing. Jiří Jelének VÚKV a.s. Bucharova.
Dopravní služby 1)Železniční doprava
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
LÉČIVÉ KOUPELE Přidejte se a začněte prodávat. Jak to funguje??? Koupíte produkty za zlomek ceny, prodáte je za vyšší cenu. (samozřejmě dostanete informace)
Informace o projektu Nový projekt lanové dráhy Lelekovice pojednává o přestavbě komplet celé lanové dráhy.
Provozní a přepravní ukazatele městské dopravy
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Řešení dopravní obslužnosti Odoleny Vody a letiště Vodochody
Společné projekty PID a SID
Integrovaný dopravní systém v okolí tratě 199 Michal Šimek Gymnázium Jana Valeriana Jirsíka České Budějovice.
Změny Tarifu PID od ROPID – Regionální organizátor Pražské integrované dopravy.
Měření a simulace zatížení trakčních měníren a
Plánování a organizace veřejné dopravy
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Prohlášení o dráze Jiří Černý 9. setkání s dopravci, Praha,
IV. dopravní konference Kongresové centrum Palác Pardubice, září 2015Strana 1.
Problém obchodního cestujícího Zpracoval Ing. Jan Weiser.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Název školy: MŠ a ZŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova 1045 Autor: Jana Brákorová Název : VY_32_INOVACE_14/20_Vlakové nádraží Téma:Vlakové nádraží Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji.
Cestovní náklady podnikatele. Paušální cestovní výdaje  Podnikatel si může do nákladů započítat paušální odpočet 5000 Kč/měs. na jedno firemní vozidlo.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Členské fórum A.T.I.C. Mariánské Lázně
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název:VY_32_INOVACE_05_03A_Doprava v ČR Téma:Zeměpis České republiky.
Zpřístupňování železniční dopravy osobám se zdravotním postižením v Plzeňském kraji ČD, a.s., ROC Plzeň , Plzeň.
Rozvojové záměry na železnici
Problematika dopravy na Rychnovsku
VLAKY Od koněspřežky po super vlaky Autor: Eduard Špička.
Dopravní charakteristiky
Integrovaná doprava v Libereckém kraji
Zdanění provozu motorových vozidel v České republice
Materiálně-technické podmínky železniční dopravy
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Sortiment poskytovaných služeb v železniční dopravě; dopravní ceniny, tarify, slevy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana.
Trasování a sestavení programu zájezdu
Sankce za odřeknutí a nevyužití kapacity
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Vodácký kurz 9.ročníků –
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Švýcarsko a jezera velký počet jezer (široká horská údolí)
Sdružení železničních nákladních dopravců ČR
Transkript prezentace:

Praha – Ostrava Mohou zde vlaky vydělávat? PETR GOČ

Současnost Tři dopravci se čtyřmi produkty Nikdo nevydělává Nepřehledný tarif a poskytované služby ČD cestujícímu první třídy nevydají automaticky nejlevnější jízdenku Regiojet – jednou stojí jízdenka 150,- Kč a další den klidně 300,- Kč Leo Express – měsíc před jízdou jízdenka za 99,- Kč, den před jízdou 299,- Kč - jízdenky jsou vázané na konkrétní vlak

Co cestující chtějí? Cestující mají při cestě různé nároky, a to: Jet co nejlevněji Mít vše „all inklusive“ Jet s určitou úrovní služeb avšak ne příliš draze Jet co nejrychleji Jednu věc, ale mají všichni cestující stejnou, chtějí taktový, snadno zapamatovatelný jízdní řád a přehledný tarif. Úspěšný železniční dopravce by měl být schopen uspokojit všechny tyto cestující, i když ne vždy je to možné.

Cestovní třídy 3. třída  Vozy s oddíly pro 6 cestujících se zásuvkami  Bez doplňkových služeb 2. třída  Velkoprostorový vůz se stolečkem u každého sedadla a zásuvkami  V ceně jízdenky je zahrnuta voda a denní tisk

Cestovní třídy 1. třída  Velkoprostorový vůz se stolečky, zásuvkami a polohovatelnými sedadly  Vůz s oddíly pro 6 cestujících se zásuvkami  V ceně jízdenky je zahrnuta neomezená konzumace kávy, voda, denní tisk a jednoduché občerstvení 1.+ třída  Vozy s oddíly pro 2 nebo 4 cestující s velkými stolečky, zásuvkou u každého sedadla a polohovatelnými sedadly  V ceně jízdenky je zahrnuta neomezená konzumace nealkoholických nápojů, snídaně nebo libovolně sestavené menu a denní tisk

Soupravy Pro provoz se počítá s odkoupením rakouských vozů a s jejich modernizací Lokomotivy je nutné pořídit nové s max. rychlostí minimálně 160 km/h Zapotřebí bude 7 souprav + 1 záložní Abychom uspokojili všechny cestující řazení je uvažováno takovéto: Vůz 1.+tř (oddíly po čtyřech)/1.tř (oddíly) Vůz 1.+tř (oddíly po dvou)/1.tř (velkoprostorový) Jídelní vůz 3 vozy 2. třídy 3 vozy 3. třídy

Jízdní řád Snaha odjíždět z Prahy a Ostravy ve snadno zapamatovatelné časy, nejlépe v x:00 Po trase zastávky v Kolíně, Pardubicích, Olomouci a Hranicích na Moravě Spoje ve směru špičky a poslední spoje budou navíc zastavovat v Ústí nad Orlicí, Zábřehu na Moravě, Suchdole nad Odrou a ve Studénce Interval bude ve špičce 1 hodina a mimo špičku 2 hodiny Provoz bude od 4 hodin do 0 hodin (odjezdy)

Jízdné Po vyčíslení nákladů, které vychází na 6 250,- na vůz a při uvažovaní obsazenosti ze 65% vychází jízdné takto: 3. třída 170,- (200,-) 2. třída 200,- (240,-) 1. třída 280,- (340,-) 1.+ třída 500,- (600,-) Pravděpodobně však bude nutné jízdné nastavit vyšší (asi o 20%) abychom pokryli „ztrátu“ způsobenou úsekovými cestujícími.

Proč současní dopravci s vyšším jízdným prodělávají? Základním důvodem je, že není na této trase dostatek cestujících aby se uživilo tolik dopravců. Další důvody se již týkají jednotlivých produktů:  Ex ČD – malá kapacita méně kvalitních souprav; jízdné neodpovídá kvalitě  Pendolino ČD – „ za hodně peněz málo muziky“  Leo Express – nové soupravy a mnoho personálu  Regiojet – velké množství personálu na spoji a jízdenky drží dlouho za směšné ceny TENTO PRODUKT BY VYDĚLÁVAL, ALE TRAŤ Z PRAHY DO OSTRAVY UŽIVÍ MAXIMÁLNĚ TŘI PRODUKTY.

DĚKUJI ZA POZORNOST