HrušCup 2008 – pravidla kubb. Hrací pole je obdélníkového tvaru o rozměrech 5 x 8m. Na kratších stranách hřiště jsou umístěny špalky (vojáci, kubbs),

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
UPPAAL příklady Jiří Vyskočil 2010.
Advertisements

Pravidla fotbalu.
Beach rugby
Luboš Charvát KTV FPE ZČU v Plzni 2013
PLÁŽOVÝ VOLEJBAL.
Přehazovaná je míčová hra, která nahrazuje klasický volejbal a současně je k němu vhodnou průpravou. PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.CÍL HRY: - účelem.
HrušCup 2008 – pravidla kroket 1. Hrací plocha 1. Hrací plocha Terén kam je možno umístit branky a kolíky - trávník, hřiště, antuka, les. Hráč při hře.
Herní princip ve sportovní přípravě dětí Licence B
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
Základní Pravidla Luboš Charvát KTV FPE ZČU v Plzni 2012
BASKETBAL.
Digitalizace výuky Příjemce
Kopaná – průběh hry hry se účastní dva týmy po 11 hráčích na hřišti obdélníkového tvaru na jehož kratších stranách jsou branky hru řídí hlavní rozhodčí,
Fotbal.
Hledáme nové talenty od věku 5-10 let.
Ultimate Frisbee „létat je tak snadné“.
Pravidla hry Základní informace  Hřiště je lepší oplocené, s jasným vyznačením půlící čáry  Počet hráčů: 2, 4, maximálně 6  Typ hřiště: malé - např.:
Volejbal.
Fotbal pro 2 Nová hra na trhu 2013 Přenosná zábava Pro všechny věkové kategorie Vynikající reklama.
HrušCup 2008 – pravidla petanque 1. Pétanque se hraje s ocelovými koulemi a s dřevěnou kuličkou zvanou ”košonek.” Hází se z kruhu o průměru cca 50 cm.
Metodický postup Držení náčiní, chůze a běh s náčiním
Kopaná - pravidla hrací plocha má tvar obdélníku, délka hřiště je 90 – 120 m, šířka je 45 – 90 m hrací plocha je vyznačena bílými čarami, středová čára.
RINGO PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.Cíl hry:
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
MaSo podzim O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Sedmé MaSo, 49 družstev.
HÁZENÁ.
RINGO 1.
SOFTBALL 1.
HrušCup 2008 – pravidla obecná Hraje se vždy ve dvojici. Pokud jeden z dvojice není připraven ke hře, může zastoupit (se souhlasem soupeře) jiný hráč/
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Třinácté MaSo,
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Desáté MaSo, 80 družstev z.
PRAVIDLA VOLEJBALU pro malé sportovce
VOLEJBAL 1.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Filozofie změn  reakce na rychlý vývoj hry;  důraz na plynulost hry;  utkání mají být co nejzábavnější, bezpečná, férová a pochopitelná hráči, trenéry,
PYRAMIDA Celá čísla.
Basketbalová pravidla
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova 1.1 Brennball.
Korfbal Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Netradiční sportovní hry Téma: Korfbal - pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek Vytvořeno.
Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Plavání Téma: Hry ve vodě Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne: 15. září 2012.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova 1.1 INDIACA.
Indiaca Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Netradiční sportovní hry Téma: Indiaca - pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek Vytvořeno.
 Materiál je určen pro první vyučovací hodinu tělesné výchovy tříd 3. ročníku středních škol a čtyřletých gymnázií, dále pro 7. ročník osmiletých gymnázií.
Vznik volejbalu * Springfild, stát Massachusetts (USA) * Kanada, Indie, Jižní a Strední Amerika * Japonsko (pan Ohmori) * Čína. V Asii v 16,12,9 hráčích,
RISKUJ ! soutěží tři skupiny (určíme pořadí) pořadí volby je dáno číslem skupiny na odpověď mají skupiny limit 3 minuty za správnou odpověď si zapisují.
Ročník: 3. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Házená – průpravné hry Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne:
Interkros Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Korfbal.
Speedminton Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova
Ročník:  1. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Ročník:  2. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Basketbalová pravidla
O putovní pohár J. Verfla
Čtverec, obdélník Slovní úlohy.
Ročník:  1. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Sikaku řešení hlavolamu.
jedna z nejstarších her
Faustball Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Pronásledování.
Ročník:  3. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Odbíjená – základní pravidla
SOUTĚŽE PŘÍPRAVEK Mgr. Pavel Hudeček 1. Krajská Grassroots konference.
AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_TV_19
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Tabulky a hrací systém turnaje - pomůcka pro systém „každý s každým“
Číselné soustavy a kódy
Curling Noblesa na ledu….
Transkript prezentace:

HrušCup 2008 – pravidla kubb

Hrací pole je obdélníkového tvaru o rozměrech 5 x 8m. Na kratších stranách hřiště jsou umístěny špalky (vojáci, kubbs), uprostřed král. Každé z družstev stojí za svou linií vojáků. Hrací pole je obdélníkového tvaru o rozměrech 5 x 8m. Na kratších stranách hřiště jsou umístěny špalky (vojáci, kubbs), uprostřed král. Každé z družstev stojí za svou linií vojáků. Cílem hry je určeným způsobem shodit soupeřovy vojáky pomocí šesti házecích polínek. Hra končí, když jedno z družstev složí všechny soupeřovy vojáky a krále v jednom kole. Cílem hry je určeným způsobem shodit soupeřovy vojáky pomocí šesti házecích polínek. Hra končí, když jedno z družstev složí všechny soupeřovy vojáky a krále v jednom kole.

HrušCup 2008 – pravidla kubb Rohové kolíky ohraničující hrací pole Kubbs (vojáci, špalky) družstvo 1 Kubbs (vojáci, špalky) družstvo 2 Král

HrušCup 2008 – pravidla kubb Házet se smí pouze pohybem ruky zespoda nahoru a kolík smí letět rovně dopředu, ne napříč!!! Házet se smí pouze pohybem ruky zespoda nahoru a kolík smí letět rovně dopředu, ne napříč!!!

HrušCup 2008 – pravidla kubb Postupuje tým, který dvakrát zvítězí!!! :počtu shozených vojáků soupeře za vševhny hry celkem Postupuje tým, který dvakrát zvítězí!!! :počtu shozených vojáků soupeře za vševhny hry celkem Vítěz se zapisuje do tabulky název družstva i výsledek (o pořadí může rozhodovat skóre)!!! Vítěz se zapisuje do tabulky název družstva i výsledek (o pořadí může rozhodovat skóre)!!! Jestliže jste prohráli poprvé v dané hře, je potřeba se neprodleně zapsat na první volnou pozici v opravném pavouku a vyhledat soupeře dle seznamu družstev!!! Jestliže jste prohráli poprvé v dané hře, je potřeba se neprodleně zapsat na první volnou pozici v opravném pavouku a vyhledat soupeře dle seznamu družstev!!! Poražený tým se stará o vrácení materiálu na původní místo!!! Poražený tým se stará o vrácení materiálu na původní místo!!!