TVORBA SLOUPCOVÝCH SPECIÁLNÍCH GRAFŮ Elektrárenská společnost ČEZ loni vykázala podle auditovaných výsledků čistý zisk 6,434 miliardy korun, což byl 12procentrní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a mateřská škola Bzenec
Advertisements

VY_32_INOVACE_In 6.,7.15 Grafy - vytvoření základních typů grafu Anotace: Žák se seznámí s tvorbou grafu a jeho formátováním v programu MS Excel 2010.
Filtry Prezentace Petra Vlachová. Zadání: Ředitel Spolany, akciové společnosti, získal od svých stálých zákazníku možnost rekreace. Pan Sýkora chce.
Export dat, vytvoření tabulek a grafů na
VÝPOČTY V TISKOVÝCH SESTAVÁCH SESTAVÁCH Lenka Buchtová, 4. y.
Tvorba tiskové sestavy ve WinBase602 Přehled agentů pro PX50 (Veronika Krůtilová)
Hromadná korespondence
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/2.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Grafy v Excelu.
Burzovní graf Vytvořte burzovní graf, ve kterém se uvádí objem obchodované akcie, maximální a minimální cena, konečná cena.
Hromadná korespondence
Tvorba štítků Jana Habrovanská, 4Y2.
Úvod  Nejdůležitější vlastností grafu je sdělit dané informace.  Grafy mohou mít různou podobu (barevné, plastické…).  Vždy je důležité, aby se z nich.
JAK NA DATABÁZOVÉ FUNKCE Linda Lahodná 4. B POKRAČUJ KLIKNUTÍM>>>
Microsoft Excel Téma: Vkládání grafů Krok 1 Nejprve otevřete nebo udělejte tabulku, pro kterou budete graf vytvářet.
TRANSPOZICE TABULEK Zadání úkolu: Převeďte řádky buněk v tabulce na sloupce a naopak, tzn. otočte tabulku o 90 stupňů.
Cvičení, 3.4. Matematická soutěž Mařík Petr zpracováno pro výuku na ZŠ Mařík Petr zpracováno pro výuku na ZŠ.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Psaní do buňky Klikneme na buňku → označí se → → můžeme začít do buňky psát.
Tvorba tabulky ve Writeru (Rozvrh hodin)
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Vytvoříte si nějakou nádhernou tabulku. (lepší než mojí nebudete mít, tak se nikdy moc nesnažte) Celou si ji označíte... Next A kliknete na obrázek grafu.
Struktura kriminality v roce 2000 Kriminalita je součástí každé společnosti a v posledním desetiletí zaznamenáváme nárůst většiny forem trestné činnosti.
2.0 TABULKOVÝ PROCESOR MICROSOFT EXCEL
Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/Inf19 MS Excel - Funkce Průměr Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Úprava řádků sloupců a listů Nejprve si musíme otevřít Excel např. přes START/PROGRAMY/MICROSOFT EXCEL. Vytvořila jsem si tabulku pro strukturu mezd zaměstnanců.
Grafy v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
EXCEL - GRAFY Obsah: Vytváření a úpravy grafů Příklady
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Univerzita třetího věku kurz Pokročilý Tabulkový procesor 3.
Vytvoření tabulek a grafů na V této prezentaci krok za krokem ukážeme, jak exportovat data do Excelu či do jiného programu. A dále.
EXCEL FILTROVÁNÍ DAT ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Grafy v Excelu.
Vyhledání autorit jednotlivých oddělení V klientovi si zvolíme autoritní bázi cav_un_auth, dáme scan, do scan indexu „oddělení autora“ a do vyhledávacího.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_256 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Tabulky v Microsoft Excel Vypracovala: Mgr. Drahoslava Drábková Dne: ICT2/1/3/15.
Microsoft PowerPoint Tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
VŠB –TUO ATŘ Manažerská grafika Grafy v MS Excel 2003 Podešva Petr
Tabulkový procesor MS EXCEL III. TVORBA GRAFŮ, SEZNAMY, FILTROVÁNÍ DAT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová.
Univerzita třetího věku kurz Pokročilý Tabulkový procesor 2.
Grafy Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Kontingenční tabulka Mgr. Jan Vavřík
EXCEL VYTVOŘENÍ GRAFU ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Kontingenční tabulky. Úvod Kontingenční tabulky jsou jedním ze základních nástrojů pro práci s Excelem i pro jakékoliv smysluplné zpracování a vyhodnocování.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
Název školy:Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:VY_32_INOVACE_NAV2-17.
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_12.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
Informatika 9. ročník (volitelný předmět)
Základy analýzy a vizualizace dat ve SciDAVis
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
MS Excel – Vytváříme nový graf
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Transkript prezentace:

TVORBA SLOUPCOVÝCH SPECIÁLNÍCH GRAFŮ Elektrárenská společnost ČEZ loni vykázala podle auditovaných výsledků čistý zisk 6,434 miliardy korun, což byl 12procentrní nárůst ve srovnání s předloňským nekonsolidovaným ziskem 5,745 miliardy korun. Údaje, které odpovídají českým účetním standardům, včera oznámil tiskový mluvčí ČEZ Ladislav Kříž. Náklady ČEZ klesly asi o čtyři procenta na 48,491 miliardy Kč, což byl podle mluvčího jeden z důvodů zvýšení zisku firmy. Kladný vliv na hospodaření ČEZ mělo i posilování koruny.

POSTUP PŘI TVORBĚ SLOUPCOVÝCH GRAFŮ Nejdříve si zapíšeme hodnoty do tabulky v programu Excel a dáme do bloku.

Nejprve klikneme v Menu - Vložit Zde na Graf Objeví se nám průvodce grafem, který má 4 části Vybereme typ grafu - tedy sloupcový Podtyp grafu si zvolíme skupinový sloupcový s 3D efektem

Když klikneme na Další dostaneme se do druhé části Průvodce grafem. Zde máme Oblast dat, kde označíme, že řady tvoří sloupce. A opět klikneme na Další. Objeví se nám Průvodce grafem 3/4 Do názvu grafu zapíšeme jak chceme,aby se náš graf jmenoval (tedy Nejziskovější firmy v ČR v roce 2001).

Klikneme na Osy. Zde označíme osu X automaticky a osu Z nebudeme značit.

Klikneme na Mřížky. Zde nebudeme nic označovat.

V Legendě také nebudeme nic označovat. V pravé části Průvodce grafem se můžeme dívat na to jak graf vypadá.

V Popiskách dat vybereme Zobrazit hodnoty a hned uvidíme na grafu v pravé části, že se nám zde hodnoty opravdu objevily. Dále klikneme na Tabulku dat.

Klikneme na Další. Objeví se nám Průvodce grafem 4/4 - vybereme kam chceme gram umístit a dokončíme.

Nyní již máme graf hotový, ale pokud si chceme zarovnat písmo pod grafem - klikneme na něj a ve Formátu osy si ho zarovnáme jak chceme.