Míchání barev Máme pět základních barev: Bílou Červenou Modrou Žlutou

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rastrové obrázky – teorie Test
Advertisements

Nabídka háčkovaného prádla pro rok 2012 – skladem k Lenka Doležalová
Tónování barev Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Nicol Stavělová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
Referát č. 18 Počítačová grafika, prezentace (základní pojmy a principy z oblasti počítačové grafiky, grafické a multimediální formáty, jejich vlastnosti.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Velikonoční inspirace
Digitální učební materiál
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673 Projekt CZ.1.07/1.5.00/ EU peníze pro Obchodní akademii Náchod Číslo-název šablony a klíčové aktivity.
WO – DI – AK Bílá Hůlka WO – DI – AK Bílá Hůlka. Další soutěžní seminář pro studenty SPŠ Karviná, kde účastníci debatují o fyzikálních a chemických zákonech.
Vnímání světla Vičánková Barbora 3IT.
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
* Středová souměrnost Matematika – 7. ročník *
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Úprava digitálních fotografií Terezie Svobodová. => cesta mezi fotoaparátem a tiskem…
Výukový modul projektu: Nové formy výuky ve školách kraje Vysočina Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Březinová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Počítačová grafika.
Barvy z fyzikálního a psychologického hlediska
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_128_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Tato prezentace byla vytvořena
Colour a picture Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Rozklad světla optickým hranolem, barvy
Vliv osvětlení a jasu na člověka
Optické klamy a jevy Test Petr Okrajek.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování slovní zásoby podle obrázků v.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Správná odpověď? Opakování celkového učiva o Základní skladbě obrazu – kompozici obrazu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Hlavní zásady kompozice – řešení části
Osová souměrnost.
* Osová souměrnost Matematika – 6. ročník *
Poznámky k testu Z uvedených otázek je vždy jedna odpověď správná.
Paul Cézanne MgA. Lukáš Psík
Vzorník barev pro plastová okna a dveře
Colours Učivo anglického jazyka pro 3. ročník základní školy.
Počítačová grafika.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_NJ Téma: Barvy Číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace Anotace Barvy a jejich míchání -
Doplňte otázky. Complete the questions. 1._____ je to?To je Martin. 2._____ jste?Jsem z Norska. 3._____ je to? To je počítač. 4._____ děláte v Brně?Studuju.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Pavel Gabrhel ak. soch. Název prezentace (DUMu): 7) Materiály, pomůcky a techniky Název sady: Výtvarná příprava Ročník:
Barva těles. Barva neprůhledného tělesa je určena tím, jakou složku bílého světla těleso odráží a jakou pohlcuje. Žlutý citrón odráží žluté světlo, ostatní.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Petr Tomek Datum/období: podzim 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 7. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Žák se učí o barvě světla, šíření světla a vzniku stínu. Barva světla,
Rozklad světla Investice do rozvoje vzdělávání.
VY__III/2__INOVACE__210 FYZIKA SPEKTRUM BAREV.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Rastrová grafika Základní termíny – prezentace barev, barevné modely.
Sortiment JOVI Pro školy a školky
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Pracovní prostředí, pracovní místo
Barevné modely Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Osnova 1 Úvodní snímek 2 Fotogalerie 3 Barvy 4 Délka 5 Kdy vychází
VY_ 32_INOVACE_06_OPAKOVÁNÍ BAREV Mgr. Libuše Stonawská Anglický jazyk
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření březen 2012
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Začni kliknutím na modré tlačítko.
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Barva VY_32_INOVACE_45_900 Projekt.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Osová souměrnost.
Mícháme barvy vnímání.
Transkript prezentace:

Míchání barev Máme pět základních barev: Bílou Červenou Modrou Žlutou Černou Jejich vzájemným mícháním získáváme další barvy Na následující otázky vyber správnou odpověď

Jaká barva vznikne smísením BÍLÉ A ČERVENÉ Červánková Růžová lila

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Jaká barva vznikne smísením MODRÉ A BÍLÉ Bleděmodrá Šedivá Azurová

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Jaká barva vznikne smísením tmavomodrá vínová fialová ČERVENÉ A MODRÉ

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Jaká barva vznikne smísením ČERVENÉ A ŽLUTÉ Pomerančová Oranžová Citrónová

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Jaká barva vznikne smísením MODRÉ A ŽLUTÉ zelená špinavě žlutá hnědá

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Jaká barva vznikne smísením ČERVENÉ A ZELENÉ tmavě červená hnědá tmavozelená

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Jaká barva vznikne smísením ZELENÉ A BÍLÉ studená bílá bílo zelená světlezelená

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Jaká barva vznikne smísením ČERNÉ A BÍLÉ světle černá bíločerná šedá

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Při pohledu do dálky se objekty zmenšují – říkáme tomu retrospektiva perspektiva

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Dominanty obrazu umisťujeme doprava doleva do zlatého řezu

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Mezi techniky malby nepatří olejomalba akvarel perokresba

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

V perspektivě bod, do kterého se ubíhají všechny linky nazývá úbočník úběžník střed

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Pokud je daný obraz pod i nad osou stejný, nazýváme jej osový osově stejný osově souměrný

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! zpět

Pokud malíř maluje obraz dokonale přesný jako předloha, je realista detailista šikovný

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! ZPĚT

Kolik živých tvorů bylo v této prezentaci jeden tři moc

BING HO !! zpět

MIMO MÍSU ! zpět

Pokud nevíte, jaký to byl živočich na posledním snímku je pes