Informační systém: Getting Things Done Vypracovali: Antonín Rykalský Jan Pukovský Lukáš Sirový Michal Gembík
Getting Things Done Metoda organizace práce Metodu vytvořil americký kouč David Allen Řízení pracovního procesu Externí systém různých druhů seznamů
Pracovní proces Aby člověk mohl „úkol“ provést, musí nejprve vědět, co přesně znamená: ono všeobecné označení „práce“, vykonávat tuto práci. Kontrola nad pracovním procesem a přehled o něm se získá díky: 5 fázovému procesu řízení, modelu přirozeného plánování, úrovním soustředění.
Pět fází řízení pracovního procesu Sesbírej Zpracuj Zorganizuj Zhodnoť Udělej
Funkce systému Evidence myšlenek Třídění myšlenek do kategorií Další dělění na úkoly,projekty,někdy/možná Dělení úkolu na : ASAP Delegované Naplánované Udělané
Uživatelé(role) Administrátor Může mazat konta uživatelů Přihlášený uživatel Eviduje si své úkoly a vše co se týče systému GTD. Host Možnost registrace a přihlášení
Datová analýza
Funkční analýza
Děkujeme za pozornost Tým č.3