IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU Plán města, významná místa města
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePrůmysl Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje odvětví průmyslu v ČR.
Voda a její okolí.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Genetika člověka.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Parlament, úřad prezidenta, vláda Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák pochopí, které činnosti má v gesci parlament, prezident.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Anotace Život ve škole, umění se učit 1. Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si osvojí znalosti o tom, jak funguje škola, jaké.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Identifikátor materiálu: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Naše obec 4. – rozpočet obce Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci se dozví, jakým způsobem hospodaří obec a co je to rozpočet.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJižní Morava Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJesenicko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje základní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceStát a jeho představitelé Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje státní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti třemi. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná třemi. Speciální.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT VL Pravěk – procvičování 4.R
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePamátná místa naší vlasti Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje historii,
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty USU AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti čtyř. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná čtyřmi. Speciální.
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti.pěti AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná pěti. Speciální vzdělávací.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Anotace Obyvatelstvo Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci popíší složení, rasy a rozmístění obyvatelstva Ameriky Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti šesti. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná šesti. Speciální.
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou desetinná čísla. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením desetinného čísla číslem 10, 100, …. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vydělí desetinné číslo.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Česko – cestovní ruch VY_32_Inovace_18KR-7 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 17 - 42 Anotace Kultura obecně – hmotná – 2. Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si uvědomí, co patří mezi kulturní instituce a jaký by byl život bez kulturního vyžití Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Kultura – hmotná, umění Druh učebního materiálu Pracovní list / Prezentace / Test / Laboratorní práce / … Druh interaktivity Aktivita / Výklad / Test / Kombinace Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina 12-15 let Celková velikost / datum 1629 kb, prosinec 2011

HMOTNÁ KULTURA Na rozdíl od duchovní kultury zahrnuje všechny hmotné výtvory vytvořené lidskou činností. Poslechněte si ukázku a zkuste zhodnotit, zda-li reportérka hovoří o hmotné nebo duchovní kultuře.

HMOTNÁ KULTURA

Na předchozím slidu jsi viděl 7 obrázků. Napiš, co sis zapamatoval a k tomu doplň, zda-li se podle tebe jedná o věci, které lze zařadit do kultury a proč? Hrady a zámky Automobil Architektura, domy Obrazy Výrobky ze skla Pivo Lázeňství Patří ke kulturnímu dědictví naší země. Díky automobilům Škoda zná ČR mnoho lidé ve světě. Architektura je součástí hmotné kultury, Tančící dům. Obraz Emila Filly, významného českého malíře. Součástí kultury jsou i významné výrobky, které naši zemi proslavili Díky lázním zná Karlovy Vary celý svět.

Vysvětli následující spojení: Kultura chování Kultura cestování středoevropská kultura Chování dle určitých společenských pravidel Lze přeložit jako „kvalita a úroveň cestování“ Kultura národů žijících kolem Středozemního moře – zvláštnosti, specifika (např. temperament lidí, který se promítání i do kulturního dění)

Citace: Text: Copyright Mgr. Martin Nosek, 2011. Obrázky (dle pořadí v DUM): Dostupný z [http://image.tn.nova.cz/media/images/original/Mar2010/608529.jpg] dne 6.12.2011. Dostupný z [http://www.autoczskoda.cz/wp-content/uploads/2011/03/Skoda-Octavia.jpg] dne 6.12.2011. Dostupný z [http://designboard.cz/obrazky/dancing-house-tancici-dum-1.jpg] dne 6.12.2011. Dostupný z [http://www.acb.cz/fotky/katalogy/SA36/120.jpg] dne 6.12.2011. Dostupný z [http://www.extrainzerce.eu/galerie/annonce64096/a38.gif] dne 6.12.2011. Dostupný z [http://www.pamir.zdenda.net/img/2010img/pilsner_urquell.jpg] dne 6.12.2011. Dostupný z [http://www.guide-prague.eu/obr/40/4.jpg] dne 6.12.2011.

Metodický pokyn: Prezentace a doplňování je vytvořeno pro práci na interaktivní tabuli Smart board. Prezentaci předchází vlastní výklad Hmotná kultura. Na slidu č. 2 využijeme brainstorming = co žáky napadne pod pojmem hmotné kultura. Na slidu č. 3 se žáci zamýšlí a následně pokračují slidem č. 4, kde jsou další instrukce. Slide č. 5 vyžaduje přemýšlení žáků k tématu a následné doplnění k příslušným spojením.