Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech ANKETA „DVĚ TVÁŘE PRAHY“ Česká verze GfK Czech„Dvě tváře Prahy“ - anketaLeden 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Navštivte hlavní město České republiky
Advertisements

Prezentace Factum Invenio Hodnocení života v Litvínově.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACE Prezentace zpracovává téma Praha – hl. město. Prezentace je.
Adjectives Comparative/Superlative Stupňování přídavných jmen
Vyšehradská zastavení Univerzita třetího věku 2012.
Národní divadlo OBRÁZEK Č. 1 Orloj Obrázek č. 2.
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
Sdružení Nového Města pražského o.s. Vyhodnocení ankety k výstavě fotografií Dvě tváře Praha 2010 Počet odpovědí SNMP o.s., Václavské náměstí 11,
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2014 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Jaroslav Jíra, GfK Czech Quo vadis PR? Public Relations Summit 2009 GfK CzechPR Summit
Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Budou chodit do knihoven? Průzkumy dospělé populace 1996 – 2007 – 2010 a nová koncepce rozvoje knihoven ČR Národní knihovna ČR.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2012 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2012.
hlavní město České republiky
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2013 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.
49.1 Zlínský kraj – poznáš jeho dominanty?
Autor výukového materiálu:
Rozvaha 2012 Mgr. Jana Švomová Skalský Dvůr
učení se rodinné historii
ČESKÁ REPUBLIKA Hlavní město Praha. ČESKÁ REPUBLIKA Hlavní město Praha.
Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech ANKETA „DVĚ TVÁŘE PRAHY“ Cizinci GfK Czech„Dvě tváře Prahy“ - anketaLeden 2010.
Svatá Anežka Česká ve výtvarném umění
VY_32_INOVACE_18_Národní obrození Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Praha kdysi a dnes K posunu užijte myšku !!! hudba: Praha je Praha
Declension Practice Insert the words in parentheses into the following sentences, using the correct case. Vzor: Ten antikvariát musí být kdesi na hlavním.
Průzkum sebehodnocení zdravotního stavu a disability Popis metody průzkumu Datum: 13. června 2006 Číslo projektu: Připravil: Petr Hrala.
Bezkontaktní čipová karta v Pražské integrované dopravě OPENCARD
OPAVA. radnice HLÁSKA Na Horním náměstí je postavena budova, Hodinářská věž, jsou zde umístěny dva zvony. Jeden ze 17. století a druhý z 19. století.
Sociální role Petr Machala.
Veškerá data v počítači jsou uložena jako soubory.
Seminář město v dějinách Aktivita č. 1 Královské vinohrady
Pagination pro formuláře ASP.NET Petr Jelínek Vedoucí práce Ing. Václav Novák, CSc.
jak ji nepamatují ani pamětníci
PRAHA jak jí nepamatují ani pamětníci
37.1 Kraj Praha – poznáš jeho dominanty?
MISTROVSTVÍ SVĚTA V LEDNÍM HOKEJI PRAHA 11. května 2015 jsme se spolužáky a paní učitelkami L. Holeňovou a R. Pernickou vydali na hokejové utkání Rakousko.
CZ.1.07/1.4.00/
Projekt - Kdo jiný? ZŠ Komenského náměstí Kralupy nad Vltavou Daniela Hofmannová, Denisa Válková, Adéla Holomková, Karolína Fousková, Markéta Bendová,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a jeho svět.
Moje první prezentace Markéta Zakouřilová. Žáci se pomocí vytvořené prezentace seznámí se základními úkony při tvorbě prezentace: ➢ vkládání snímku ➢
Vznik Československa 28.říjen Nástup Karla I. roku 1916 zemřel František Josef I. a nastoupil Karel I. začíná provádět změny (cíl: zachránit monarchii)
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jičín, 17. listopadu 109 Název materiálu VY_32_INOVACE_XI_Vl2_14 AutorMgr.
Viktimologický výzkum a tzv. méně závažné kriminální delikty PhDr. Milada Martinková, CSc. Institut pro kriminologii a sociální prevenci, Praha Seminář.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Jan Palach Václav Švec.
Jan Palach Andrea Hollyová.
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Bydlení pro seniory v Praze
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Integrovaný plán rozvoje území Zlín pro období
Škola:. Základní škola Kladruby
Číslo podstatných jmen
Základní škola a mateřská škola Bohdalov CZ.1.07/1.4.00/ III/2
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Vztah Čechů k charitě Ondřej Tomas, GfK Czech.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
BRNO Matěj Pilát
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Projekt: Šance pro každého žáka
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Velká města České republiky.
VY_32_INOVACE_ČJ.3.25 Anotace
Předmět: Zeměpis Ročník: 9. Tématický celek: Regiony České republiky
ANOTACE NÁZEV: PRAHA AUTOR: Mgr. Marie Matoušová STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN):
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Zdravotnictví očima pacientů
MOOD FILM _Film MOOD.
Transkript prezentace:

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech ANKETA „DVĚ TVÁŘE PRAHY“ Česká verze GfK Czech„Dvě tváře Prahy“ - anketaLeden 2010

„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Q1/ Uveďte 3 největší KLADY Václavského náměstí (1. místo)

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q1/ Uveďte 3 největší KLADY Václavského náměstí (1. místo) %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q1/ Uveďte 3 největší KLADY Václavského náměstí (1. místo) %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Q1/ Uveďte 3 největší KLADY Václavského náměstí (2. místo)

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q1/ Uveďte 3 největší KLADY Václavského náměstí (2. místo) %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q1/ Uveďte 3 největší KLADY Václavského náměstí (2. místo) %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Q1/ Uveďte 3 největší KLADY Václavského náměstí (3. místo)

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q1/ Uveďte 3 největší KLADY Václavského náměstí (3. místo) %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q1/ Uveďte 3 největší KLADY Václavského náměstí (3. místo) %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q1/ Uveďte 3 největší KLADY Václavského náměstí - váženo %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Q2/ Uveďte 3 největší ZÁPORY Václavského náměstí (1. místo)

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q2/ Uveďte 3 největší ZÁPORY Václavského náměstí (1. místo) %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q2/ Uveďte 3 největší ZÁPORY Václavského náměstí (1. místo) %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Q2/ Uveďte 3 největší ZÁPORY Václavského náměstí (2. místo)

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q2/ Uveďte 3 největší ZÁPORY Václavského náměstí (2. místo) %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q2/ Uveďte 3 největší ZÁPORY Václavského náměstí (2. místo) %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Q2/ Uveďte 3 největší ZÁPORY Václavského náměstí (3. místo) OK

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q2/ Uveďte 3 největší ZÁPORY Václavského náměstí (3. místo) %; Báze: total, N=939 OK

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q2/ Uveďte 3 největší ZÁPORY Václavského náměstí (3. místo) %; Báze: total, N=939 OK

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q2/ Uveďte 3 největší ZÁPORY Václavského náměstí - váženo %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Q3/ Co podle Vás patří na Václavské náměstí?

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q3/ Co podle Vás patří na Václavské náměstí? %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q3/ Co podle Vás patří na Václavské náměstí? %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total (vyjma čechů odpovídající na ang. verzi dotazníku), N=933 Q4/ Znáte plány magistrátu a radnice Prahy 1 na obnovu Václavského náměstí?

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Q5/ Václavské náměstí se mění:

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q5/ Václavské náměstí se mění: %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech Q5/ Václavské náměstí se mění: %; Báze: total, N=939

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Doplňující informace: VĚK

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Doplňující informace: POHLAVÍ

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Doplňující informace: BYDLIŠTĚ

Leden 2010„Dvě tváře Prahy – anketa“GfK Czech %; Báze: total, N=939 Doplňující informace: FREKVENCE NÁVŠTĚV VÁCLAVSKÉHO NÁMĚSTÍ %; Báze: navštěvují VN několikorát za rok, N= 185