2 UDÁLOSTI ONMOUSEOVER, ONMOUSEOUT Odkaz Událost je část kódu vyvolana za určité (uživatelem vyvolané) situace (kliknutí myší, přejetím kurzorem myši,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pro začátek něco lehčího
Advertisements

Způsob zápisu JavaScriptu do dokumentu  JavaScript se do webové stránky dá zapsat třemi způsoby:  Pomocí značek do proudu dokumentu  Pomocí značek s.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
ŘÍDÍCÍ STRUKTURY - PODMÍNKY
Vlastní skript může být umístěn: v hlavičce stránky v těle stránky
Tagy neboli příkazy Olga Kasafírková Základy HTML.
Dynamické dokumenty na straně klienta Informatika pro ekonomy II.
IKT PHP PHP Tvorba formuláře - 10 Mgr. Josef Nožička
ZÁKLADY PRÁCE S PC PRÁCE S MYŠÍ. Ovládání tlačítek na myši.
Programování funkcí v Excelu
Vstupy a výstupy v JavaScriptu Vstup: použitím metody prompt objektu window čtením hodnot z položek formuláře Výstup : použitím metody alert objektu window.
Dynamické dokumenty na straně klienta Informatika pro ekonomy I přednáška 5, 6.
Dynamické dokumenty na straně klienta Informatika pro ekonomy I přednáška 5, 6.
Pole, ukazatele a odkazy
Dajbych Václav Pole Další stránku vyvoláte levým kliknutím na Vaší myš, nebo popřípadě rolovacím kolečkem.
Tvorba www stránek SYNTAXE ICT 4.ročník. Obsah TAGY TAGY ATRIBUTY ATRIBUTY KŘÍŽENÍ TAGŮ KŘÍŽENÍ TAGŮ VELIKOST PÍSMEN VELIKOST PÍSMEN MEZERY VE ZDROJOVÉM.
TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK
Algoritmy I Cvičení č. 3.
PROGRAMOVACÍ JAZYKY (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
Programování v Pascalu Přednáška 7
Materiály k přednášce Úvod do programování Ondřej Čepek.
Příklady z Matlabu 4 Příklady na řídící příkazy , IF , SWITCH , FOR , WHILE , příkazy vstupu a výstupu INPUT a DISP.
MATLAB® ( část 3 - scripty).
Příklady z Matlabu (5) Jednoduché scripty.
PHP PHP – základy syntaxe (část 1) - 03 Mgr. Josef Nožička IKT PHP
Vyučovací hodina 1 vyučovací hodina: Opakování z minulé hodiny 5 min Nová látka 20 min Procvičení nové látky 15 min Shrnutí 5 min 2 vyučovací hodiny: Opakování.
Algoritmizace a základy programování
Textový procesor (MS Word)
Datové typy a práce s nimi
VY_32_INOVACE_4.3.IVT1.12/Oc Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jaroslav Ochodek CZ.1.07/1.5.00/ Tvorba webových.
ActionScript Moderní počítačové aplikace. Charakteristika Je odvozen od JavaScriptu Integruje do Flashe interaktivní ovládání Umožňuje vytvořit přehledné.
JavaScript Podmínky, cykly a pole.
3. Příkazy  Příkazy dělíme na jednoduché a strukturované.  Jednoduché příkazy - žádnou jejich dílčí částí neni příkaz - přiřazovací, vstupu a výstupu,
5. Procedury a funkce Procedura je samostatně odladěný algoritmus, v programu může být volána vícekrát. Dvojí terminologie - rozlišujeme procedury a funkce.
Příkaz "echo" Příkaz "echo" Příkaz "echo" se používá pro zobrazení daných informací na monitoru. Příkaz "echo" se používá pro zobrazení daných informací.
Pascal - cykly.
Hlášky Hlášky v JavaScriptu jsou trojího typu: Hlášky v JavaScriptu jsou trojího typu: Alert Alert Prompt Prompt Confirm Confirm Alert – zobrazí upozorňovací.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
7. Typ soubor Souborem dat běžně rozumíme uspořádanou množinu dat, uloženou mimo operační paměť počítače (na disku). Pascalský soubor je abstrakcí skutečného.
VISUAL BASIC PRALG. 19. Chyby a ladění programu Kompilační chyby - chybná syntaxe, neexistující objekt, chybný parametr,... Run-time chyby - dochází k.
OSNOVA: a)Funkce – úvod b) Hlavičky funkcí c) Rekurze funkcí d)Knihovny funkcí e)Příklady Jiří Šebesta Ústav radioelektroniky, FEKT VUT v Brně Počítače.
UNIX Shell skripty Roman Danel VŠB TU Ostrava, Hornicko – geologická fakulta.
Typy cyklů Do...Loop For...Next For Each...Next.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.11 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. HTML - odkazy, obrázky Typ: DUM - kombinovaný.
Cykly Cykly umožňují provádět určitou část kódu opakovaně až do nastaveného počtu cyklování nebo splnění podmínky. Cykly umožňují provádět určitou část.
PROGRAMOVÁNÍ V PHP PERSONAL HOME PAGES CYKLY V PHP.
2 PODMÍNĚNÝ PŘÍKAZ VĚTVENÍ if podmínka příkazy end Příklad 1 - chtěli bychom vypsat gratulaci jen v tom případě, kdy žák bude mít jedničku. Vyzkoušíme.
Podmíněné příkazy jednoduché bVbVbVbVytvořené jednoduché tabulky bJbJbJbJednoduché opravy údajů bPbPbPbPodmíněné zadávání údajů.
Tvorba www stránek CSS (Úvod do kaskádových stylů (Úvod do kaskádových stylů) Ing. Miroslav Vachůn, Ph.D.
ZÁKLADNÍ POJMY. ZDROJOVÝ TEXT PROGRAMU Tvoří: klíčová slova komentáře identifikátory.
Jak učit tvorbu www stránek na zš? ?. Co by žáci měli zvládat.  Základy s textovým editorem (Word, pspad) – základní úpravy textu, kopírování, formátování..
Podprogramy (subroutines) Pojmenované kousky programu, které –tvoří logicky ucelené části –se v programu opakují Jsou zapsány na jednom místě a v případě.
Úvod do programování2 Vyučující: Mgr. Vítězslav Jersák Web: xjv.webnode.cz.
JavaScript úvod. Jazyky webového vývojáře Dynamická stránka  aktivně mění svůj obsah v reakci na činnost uživatele  zpracování na straně serveru (PHP,
Tvorba webu Zdeněk Malý.
Algoritmizace a programování Cykly – While 1. Test Příští hodina test na větvení Konstrukce IF..ELSE případně IF..ELIF..ELSE.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – aplikace informačních technologií Autor: Bc. Pavel Šiktanc Internetové stránky II. Co se všechno.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Objektově orientované.
Moduly.
Programovací jazyk C# 4. část - cykly.
KLÁVESNICE A MYŠ NA PC VY_32_INOVACE_06
Jaroslav Kudr pro OATGM
Internetové publikování Dynamické HTML
Kurz algoritmizace a programování v jazyce C
TNPW1 JavaScript Ing. Jiří Štěpánek.
Příkazy cyklu (1) Umožňují vícekrát (nebo ani jednou) pro-vést určitý příkaz Jazyk C rozlišuje příkaz cyklu: s podmínkou na začátku: obecný tvar: while.
Databázové systémy a SQL
Opakování základních příkazů a syntaxí v programovacím jazyce Pascal
C# přehled vlastností.
Cyklus for (1) Obecný tvar: for (výraz1; výraz2; výraz3) příkaz
Transkript prezentace:

2 UDÁLOSTI ONMOUSEOVER, ONMOUSEOUT Odkaz Událost je část kódu vyvolana za určité (uživatelem vyvolané) situace (kliknutí myší, přejetím kurzorem myši, atd.). My si ukážeme např. události onmouseover a onmouseout na dvou příkladech.

3 PŘÍKLAD S TABULKOU

4 v monoha případech je potřeba používat styly onmouseover - událost po nejetí myší onmouseout - událost po odjetí myší this - označuje náhradu (změnu) předchozího stavu className - pojmenovává příkaz this (thic.src, this.all.list.style, atd.) SHRNUTÍ

5 PŘEHLED UDÁLOSTÍ

6 FUNKCE Mezi tagy a :

7 VOLÁNÍ FUNKCE PO STISKU TLAČÍTKA

8 VOLÁNÍ FUNKCE PO STISKU TLAČÍTKA – ZMĚNA BARVY TEXTU Mezi tagy a :

9 function - tento příkaz nám říká, že jde o funkci text - název funkce (libovolně) (jmeno) - hodnota funkce (něco jako proměnná), nevím, jak bych to vysvětlil, ale až si to na pár kódech zkusíte, měli byste to pochopit text("Pepo."); - text je funkce, která nám zapíše Rád tě... a Pepo je ona proměnná s názvem jmeno SHRNUTÍ input - tagem input zahajujeme zápis každého tlačítka, kolonky atd. Značí, že daný objekt vkládáme do stránky. button - říká, že chceme zobrazit tlačítko value - zbrazuje na tlačítku text, v našem případě "Stiskni" a "Změň barvu"

10 ŘÍDÍCÍ STRUKTURY PODMÍNKA IF

11 ŘÍDÍCÍ STRUKTURY PODMÍNKA IF

12 ŘÍDÍCÍ STRUKTURY PODMÍNKA SWITCH

13 ŘÍDÍCÍ STRUKTURY CYKLUS FOR Vypíše čísla od 1 do 10

14 ŘÍDÍCÍ STRUKTURY CYKLUS WHILE Vypíše čísla od 1 do 10

15 OBJEKTY - STRING

16 OBJEKTY - STRING Příklad použití objektu STRING.

17 OBJEKTY - MATH

18 OBJEKTY - MATH Příklad použití objektu MATH.

19 OBJEKTY - DATE

20 OBJEKTY - DATE

End of Lecture Good Night.