ZÁMECKÁ KOČÁROVNA V Brandýse nad Labem ARCHITEKTONICKÁ STUDIE – 2.KOLO ING.ARCH. Z. KABELÍK – 25.05.2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 6.2 (Organizační diagram)
Advertisements

typologie obytné stavby 1.roč.APS FAST 4. Přednáška ČLÁNKY NORMY
Rekonstrukce historického areálu FF MU
Hodnocení domácího prostředí DEMO Zkušenosti z praxe
Vývoj metodiky a její verze před realizací pilotních studií.
Nabídková prezentace FACELIFT. Kdo jsme? Projekční a architektonická kancelář Stavební a obchodní společnost Servisní středisko.
Expozice muzea v památkově chráněném objektu čp. 1.
Video detektory pohybu
ZÁKLADY ARCHITEKTONICKÉHO NAVRHOVÁNÍ KATEDRA ARCHITEKTURY VŠB -TUO
STAVEBNICTVÍ Pozemní stavby STA34 Studie rodinného domu
Základní typy digitálů. Vybereme si… Klasické přístroje vyžadují: fotoaparát, film (s omezeným počtem obrázků), zařízenou fotokomoru, mnohé vědomosti.
Vzájemná poloha dvou přímek
Tvorba štítků Jana Habrovanská, 4Y2.
Policie České republiky okresní ředitelství K A R V I N Á Naše první recepce Projektu P1000.
typologie obytné stavby 6. přednáška RODINNÉ DOMY I.
TVORBA DISPOZICE.
Půda nebo podkroví Dříve nebyl častý požadavek na využití prostor pod střechou Proto zůstala půda bez provozu, nebylo nutno řešit omezení konstrukce krovu.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.17/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
SOŠ průmyslová a SOU strojírenské, Prostějov, Lidická 4
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_256 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
STUŽKONOSKAIII - areál asistenční péče Zadání DP 2005.
KAMPUS Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem.
Květen 2004Architektura knihoven1 Moravská zemská knihovna v Brně.
obytné stavby 1.roč.APS FAST 8. Přednáška TYPOLOGIE BYTOVÉHO DOMU
Rodinné domy.
Vzájemná poloha dvou rovin
NBU2 LS2015 / BYDLENÍ Petr LÉDL KATEDRA ARCHITEKTURY BYTOVÝ DŮM
STUŽKONOSKA 1- internát areál asistenční péče Zadání DP 2005.
NBU2A LS2015 / RODINNÉ DOMY Petr LÉDL / Petr ŠIKOLA KATEDRA ARCHITEKTURY KONCEPT A DISPOZICE RODINNÉHO DOMU.
Pronájem kanceláře v budově sauny Sauna ve sportovním areálu Kouty, Valašské Meziříčí Kancelář v 1. Patře Parkování Atraktivní lokalita.
VY_32_INOVACE_35_14 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
17.
STAVBy pro obchod a služby
9. OTVOROVÉ VÝPLNĚ I. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Studie: Podnikové domy
Rekonstrukce historického areálu FF MU Druhá etapa 2013 –
Materiálně-technický standard v sociálních službách Eva Capicarová.
Projekt zástavby řadovými rodinnými domky Louny – Hrnčířská ulice Představujeme projekt zástavby lokality ležící východně od historického jádra města Loun.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lydie Klementová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Proces AREÁL. Uskutečněné kroky Duben / květen 2015 dotazníky Jaké vidíme potřeby na prostory v salesiánském centru? Červen 2015 výběr 4 nosných témat.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada: 10 Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_1PP_OPR_03.
Rekonstrukce bývalé textilní továrny v Hejnicích Ještědská stavební společnost spol. s r.o.
Vizualizace pro připomínky členů Spolku pro Tisou Červen 2017
VYJÁDŘENÍ K DOPISU ZE DNE DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE K PROJEKTU
Projekt zástavby řadovými rodinnými domky Louny – Hrnčířská ulice
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Konstrukce a výroba oken
UNA – závěrečné shrnutí – příprava ke zkoušce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Nezpevněné cesty Nedostatečné osvětlení Lavičky bez košů Projekt nemůže pokrývat celou revitalizaci vnitrobloku, protože ne všechny pozemky jsou ve.
Jak předcházet chybám na stavbách z pohledu projektanta.
OKNa/ práce s oknem ve windows
SP4 - RD STUDIE v ARCHICADU
SP4 - RD STUDIE v ARCHICADU
SP4 - RD STUDIE v ARCHICADU
Název: ADMINISTRATIVNÍ BUDOVA Vypracovala: Olga Merendová - VB 304
Ateliérová tvorba I VB301 Petr MACURA.
Ateliér Zdenky Braunerové
Ateliérová tvorba I. Název projektu : Dům s pečovatelskou službou
Středisko pro výuku jazyků Kožuszniková Eva
VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ – TECHNICKÁ UNIVERZITA OSTRAVA
VYTVÁŘENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ A MEZIGENERAČNÍ SPOLUPRÁCI
Projekt do Ateliérové tvorby I.
ADMINISTRATIVNÍ BUDOVA
Hygienické zázemí Ing. arch. Milada Baumanová, Ph.D.
Veřejná podpora, veřejné zakázky (příklady z praxe)
Transkript prezentace:

ZÁMECKÁ KOČÁROVNA V Brandýse nad Labem ARCHITEKTONICKÁ STUDIE – 2.KOLO ING.ARCH. Z. KABELÍK –

Průčelí dle výsledku konzultace (pohled podle předchozí fotky): Vratová křídla + jeden vikýř „seňák“ – s okenicemi vypadá autenticky, ale tuším, že by je stejně nezavírali.

Vzhled v provozní době

Totéž z nadhledu …

… a mimo provozní dobu.

Zadní fasáda dle předchozího návrhu.

Se zvětšenými okny ve vikýřích původní velikosti (kvůli doplnění denního osvětlení náhradou za zrušené vikýře přední strany)...

… a s vikýři zvětšenými do velikosti „seňáku“ z přední strany. To je samozřejmě špatně!

Nehledě na to, že úzké vikýře umístěné pouze z jedné strany denní osvětlení podkrovního prostoru neřeší.

Upřímně řečeno: neřešily je ani vikýře po obou stranách. I při větším počtu jsou k osvětlení zkoseného prostoru příliš úzké.

Takže chceme-li účelně využít podkroví (lépe než jako nějaký sklad), je ateliérové okno nezbytné.

Zda jedno či dvě určí venkovní vzhled, ale stejně si asi budou muset často rozsvítit.

S jedním ateliérovým oknem na každé straně od vikýře nad schodištěm …

… a s dvojicí - podle mě je to tak lepší a líp to i osvětluje prostor interiéru. S velikostí, polohou a členěním lze ještě pracovat, níž je ale umístit nelze.

Totéž v nadhledu.

Podkroví po úpravě (s dvojicemi ateliérových oken). Tolik pracovišť tam být nemůže (taky je to ateliér a nikoli kancelář) – nestačilo by hygienické zázemí. Ale zařízení koresponduje s předchozími vizualizacemi interiéru.

Úprava dispozice přízemí podle připomínek: cukrárna a obchod prohozeny, z cukrárny vizuální kontakt s „výstavní garáží“. Provozně je to horší: obchod samostatný vstup personálu a zásobování nepotřebuje, cukrárně by naopak slušel (boj s hygienikem při projektu pro stavební povolení). Principy jsou ale zachovány: cukrárna i obchod mají společný „zimní vstup“ zádveřím vestibulu a možnost letního otevření do venkovního prostoru.

Představa vnitřního prostoru cukrárny.

A ještě jednou.

ŘEZ A (koresponduje s předchozími vizualizacemi)

Závěrem prosím o sdělení, zda: - je přijato navržené architektonické řešení (s dvěma dvojicemi ateliérových oken), popř. jak ho mám ještě upravit -které dispoziční řešení má být použito do výsledné studie. Je-li nutná další konzultace, samozřejmě přijedu. Čistopis studie bude jinak obsahovat CD se všemi zpracovanými skicami. Zdravím! Z. Kabelík