HrušCup 2008 – pravidla kubb
Hrací pole je obdélníkového tvaru o rozměrech 5 x 8m. Na kratších stranách hřiště jsou umístěny špalky (vojáci, kubbs), uprostřed král. Každé z družstev stojí za svou linií vojáků. Hrací pole je obdélníkového tvaru o rozměrech 5 x 8m. Na kratších stranách hřiště jsou umístěny špalky (vojáci, kubbs), uprostřed král. Každé z družstev stojí za svou linií vojáků. Cílem hry je určeným způsobem shodit soupeřovy vojáky pomocí šesti házecích polínek. Hra končí, když jedno z družstev složí všechny soupeřovy vojáky a krále v jednom kole. Cílem hry je určeným způsobem shodit soupeřovy vojáky pomocí šesti házecích polínek. Hra končí, když jedno z družstev složí všechny soupeřovy vojáky a krále v jednom kole.
HrušCup 2008 – pravidla kubb Rohové kolíky ohraničující hrací pole Kubbs (vojáci, špalky) družstvo 1 Kubbs (vojáci, špalky) družstvo 2 Král
HrušCup 2008 – pravidla kubb Házet se smí pouze pohybem ruky zespoda nahoru a kolík smí letět rovně dopředu, ne napříč!!! Házet se smí pouze pohybem ruky zespoda nahoru a kolík smí letět rovně dopředu, ne napříč!!!
HrušCup 2008 – pravidla kubb Postupuje tým, který dvakrát zvítězí!!! :počtu shozených vojáků soupeře za vševhny hry celkem Postupuje tým, který dvakrát zvítězí!!! :počtu shozených vojáků soupeře za vševhny hry celkem Vítěz se zapisuje do tabulky název družstva i výsledek (o pořadí může rozhodovat skóre)!!! Vítěz se zapisuje do tabulky název družstva i výsledek (o pořadí může rozhodovat skóre)!!! Jestliže jste prohráli poprvé v dané hře, je potřeba se neprodleně zapsat na první volnou pozici v opravném pavouku a vyhledat soupeře dle seznamu družstev!!! Jestliže jste prohráli poprvé v dané hře, je potřeba se neprodleně zapsat na první volnou pozici v opravném pavouku a vyhledat soupeře dle seznamu družstev!!! Poražený tým se stará o vrácení materiálu na původní místo!!! Poražený tým se stará o vrácení materiálu na původní místo!!!